Stel je persoonlijke vraag #18

Ik vind in mn eentje mindful eten en ontspannend eten sowieso heel lastig, dus ik eet zoveel mogelijk met mensen samen maar als ik alleen eet is het meestal in mn bed…

@June @floreales ja wij dus vroeger ook! Alleen op zaterdag aten we op de bank maar sinds ik uit huis ben eet ik altijd op de bank
Ik ga het mezelf “aanleren” denk ik! Nu met corona wel wat onhandiger want m’n eettafel is ook m’n werkplek wat @kika ook zegt

2 likes

Meestal omdat dan blijkt dat ik in de haast te snel heb gelezen

18 likes

Lees jij het WJEKW topic?

• Trouw
  • Meestal
  • Af en toe
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Post je actief in WJEKW topic?

• Heel vaak
  • Geregeld
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Das nou echt een van de topic waar ik vrijwel nooit kom. Blijkbaar heb ik behoefte aan een onderwerp.

Voor de mensen met een relatie die niet samenwonen, hoeveel dagen per week zie jij je partner gemiddeld?

Als je bv op maandag elkaar ziet, dan blijft slapen en ‘s ochtends weg gaat zou ik dat als 1 dag tellen. Als je elkaar minder vaak dan eens per week ziet, vul dan ook 1 in.

• 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 dagen
  • 7 dagen

0 stemmers

En voor het gemiddelde:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Ja dat heb ik ook! Maar ik ruim mn werkplek wel op, dus laptop en tweede scherm zet ik ergens anders neer. Geeft me ook meer rust en zo kan ik de werkdag voor mn gevoel ook meer afsluiten. En dan heb ik weer een eettafel ipv kantoor bureau :stuck_out_tongue:

1 like

Elke keer als er een nieuwe komt neem ik mezelf voor dit topic écht te gaan volgen. Meestal na een dag zoveel nieuwe ongelezen posts dat ik het meteen opgeef

4 likes

Er ligt een onafgemaakte puzzel op de eettafel dus tegenwoordig de bank, maar ben er zo aan gewend geraakt dat ik niet meer anders wil haha

1 like
  • Zure mayonaise
  • Zoete mayonaise
  • Fritessaus

0 stemmers

Heb m ingevuld in de situatie voor we gingen samen wonen… dat was 4 dagen. Woonden 50 km uit elkaar.

Ja gewoon calvé ofzo

1 like

Maak altijd deze, super simpel(goedkoop) en mensen zijn altijd impressed.

16 likes

Dit is echt net alsof je een condoom vult met groenten

49 likes

Houden jullie de kraan open tijdens het tandenpoetsen?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

En nu anoniem

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Hah met die vraag erboven dacht ik ff dat je altijd met een pot calvé pindakaas naar een feestje/picknick ging

8 likes

Mijn vriend doet dit altijd en dan doe ik hem uit. Het is een irritatiefactortje

9 likes

Toen ik nog alleen woonde at ik wel altijd aan tafel, ik dekte de tafel ook echt met een kleed of een tafelloper en in de winter stak ik een kaarsje aan. Was toch een soort rustmomentje na werk/studie. Ik at ook wel eens op de bank, maar dat was meestal met simpel eten, iets van een keer per maand ofzo.

5 likes

We hadden altijd een lange afstandsrelatie dus als ik dan een paar weken bij hem was zag ik hem iedere dag (ff voor de duidelijkheid)

Is er iemand hier die sweater als zwieter uitspreekt?

• Nee natuurlijk niet
  • Ja ikke

0 stemmers

Ik zit er na deze vraag wel over na te denken om dat te gaan doen in het vervolg.

6 likes