Je kan mij echt niet wijsmaken dat je voor zo weinig even die iMacs koopt en dan verwacht dat het verhaal geen staartje gaat krijgen. Er zijn al meerdere van die zaken geweest en elke keer komt het erop neer dat je zelf ook verantwoordelijk bent bij zo’n aankoop. Als je weet dat het te mooi is om waar te zijn, koop het dan gewoon niet.
dat is ook wel zo, maar die hebben ze niet bij de AH dus dan klopte mn voorbeeld niet meer
ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat
vooral omdat hij zei ‘ja ik kocht gewoon 3 iMacs en toen zag ik pas dat ze 2eu waren!!!’
ja hoor, wat moet je met 3 iMacs
Ja precies, lijkt me toch algemeen bekend dat dit zo werkt.
Als je drie iMacs koopt heb je sowieso genoeg geld, betaal er dan ook voor
Ja hij had ze ‘toevallig’ nodig, goren hebbert.
Ik hoop dat die jongen bij moet betalen, want die iMacs zijn nu sowieso gebruikt dus of ze zomaar retour kunnen?
Staying Alive associeer ik met reanimatie haha, can’t unhear (je kan dat nummer gebruiken als richtlijn bij een reanimatie omdat het ritme en het aantal BPM precies overeenkomt met het aantal borstcompressen dat je moet geven, 100 per minuut)
Haha, alles wat hier over de Spice Girls wordt gezegd had ik met K-otic (wel paar jaar later). Op een gegeven moment verhuisde Martijn naar de stad waar ik woonde dus elke keer als ik de stad in ging, ging er papier en een stift mee zodat ik zijn handtekening kon vragen mocht ik hem tegenkomen. Nooit gebeurd overigens
Superhard gehuild toen ze uit elkaar gingen ook nog. Wat een drama allemaal.
Ja een stukje want heb altijd high waisted broeken en m’n shirt valt er dan overheen dus die trek ik een stukje op
Ligt eraan hoe lange trui of shirt ik aan heb.
K-otic was echt mijn eerste grote liefde. Ik heb ze helaas nooit live gezien, maar ik ben wel vet jaloers dat Martijn in jouw stad ging wonen :o Ik ging de cd kopen en daar heb ik vet lang voor gespaard want het was 45 gulden. Ik zou Starmaker nu gewoon weer kijken als het op tv kwam.
Ik vind epileren niet echt pijn doen, maar het duurt zo lang en uiteindelijk komen de haren toch na 5 dagen terug
Bij mij doet epileren ook echt pijn, de ene keer dat ik doorzette kreeg ik allemaal ingegroeide haartjes omdat ik niet had gescrubt.
Ja ik krijg dus zo’n aarbeienhuid van epileren. Dan maar wat vaker scheren haha
Ik vind epileren echt zoveel pijn doen, net als harsen trouwens. Als ik in bad ga zitten en het onder water doe, dan is het wel te doen. Maar met epileren krijg je nooit súper gladde benen dusja scheer maar gewoon
ik wil later wel een huis in mijn smaak/stijl en enkel de wc in burgerlijke ANWB stijl inclusief verjaardagskalender
ik heb toevallig zonder succes en met veel ellende laatst mn moeders epilady geprobeerd waar in de bijsluiter stond:
Indien u nog nooit eerder heeft geëpileerd, of wanneer u langere tijd niet geëpileerd heeft, kan het enige tijd duren voor uw huid gewend is aan het gevoel van epileren. Eventuele irritatie bij het starten met epileren zal bij herhaaldelijk gebruik aanzienlijk verminderen zodra de huid gewend raakt aan het epileer-gevoel.
zodra je zenuwuiteinden afsterven dus
Ja mijn oma, zodat ik niet vergeet mijn opa die dag te bellen. Overigens staat hun trouwdag ook op mijn kalender, ook pas sinds haar overlijden. Ook zodat ik m’n opa bel, doet m heel veel en kleine moeite
Zonder die kalender zit ik er vaak een paar dagen naast, weet wel “eind juli” maar welke dag blijft maar niet hangen dus dan maar zo of ik koppel de verkeerde gebeurtenis aan de datum
Dat is overigens ook de reden dat ik die kalender van m’n moeder gekregen heb!! Haalde de verjaardag van m’n opa en hun trouwdag door elkaar
M’n moeder heeft het geheugen van een olifant dus dit kon haar kind niet overkomen! Dus nu heb ik een jaarkalender met puppy’s
Ja klopt, maar hier zitten nog wel wat haken en ogen aan. Als het geen reeële prijs is (wat me het geval lijkt bij een iMac voor €2), dan mag de koop ontbonden worden, want de klant had dan moeten (kunnen) weten dat dit een foutje was en niet de echte prijs. Zijn al vaker rechtszaken over vergelijkbare situaties geweest in het verleden, waarbij de verkopende partij vrijwel altijd in het gelijk gesteld wordt.
Over 90s hits:
Was jij meer van
- Aqua
- Toybox
0 stemmers