Stel je persoonlijke vraag #18

Veel ongeluk in m’n leven klinkt zo negatief haha. Heb het vaak echt niet makkelijk gehad maar wil dat niet perse ongeluk noemen. Heb er wel enorm veel van geleerd en ben er altijd sterker uitgekomen dus eigenlijk vind ik dat geen ongeluk maar een levensles.

Of klink ik nu heel erg zweefteef?
image

18 likes

Ja ik vind ook eigenlijk dat als je rookt, je dat dan in je eigen huis moet doen. Helemaal als het zo’n mooi weer is en iedereen ramen en deuren open heeft

29 likes

Maar ik vind de schuinonderbuurvrouw wel een zeikerd.

11 likes

Is er op het andere balkon dan niemand die er last van heeft? Anders heb je daar net zo goed gezeik als je pech hebt

Gaan jullie ook vaak raar dromen van warmte/als je warm bent?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • Nooit gemerkt

0 stemmers

Ik werd dus vanochtend wakker uit zo’n epische droom maar ik lag ook in mijn kerstpyjama (still going strong) onder het normale dekbed met het zonnetje op de slaapkamerraam dus ik was ook best warm.
Hier heb ik dus ook last van als ik een dutje doe in mijn spijkerbroek.

Omdat ik jarenlang de sigarettenrook van mijn onderbuurvrouw in mijn slaapkamer heb geroken. Zij vond het vies om in huis te roken en ik lag iedere avond in haar rook lucht.

39 likes

Omdat mijn woongenot daardoor kapot gaat en ik in andermans rookstank zit. Zo vreselijk als ik gewoon binnen zit en dan de ramen dicht moet doen omdat er rook van een ander naar binnen komt. Snap je dat echt niet?

8 likes

Denk je dan dat anderen er geen last van kunnen hebben? Of juist dat ze de lucht wel prima vinden. Als ik op mijn balkon zit ruik ik ook andermans rook, niet alleen binnen. Kan me voorstellen dat je dat zelf niet echt doorhebt als je rookt en het gewend bent. Die onderbuurvrouw had het wel netjes kunnen vragen inderdaad, of jullie rekening met haar willen houden.

1 like

Omdat jouw vriend er zelf voor kiest om te roken, dat hij (of jij) dan je huis vind stinken, ja is toch je eigen schuld. Val mij er niet mee lastig.

9 likes

Ik denk dat ze bedoelt dat de rookgeur in de schone was gaat zitten haha

3 likes

Ja dat is zo afschuwelijk? Want slaapkamer is juist een plek die je dan lekker fris wilt houden

1 like

CHIPS ETEN

10 likes

Ik ben best tolerant vind ik zelf, slaap zo door een feestje heen. Alleen stankoverlast kan ik echt niet hebben. Ik kan niet slapen met het raam dicht, maar met rooklucht ben ik de rest van de dag benauwd.

Vind het gewoon erg als iemand niet zijn eigen huis wil laten stinken door zijn gewoonte, maar wel die van mij. Zelfde met vuurkorven en dat soort ongein in een stad waar je hutje mutje op elkaar woont.

Echt: ik denk vooral ook omdat je rooklucht niet makkelijk uit je huis krijgt en je ook best wat gezondheidsklachten kan krijgen van andermans rook. Dan is het niet meer echt jouw privé beslissing.

35 likes

Ben jij qua werk/beroep geworden wat je toen je jong was wilde/dacht dat je zou worden?

• Ja ik ben geworden wat ik vroeger dacht/wilde
  • Het zit best wel in de richting
  • Nee ik doe iets totaal anders
  • Ik weet nog niet wat ik word als ik later groot ben/ik ben te jong om deze vraag te beantwoorden
  • Ik had geen beroep in gedachten toen ik jong was
  • Ik had wel een beroep in gedachten toen ik jong was maar dat was iets zoals eenhoornkammer en dat bleek niet te bestaan dus ik doe nu iets anders
  • Ik heb geen beroep
  • Je bent een optie vergeten

0 stemmers

Helaas nooit het carrièrepad van snoepwinkelmagnaat/zeeleeuwentrainster mogen bewandelen

23 likes

Ik wilde schrijfster worden. Het is nooit te laat om kinderboeken te gaan schrijven, maar ben er te schijterig voor :sweat_smile:

1 like

Ik was een ambitieus doch veranderlijk kind. Ik wilde straaljagerpiloot/dierenarts/juf/psycholoog/kok/mama/boerin/prinses worden. Een van deze is het uiteindelijk wel geworden.

5 likes

Ik denk straaljagerpiloot

1 like

Mijn huidige obsessie is f16 filmpjes kijken, en op basis daarvan denk ik dat het nog een hele reële optie is.

Wat schreef jij op bij de vriendenboekvraag wat wil je later worden

• Juf
  • Mama
  • Prinses
  • Piloot
  • Boerin
  • Coureur
  • Oud
  • Gelukkig
  • Rijk
  • Iets met paarden
  • Dolfijnentrainster