Ik denk ook wel dat het er aan ligt of een persoon vega(n) is wegens anti-dierenleed of wegens milieuoverwegingen.
Heerlijk de passieve agressiviteit die doorklinkt in je post
Zo lekker maar ben allergisch voor meloen 
Ik zit op Texel en het is hier best wel bewolkt en dus prima te doen (op het strand). Hopelijk slapen we vannacht wel beter want dat was best kutttttt.
Alleen als niemand zou weten dat ik dat bepaalde, anders komt iedereen zeiken .
Niks veranderd als in: had al erg weinig vertrouwen erin
Iemand die wij kennen riep de eerste maanden het hardste dat iedereen binnen moest blijven. Zij gaat over een paar dagen met het vliegtuig naar een risico gebied voor vakantie.
En ze werkt in de zorg⊠heeft meerdere patiĂ«nten gehad die aan Corona overleden zijn. Heeft zĂ©lf Corona gehad en weet dus precies wat het met kwetsbare groepen kan doen en hoe ziek je dan wordt. Maar tĂłch een paar uur vliegen want âzonder zon vakantie kan ik niet ontspannenâ. 
Mijn tante denkt dat Bill Gates een opslag vol vaccins heeft en dat ie het nu nog niet presenteert omdat ie er niet genoeg aan verdient. Toen mijn zusje hierover met haar in discussie wilde gaan vroeg ze mijn zusje 10 mensen te noemen die ze kent die corona hebben (gehad). Mijn zusje kent er geen 10, dus deed mijn tante het af als âdan bestaat corona toch niet?â Dit viel mij wel tegen toen ik het hoorde ja
Precies dit, mensen die ik ken die steeds op hun insta stories dingen poste als blijf binnen, mondkapjes etc⊠Zijn best snel weer gaan afspreken, feestjes en vakantie. (zelf ook niet perfect)
Ik ken mensen die denken dat er straks in het vaccin microchips zitten, en dat Bill Gates daar dus achter zit 
Ja dat denkt mijn tante ook, dat Bill Gates dmv die vaccins ons in de gaten kan houden. Hij zal het vast interessant vinden wat ik op zaterdagavond doe ja 
Spring jij wel eens op van je bank/stoel? Dat lees je vaak dat mensen dat doen, maar ik zie het zelden.
- Ja dat doe ik vaak
- Doe ik soms
- Is wel eens gebeurd
- Niet meer sinds mn kindertijd
- Nooit
0 stemmers
En het andere uiterste, sta jij zuchtend en steunend op van een bank/stoel?
- Altijd
- Vaak
- Soms
- Alleen als ik echt heel moe ben
- Nooit
0 stemmers
Ik heb de ramen met deze hitte âs nachts:
- Open
- Dicht
0 stemmers
Hele jaar door open 
Als je hurkt heb je dan alleen de bal van je voet of je hele voet op de grond?
- Bal
- Hele voet
- Wisselt
0 stemmers
Ik draag een zwemjurk. Echt superchill!
Ik haal eens in de zoveel tijd zoân sixpack spa rood en heb toevallig net zes volle flessen staan. En mijn vriend drinkt veel melk, van die vieze houdbare, die hij ook in grootverpakking (12 pakken ofzo) haalt.
Ik denk dat we nog wel 80-100 pakken Crystal Clear in huis hebben.
Komt wel goed dus.
Haha ik ben bij mijn moeder en die heeft dus al jaren pakken/ flessen water staan voor het geval er iets met het drinkwater uit de kraan gebeurt.
Ik drink ook heel veel water (en vind het zeker niet te vervangen), maar ik zou nog niet uitdrogen haha. Ik drink vrijwel alleen water en crystal clear.