Ik zou wel een DNA test willen doen om mijn grootouders te vinden. Heb toen wel een via MyHeritage gedaan, maar geen een van de matches heeft de achternaam van mijn biologische oma.
Andere plek; wij hebben een soort barretje in de keuken, niet echt een eettafel.
Het vaakst de bank maar anders aan t barretje!
Laatste tijd alleen maar op de bank, want ik heb een kleine eettafel en die doet momenteel dienst als thuiswerkplek, en ik ben te lui om mijn monitor en zo elke keer te verplaatsen alleen maar voor eten.
Ik woon alleen en eet ook bijna altijd alleen maar heb dus echt nog nooit in mân eentje aan de eettafel gegeten, ik vraag me af of veel alleenstaanden/alleen wonende dat doen? Dek je dan ook de tafel voor jezelf?
Ik eet altijd mân eten op de bank, ook terwijl ik tv kijk, maar denk dat ik ook af en toe aan tafel ga zitten en dan zonder die tv aan, even een moment rust ofzo
Verander jij wel eens je antwoord van een poll als je hebt gezien wat iedereen heeft gestemd?
- Regelmatig
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Ik woon alleen en eet altijd aan tafel, maar wij aten thuis ook nooit op de bank/voor de tv ofzo dus ik denk dat ik het daarom zo gewend ben.
Ja ik vind het ook makkelijk aan tafel met eten snijden. En ik ben het ook gewend om altijd aan tafel te eten eigenlijk
Ik vind in mn eentje mindful eten en ontspannend eten sowieso heel lastig, dus ik eet zoveel mogelijk met mensen samen maar als ik alleen eet is het meestal in mn bedâŠ
@June @floreales ja wij dus vroeger ook! Alleen op zaterdag aten we op de bank maar sinds ik uit huis ben eet ik altijd op de bank
Ik ga het mezelf âaanlerenâ denk ik! Nu met corona wel wat onhandiger want mân eettafel is ook mân werkplek wat @kika ook zegt
Meestal omdat dan blijkt dat ik in de haast te snel heb gelezen
Lees jij het WJEKW topic?
- Trouw
- Meestal
- Af en toe
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Post je actief in WJEKW topic?
- Heel vaak
- Geregeld
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Das nou echt een van de topic waar ik vrijwel nooit kom. Blijkbaar heb ik behoefte aan een onderwerp.
Voor de mensen met een relatie die niet samenwonen, hoeveel dagen per week zie jij je partner gemiddeld?
Als je bv op maandag elkaar ziet, dan blijft slapen en âs ochtends weg gaat zou ik dat als 1 dag tellen. Als je elkaar minder vaak dan eens per week ziet, vul dan ook 1 in.
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 7 dagen
0 stemmers
En voor het gemiddelde:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Ja dat heb ik ook! Maar ik ruim mn werkplek wel op, dus laptop en tweede scherm zet ik ergens anders neer. Geeft me ook meer rust en zo kan ik de werkdag voor mn gevoel ook meer afsluiten. En dan heb ik weer een eettafel ipv kantoor bureau
Elke keer als er een nieuwe komt neem ik mezelf voor dit topic écht te gaan volgen. Meestal na een dag zoveel nieuwe ongelezen posts dat ik het meteen opgeef
Er ligt een onafgemaakte puzzel op de eettafel dus tegenwoordig de bank, maar ben er zo aan gewend geraakt dat ik niet meer anders wil haha
- Zure mayonaise
- Zoete mayonaise
- Fritessaus
0 stemmers
Heb m ingevuld in de situatie voor we gingen samen wonen⊠dat was 4 dagen. Woonden 50 km uit elkaar.
Is zoete de âgewoneâ Nederlandse?
I love mayo en ik haat het echt als ik in het buitenland ben en ze alleen Gore zooi hebben
Ja gewoon calvé ofzo