Maar was niet in Nederland dus misschien mag ik dan niet meedoen met stemmen
4 dagen later
Ik ben dan al over op de nieuwe verpakking omdat ik weet dat mān vriend het echt tot het laatst mogelijke blijft gebruiken alle comfort en geen schuldgevoel ivm weggegooid product
Ik wil de hitte helemaal niet buiten houden Heb alleen de ramen open zodat het niet zo benauwd wordt
ik word ivm werk iedere week getest! tot nu toe alle testen negatief haha
Net op straat liep ik langs 2 jongens een een zei opeens: mevrouw! En ik liep door en toen hoorde ik hem nog zo tegen zn vriend zeggen oh⦠ik wilde wat vragen (ik denk over mn tattoos, is wel vaker) Maar ondertussen liep ik door want had eerst niet echt door dat die het tegen mij had en ik draaide ook niet om ofzo? En nu voel ik me zooooo schuldig ik denk er telkens opnieuw aan. Ik heb dat wel vaker bij dit soort situaties.
Nu de vraag: zouden jullie je ook schuldig voelen in zoān soort situatie?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik heb gestemd op geen corona maar ik ben gister getest en heb de uitslag nog niet
Maar ik ga gewoon alvast uit van nietā¦
Mijn buurman (begin 30 of zo) tringelt als hij me buiten ziet met zān fietsbel, soms met āhalloā erbij, en dan ga ik harder doorlopen/wegkijken/negeren. Als hij eenmaal voorbij is gefietst, zie ik pas dat hij het is. Het gebeurt echt heel soms. Achteraf voel ik me dan zo schuldig
Ahhh haha! Had ik ook wel gehad denk ik. Maar wel interessant om te weten dat ik niet de enige ben. Dacht dat ik me aanstelde. Maar ik had t eerst niet door en toen dacht ik oh hij bedoelt mij en toen liep ik toch door ofzo? Zo gemeen moet dat over hebben gekomen denk ik dan. En dat die jongen dan nooit meer een vrouw aan durft te spreken in zn leven haha. Lekker overdreven.
2 vrieslollies en dat worden en sowieso nog meer.
Nee, maar wel vast gekocht! Zin in
Binnenhuisarchitect en advocaat. Wel ooit nog een blauwe maandag rechten gestudeerd, maar beide beroepen zijn hem niet geworden.
Ik ben juist geworden wat ik 100% zeker niet wilde: docent.
Nee net 5 min geleden een magnum
Volgens mijn schoonzus moet je tijdens je menstruatie geen zoete dingen eten want dat is niet goed en maakt het erger?! Ik heb hier echt nog nooit eerder van gehoord en denk eerlijk gezegd dat het maar een broodje aap is.
Heb jij hier wel eens van gehoord?
- Ja
- Nee
- Ja en ik geloof dit ook
- Ja maar ik geloof dit niet
0 stemmers
Oja en ze zegt ook altijd dat ik dan geen cola en fanta moet drinken. :ā). Ja cola en fanta en zoete troep is sowieso nooit goed.
Hmm ik kan me bij dat cola en fanta nog wel wat voorstellen op je eerste dag. Ik raak daar zelf altijd opgeblazen van en dat is dan niet zo prettig, maar ik denk niet dat het ooit echt bewezen is. Maar ja, ieder lichaam is anders en misschien reageert zij de eerste dag verkeerd op zoet eten?
Maarja je opgeblazen voelen zit meer in je maag en darmen en je menstruatie in je baarmoeder, dus het zou niet je menstruatie erger moeten kunnen maken ofzo. Het is natuurlijk wel vervelend als alles in de buik-regio gevoelig is, maar frisdrank die menstruatie klachten verergeren; nah
Zitten er Westlanders hier op het forum?
- Ja, heuj echt goud dit!
- Nee man
0 stemmers
Anoniem, want ik wil geen gekke Westlanders exposen. Grapje, lof jullie.
Scheelt een kilometer
Ja dat eerste kan ik ook nog wel inkomen want ik voel me sowieso al meer opgeblazen tijdens menstruatie en koolzuur helpt dan zeker niet. Maar zij is echt overtuigd dat je niks zoets moet eten en dat dat ook de pijn kan verergeren. Dat ik dan beter een dikke pizza kan eten dan chocola bijv. Maar ik zie daar de logica niet van in en heb er ook nooit iets eerder over gehoord/gelezen. Ze bedoelt het uiteraard goed maar ik begrijp niet waarom ze zooo overtuigd daarvan is. Het zal idd wel met haar eigen ervaring te maken hebben. Ik was benieuwd of meer mensen bekend waren met die āovertuigingā.