Ik verbaas mij er eigenlijk over dat zoveel mensen hem een zieligerd vinden haha.
Ahh thanks jij en de rest van ff die mijn Playlist van vandaag bepaald hebben (mcr, limp bizkit, spice Girls, nog meer?)
Leuk, lang niet gehoord!
Ooh ja geen idee dan eigenlijk haha. Weet alleen dat ik schoenen had van de Spice Girls en dat ik mijn moeder echt zwaar heb vervloekt toen ze ze had weggegooid omdat ze te klein waren geworden, ik haatte haar echt haha.
Ik schaam me een beetje dat ik gemeenschappelijke vrienden heb met deze jongen op Facebook haha.
Mijn stem is niet helemaal representatief, ik deel een kantoor met één persoon (die werkt wel thuis) en ik heb een eigen sanitaire voorziening
@Willem en dat hij de proceskosten van de tegenpartij mag betalen arrogante vent
Dory?
Of Kip, Tan & Dory
Het zijn er 4 dus je mist er nog één.
Hij gaat zo hard verliezen voor de rechter, doordat ik dat weet vind ik hem een sukkel en moet hij het gewoon teruggeven. Zo’n groot prijsverschil is duidelijk per ongeluk ingevoerd en dus geen koopovk, want wil en aanbod vanuit MM komen niet met elkaar overeen. Ik ben zo petty dat ik het helemaal leuk zou vinden als hij ook wordt veroordeeld in de proceskosten
Ik ook
Echt erg dat dat joch 3 imacs heeft gefixt van een bedrijf dat letterlijk miljarden omzet per jaar, boehoe
Hoezo kennen zo weinig forummers dit?
Een bedrijf dat al een paar keer bijna failliet is gegaan
Maar geldt dat nog steeds als de producten geleverd zijn? Zoals toen bij Leen Bakker waren de producten nog niet geleverd, waardoor het inderdaad om die reden geannuleerd mocht worden
Ja, dan kan MM nog steeds een geding starten en aanvoeren dat de koopovereenkomst met terugwerkende kracht nietig is en dan vervalt je titel/grond voor de levering en is die dus ook onrechtmatig zeg maar.
Dat gezeur met die imacs doet me ook echt denken aan de rechtzaak over de rode knop bij de miljoenenjacht. Dat vinden dat je ergens recht op hebt terwijl je met je gezonde verstand wel kan bedenken dat het niet zo is.
??
Ik ga voortaan m’n boodschappen ook niet meer afrekenen bij AH hoor, zij maken al zoveel winst!
Ik heb ook wel eens mijn mond gehouden toen ik zag dat een kassameisje m’n avocados niet had gescand
Al slaat die opmerking alsnog nergens op gezien er dan niet in het openbaar weten van dat bedrijf een product wordt geleverd aan jou, maargoed.
(Ik zeg overigens ook niet dat ik niet vind dat hij voor een rechter z’n ongelijk bewezen mag krijgen.)
maar dit is toch niet hetzelfde?
het zou eerder zijn als de AH een -35% sticker plakt op dure biefstuk die nog een week goed is, en dan had jij kunnen bedenken dat dat niet de bedoeling was
Ik vind dit juist een gekke vergelijking. Het gaat toch ook om het bedrag van die 3 iMacs. Een biefstuk van 6 euro met zo’n 35% sticker kan toch best reëel zijn, ook al is deze nog een week goed (denk ook niet dat iedereen naar de houdbaarheidsdatum kijkt). Een sticker waarop staat dat hij voor 90% is afgeprijsd komt meer in de buurt van het Mediamarkt-verhaal, want dat zou wel gek zijn.