Stel je persoonlijke vraag #18

Vind jij het oké om herinneringen op te halen met je ex als je een partner hebt?

• Ja, over alle herinneringen (zowel via whatsapp als live)
  • Ja, over alle herinneringen (alleen live)
  • Ja, over alle herinneringen (alleen via whatsapp)
  • Ja, wel over ‘gewoon leuke’ herinneringen maar niet over dingen zoals seks (zowel via whatsapp als live)
  • Ja, wel over ‘gewoon leuke’ herinneringen maar niet over dingen zoals seks (alleen live)
  • Ja, wel over ‘gewoon leuke’ herinneringen maar niet over dingen zoals seks (alleen whatsapp)
  • Nee, dat zou ik andersom ook niet leuk vinden

0 stemmers

Heb je weleens zelf jam gemaakt?

• Ja, al vaker
  • Ja, eenmalig
  • Nee, maar zou ik wel willen
  • Nee, ik koop m’n jam wel
  • Nee, ik lust geen jam (you weirdo)

0 stemmers

Ik heb altijd flessen water in de koelkast liggen, vaak met munt en/of citroen er in.

Koud water >>>>>>>> water op kamertemperatuur

Overigens wel gewoon glazen flessen die ik met kraanwater vul, geen water uit de supermarkt. :relaxed:

1 like

We hebben behoorlijk wat water in ons “noodpakket”. Want sleep wel vers naar boven maar laat de flessen die de houdbaarheidsdatum voorbij zijn ook staan, dus daar moeten we het wel een dikke 2 weken mee redden.

Nee, maar ik heb altijd flessen water in huis voor het geval er bruin water uit de kraan komt. Sinds ik hier woon (6 jaar) is dat een een keer of 5 gebeurd.

Ik kan zelf wel een tijdje iets anders drinken dan water, maar sinds ik een kindje heb (die ook flesjes babymelk dronk, wat je aanmaakt met water) vind ik het een fijn idee dat er sowieso goed water in huis is.

Wij hebben een grote voorraadruimte waar altijd wel pakken sap en blikjes frisdrank staan voor gasten, en voor mezelf veel Crystal Clear.

Nee, maar wij halen één keer in de zoveel tijd frisdrank (onder andere) in Duitsland want dat is daar een stuk goedkoper. We zijn net geweest dus er staan nu iets van 3 sixpacks pepsi zero, 2 x pepsi zero cherry, 2 sixpacks bruiswater, 1 x schwipschwap en 1 x 7up. En dan nog wat pakken fruitsap en wat alcohol 🤷

Ik interpreteerde het anders. We hebben niks in huis, alleen een fles icetea maar ik dacht ja morgen weer werken, kan daar drinken en douchen kan op de sportschool of bij m’n ouders dus ja problemen problemen. Ik kom er niet echt door in de problemen

Voordat je die kledingbox opgestuurd krijgt krijg je eerst in een mail te zien wat je van de kleding vindt en ik vond alles lelijk dus heb het geannuleerd

2 likes

Draag jij liedjes in gedachten op aan mensen? (Dus dat je de tekst bij je geheime liefde vind passen, of bij je grootste vijand bijvoorbeeld)

• Ja, een enkele keer/soms/vaak/altijd
  • Nee, ik ben geen 15 meer

0 stemmers

Welke vinden jullie het lekkerste?

• Galiameloen
  • Watermeloen
  • Cantaloupe
  • Een andere soort meloen, namelijk:
  • Geen ga weg met je meloen

0 stemmers

Ik vind watermeloen eigenlijk helemaal niet zo lekker :sweat_smile: maar ik houd zoooveel van cantaloupe

2 likes

N.a.v. het opbiechttopic:

Was jij je bilspleet altijd als je doucht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als je niet doucht, maar alleen een washandje gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ongevraagde tip tegen schurende bovenbenen: aptonia antischuurcrème. En voor on the go de stick variant. Echt topspul :raised_hands:t3:

6 likes

Jij gaat pizza eten. Je partner eet de hele pizza op, jij eet slechts 3/4. Wat doe jij?

• Jij biedt het restant aan je partner aan om tijdens het etentje op te eten
  • Jij neemt het restant mee naar huis
  • Jij laat het restant liggen
  • Jij eet het restant later in de avond alleen op
  • Jij en je partner eten het restant later in de avond samen op
  • Jij eet het restant als ontbijt/lunch/whatever de volgende dag
  • Jij deelt het restant de volgende dag met je partner als ontbijt/lunch/whatever
  • Jij zou instemmen met het delen van het stuk als het expliciet wordt gevraagd
  • Anders (laat een comment achter!!)

0 stemmers

Ik hou van alle meloenen maar cantaloupe is wel het meest smaakvol vind ik. Watermeloen is lekker als dorstlesser, maar als ik echt een meloen wil eten dan cantaloupe.

3 likes

Ik kan me super verheugen op m’n pizza ontbijt na zon etentje (eet nooit een hele pizza) dus ben echt een ~gier~ die nooit zou aanbieden om te delen, ze hebben al genoeg gehad hoor :relieved:

Ja vind ik ook!! Daarom vind ik een cantaloupe juist wel zo lekker

Ik like alleen voor het open en bloot plaatsen. Geen gedeelde mening!

1 like

Ik vind meloen echt goor. Ik lust en eet alles maar meloen gaat er niet in. Daarom zeg ik altijd dat ik allergisch ben want als het er tegenaan heeft gelegen lust ik het al niet meer :nauseated_face:

3 likes

Ik gebruik de negeerfunctie op mijn BECs. Jullie?

• Ja, doe ik ook
  • Kun je mensen negeren op het forum???
  • Nee, ik ben niet zo
  • Ik heb geen BEC
  • Anders

0 stemmers

Bij mij zijn ze er ineens vanaf??!! En omdat ik van de admins had gehoord dat die functie zou komen te vervallen ging ik er van uit dat dat al gebeurd was. Werkt het bij jou nog wel?

1 like