Dit is echt net alsof je een condoom vult met groenten
Houden jullie de kraan open tijdens het tandenpoetsen?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
En nu anoniem
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Hah met die vraag erboven dacht ik ff dat je altijd met een pot calvé pindakaas naar een feestje/picknick ging
Mijn vriend doet dit altijd en dan doe ik hem uit. Het is een irritatiefactortje
Toen ik nog alleen woonde at ik wel altijd aan tafel, ik dekte de tafel ook echt met een kleed of een tafelloper en in de winter stak ik een kaarsje aan. Was toch een soort rustmomentje na werk/studie. Ik at ook wel eens op de bank, maar dat was meestal met simpel eten, iets van een keer per maand ofzo.
We hadden altijd een lange afstandsrelatie dus als ik dan een paar weken bij hem was zag ik hem iedere dag (ff voor de duidelijkheid)
Is er iemand hier die sweater als zwieter uitspreekt?
- Nee natuurlijk niet
- Ja ikke
0 stemmers
Ik zit er na deze vraag wel over na te denken om dat te gaan doen in het vervolg.
Een vriendin van mij deed dat vroeger wel, ze sprak steak ook uit als stiek.
Ik wil nooit lachen als iemand iets verkeerd uitspreekt, maar bij stiek zou ik echt de ballen uit mn broek lachen.
Ik verdien een medaille voor het feit dat ik niet de slappe lach kreeg toen ze dit in een vol restaurant zei
Mijn hele jeugd heeft mijn moeder me altijd verteld dat het swieter was. Heb zelfs iemand op de middelbare verbeterd toen zij gewoon sweater zei. Schaam me er nog steeds voor hahahaha, maargoed ik weet dat het sweater is, maar soms komt er nog eens swieter uit mân mond.
Echt een hele dikke vette medaille, dat vind ik echt knap!!
Mn moeder en oma wel!
Mijn ex zei ook swieter.En ik heb het echt nog nooit iemand anders zo horen zeggen haha.Zeg aub dat je geen broertje hebt
Heb jij ooit in het buitenland gewoond (voor minimaal een maand of langer)?
- Ja,in Europa
- Ja,buiten Europa
- Ja en ik woon er nog steeds
- Nee man,oost west thuis best
- Nee,maar zou ik wel willen voor een tijdje/lange periode/voor altijd
0 stemmers
Ben ook wel benieuwd naar jullie verhalen (als je die wil delen uiteraard)
1 keer 3 maanden Spanje voor stage, 1x 3 maanden Aruba voor stage en nu sinds een half jaar terug op Aruba. Plan is om voorjaar 2021 wel weer terug te gaan naar Nederland, maar plannen willen hier nog wel eens veranderen dus we zullen zien haha.
3 maanden in Buenos Aires. Zou het zelf niet perse onder âWonen in het buitenlandâ scharen maargoed volgens de poll opties wel
Ik werk in een restaurant en het zal je echt nog verbazen hoeveel mensen stiek zeggen ipv steak. Kan daar echt al niet eens meer van opkijken tegenwoordig
Ik heb een half jaar in Letland gestudeerd onder het mom van erasmus!