Nee net 5 min geleden een magnum 
Volgens mijn schoonzus moet je tijdens je menstruatie geen zoete dingen eten want dat is niet goed en maakt het erger?! Ik heb hier echt nog nooit eerder van gehoord en denk eerlijk gezegd dat het maar een broodje aap is.
Heb jij hier wel eens van gehoord?
- Ja
- Nee
- Ja en ik geloof dit ook
- Ja maar ik geloof dit niet
0 stemmers
Oja en ze zegt ook altijd dat ik dan geen cola en fanta moet drinken. :ā). Ja cola en fanta en zoete troep is sowieso nooit goed.
Hmm ik kan me bij dat cola en fanta nog wel wat voorstellen op je eerste dag. Ik raak daar zelf altijd opgeblazen van en dat is dan niet zo prettig, maar ik denk niet dat het ooit echt bewezen is. Maar ja, ieder lichaam is anders en misschien reageert zij de eerste dag verkeerd op zoet eten?
Maarja je opgeblazen voelen zit meer in je maag en darmen en je menstruatie in je baarmoeder, dus het zou niet je menstruatie erger moeten kunnen maken ofzo. Het is natuurlijk wel vervelend als alles in de buik-regio gevoelig is, maar frisdrank die menstruatie klachten verergeren; nah
Zitten er Westlanders hier op het forum?
- Ja, heuj echt goud dit!
- Nee man
0 stemmers
Anoniem, want ik wil geen gekke Westlanders exposen. Grapje, lof jullie.
Scheelt een kilometer 
Ja dat eerste kan ik ook nog wel inkomen want ik voel me sowieso al meer opgeblazen tijdens menstruatie en koolzuur helpt dan zeker niet. Maar zij is echt overtuigd dat je niks zoets moet eten en dat dat ook de pijn kan verergeren. Dat ik dan beter een dikke pizza kan eten dan chocola bijv. Maar ik zie daar de logica niet van in en heb er ook nooit iets eerder over gehoord/gelezen. Ze bedoelt het uiteraard goed maar ik begrijp niet waarom ze zooo overtuigd daarvan is. Het zal idd wel met haar eigen ervaring te maken hebben. Ik was benieuwd of meer mensen bekend waren met die āovertuigingā.
Wauw in 4min al zoveel mensen die zich heel snel zorgen maken om alles. Hoe proberen jullie hiermee om te gaan? Ik merk dat ik er steeds minder goed mee om kan gaan en mezelf echt regelmatig gek maak 
Niet om dingen in mijn eigen leven maar wel om grotere onderwerpen als oorlogen, klimaatverandering of nu de situatie in Libanon. Daar kan ik me echt machteloos door voelen.
Ja same. En ik maak me ook zorgen over onze hele financiƫle systeem gezien er altijd meer geld bijgedrukt wordt door centrale banken (vooral in crisissitiaties) en dat leidt uiteindelijk tot inflatie. Ik maak me zorgen of er mogelijk een hyperinflatie komt van de dollar of euro.
Een doos raketjes per ongeluk buiten de diepvries laten staan.
Kan ik dit nog āveiligā terug invriezen en opeten? Nu ik het zo neertyp lijkt het best een domme vraag want het is maar suikerwater, toch?
- Sowieso wel.
- Ik denk van wel.
- Sowieso niet.
- Ik denk van niet.
- Ik weet het niet.
0 stemmers
Zijn ze echt 100% gesmolten? Het kan denk ik sowieso alleen krijg je dan hele lelijke ijsjes
Zou ze misschien uit de doos halen en ānetjesā invriezen met zoveel mogelijk ijssap in de punt en het stokje er netjes in! Dan heb je mixraketten maar verder niks mis mee
Hoe zou jij je Tonyās reep samenstellen?
- Melk
- Puur
- Wit
0 stemmers
- Hazelnoot
- Amandel
- Framboos
- Kokos
- Speculaas
- Pretzel
- Karamel/toffee
- Discodip
- Knettersuiker
- Muisjes
- Zeezout
- Kaneelsuiker
- Noga
- Koffie
- Biscuit
- Kletskop
0 stemmers
Heb alleen de opties die je ook echt kan kiezen in de poll gezet!
Oh je bedoelt echt veilig qua bacteriƫn ofzo. Ja geen probleem. Maar het is niet meer te vreten en daar doelde ik op. Ervaring mee. Kristalliseert heel gek.
Ja inderdaad! Ik heb het er op gewaagd en was eigenlijk nog goed te doen, hoewel ze toch al dik een uur in 30 graden hebben gestaan.
Ja afleiding zoeken probeer ik ook nog wel eens, maar dan raak ik toch weer verzeild in de gedachten en zorgen. Wil nog niet zo goed helpen nee 
Ik ben benieuwd naar jullie!
Ik liep vanavond naar huis en ik heb momenteel een hele grote blauwe vlek op mijn bovenarm. Die gaat een soort van rond (van een harde greep, no worries verder people (< klinkt sarcastisch maar bedoel ik echt niet haha) dus je ziet door de vorm best goed dat het inderdaad van een harde greep is en niet een stootje ergens tegenaan ofzo.
Ik liep voorbij een ouder stel die samen naar de lucht aan het staren waren en we raakten in praat, want ik vroeg ze waar ze naar keken enzo. Op een gegeven moment vroeg de meneer ājongedame, is alles wel goed bij je?ā In eerste instantie begreep ik niet waarom hij die vraag zo stelde, maar toen ik hem aankeek zag ik dat hij naar mijn arm wees. Ik legde hem uit hoe ik daar aan kwam maar toen ik later doorliep dacht ik: wat fijn eigenlijk dat iemand zo oplettend is en ernaar vraagt. Stel dat ik mishandeld zou worden (of in ieder geval onveilig situatie gehad), zou ik dat best prettig vinden. Maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen zo is! Voor mij wel, ook wel door mijn jeugd denk ik. Dus ik was hierdoor benieuwd naar:
Stel dat jij zoiets ziet.
Zou jij vragen of alles goed is?
- Ja
- Ja, maar ligt eraan bij wie
- Nee, maar zou wel zorgen hebben
- Nee
- Twijfel
- Anders
0 stemmers
Stel dat jij die vraag zo kreeg, zou jij dat prettig vinden?
- Hm nee eigenlijk niet
- Ja ik denk het wel
- Weet ik niet
- Anders
0 stemmers