O ja haha, die mensen keken overigens naar de lucht omdat er 1 mini piepklein wolkje aan de lucht was. Vonden ze echt helemaal grappig 
Als jij telefonisch een bestelling doet bij een bedrijf (een product, geen eten ofzo) en je vraagt of ze het kunnen bezorgen, bedoel jij dan:
- Dat ze het op de post doen zodat het bij je bezorgd wordt
- Dat ze het persoonlijk komen langsbrengen
- Anders?
0 stemmers
Ik moest vandaag iets telefonisch bestellen en ik vroeg of het weer thuisbezorgd kon worden (dat hadden ze de vorige keer ook gedaan). Ik bedoelde natuurlijk dat het dan met de post wordt verstuurd, maar die vrouw aan de telefoon werd woedend op mij âdat ik dat echt niet van ze kon vragen in deze tijdenâ, omdat ze dacht dat ik vroeg dat bedrijf/ de secretaresse het persoonlijk kwam afleveren. Ik vraag me nog steeds af of ik nou zo onduidelijk was of dat het gewoon aan die vrouw lag 
Ik had âpersoonlijk bezorgenâ geklikt omdat ik in mijn hoofd had zitten dat het om iets heel groots ging zoals een bank. Geen idee waarom haha.
Maar als het iets is dat qua afmetingen op de post kan lijkt het me duidelijk dat je dat bedoelt, al zou ik dan denk ik zeggen âkunnen jullie het opsturenâ.
Maar ik vind het sowieso nogal bizar dat een telefoniste boos wordt om die vraag, dat ligt duidelijk aan haar.
@LaPetiteRobeNoire @Molotov haha nee het gaat gewoon om een brievenbuspakketje, niks ingewikkelds of waardevols aan, daarom vond ik de reactie ook zo overtrokken
Het was vrijdagmiddag en 35 graden, iemand was er klaar mee 
Huh maar je bedoelt duidelijk niet dat dorp? Haha want dat is het eerste waar ik aan denk bij deze vraag. Daar wonen misschien 100 mensen, dus dat lijkt me stug 
Ik denk dat jij Westerland ipv Westland in je hoofd hebt.
Westerland ligt bij ons âin de buurtâ, Westland is in de achterhoek geloof ik.
Edit: ho, Hoek van Holland, niet achterhoek.
oh westerland!!! Het is me nog nooit opgevallen dat dat niet westland heet haha.
Ja ik wist wel dat er een streek was die zo heet rondom bloemen met veel kassen??(als ik het goed heb??)
Ik dacht ook dat je bedoelde bezorgen bij je thuis. Anders is het versturen toch? Althans als ik er over nadenk lijkt me dat het verschil.
Hier zoân gekke Westlander! Althans, daar opgegroeid en naar school gegaan. Toen ik ging studeren snel âgevluchtâ naar Den Haag hehe.
Ben jij vandaag voornamelijk
- Binnen
- Buiten
0 stemmers
Ik heb deze vraag ook een keertje gehad van de glazenwasser. Ik had een grote blauwe plek op mijn gezicht en arm en de glazenwasser kwam geld ophalen. Via een soort van gebarentaal vroeg hij of mijn vriend binnen zat. Toen ik vertelde dat mijn vriend er niet was, vroeg hij of alles goed gaat vanwege die grote blauwe plekken. Ik vond het wel netjes en fijn van hem dat hij het vroeg.
Ik krijg er helemaal kippenvel van, wat goed van hem zeg
Buiten want ik ga weer varen 
Thuis, als niemand je ziet, naakt rondlopen:
- Leuk, voelt bevrijdend
- Liever niet, voelt kwetsbaar
0 stemmers
Heerlijk. Vooral nu met de warmte
Welk cijfer geef jij het weer van vandaag?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
(N.a.v. de post van @June in âklaag hier over het weerâ)
Ik slaap juist slecht als het koud is, heb vannacht heerlijk onder mân dekbed gelegen en als een blok geslapen 
Ieeel ik haat dit echt, iedereen hoor ik altijd zeggen dat het zo lekker is om naakt thuis te lopen maar ik trek echt zo snel mogelijk iets aan. Het heeft niet eens met onzekerheid of kwetsbaarheid te maken ik vind het gewoon onprettig.
Hoe trotseer jij de hitte?
- Airco
- Ventilator
- Zonnescherm
- Rolluiken
- Anti zoân folie
- Koelte matjes
- Zwembadje
- Icepack
- Anders
0 stemmers