Schreven jullie in vriendenboekjes altijd dat jullie favoriete stripfiguur Donald Duck was?
- Ja, lekker onorigineel
- Ja, maar dat was ook zo
- Nee, ik koos Mickey Mouse
- Nee, ik koos iets anders
- Nee, ik schreef “geen” op
0 stemmers
Schreven jullie in vriendenboekjes altijd dat jullie favoriete stripfiguur Donald Duck was?
0 stemmers
Ik doe deels iets wat ik echt ik vroeger verachtte en deels wat ik ongeveer wilde worden, althans ik doe weer dingen in die richting.
@acculader ik wilde kapster worden tot ik een jaar of 10 was en erna grafisch ontwerpster.
@skadi had jij vroeger ook die kinderfilm toevallig deze film: https://www.moviemeter.nl/film/11562 Over Andre de zeeleeuw? :'D
De vissers klagen dat hun netten worden verwoest door zeeleeuwen en een moeder zeeleeuw sterft in één van de netten. Haar baby wordt meegenomen door de havenmeester wiens dochter vriendschap sluit met de zeeleeuw die ze Andre noemt en kunstjes leert. De vissers willen echter toestemming om de zeeleeuwen te doden
Zijn meer mensen hier bekend met deze film?
0 stemmers
Kopen jullie meer spullen door het lezen van reclamefolders of door social media?
0 stemmers
Altijd juf maar na een half jaar pabo besefte ik
This is not it for me
Toen ook besloten nooit kinderen te krijgen
Ik wilde vroeger later boerin worden, maar toen zei mijn moeder dat ik dan elke dag heel vroeg moest opstaan en toen dacht ik: laat maar
Ik moest zoooooo hard huilen om deze elke keer, net zoals het vergeten speelgoed en toen wilde ik hem na een tijdje niet meer zien. Had hier de videoband nog van.
Ken het wel, maar nog nooit gezien
Ook een film die niemand kent waar ik altijd om moest huilen
Jaaa dit was de lievelingsfilm van mijn zus, heel vaak gekeken! Laatst nog eens, vind het nu nog leuk
Kapster.
Wow ik heb deze film wel 30 keer gezien!! Echt zo een leuke film!!
Ballerina Niet gelukt overigens.
Ik wilde mama worden. Maar dan niet per se dat ik kinderen wilde ofzo, ik wilde gewoon hetzelfde als mijn mama worden 💁
Het is weer vrijdag!! Ga jij vandaag:
0 stemmers
Allemaal niet hahaha. Maar misschien ga ik toch wel even de was doen, dan kan ik tenminste stemmen
Ik heb feestje gestemd maar ik ga met 2 vrienden borrelen, ben al 2 dagen bezig met allerlei spannende vishapjes. Een echt feestje durf ik even niet meer, zo veel besmetting de laatste tijd!
Over oude tekenfilms. Ik heb vroeger deze heel vaak gezien, was één van mn lievelings. Maar ook bijna niemand kent deze!
Heb jij deze vroeger gekeken?
0 stemmers
Werken?
Leuk maar ook zo eng met die kat
Sporten, vuilnis wegbrengen, was doen, schoonmaken, slapen, koken en vannacht werken. Yolo