Stel je persoonlijke vraag #18

Staat dat ergens voor ofzo?

Nee, maar een vriendin van mij heeft dus 23 en ik 22 en we schelen vier jaar, dus ik ben benieuwd of dat optelt of dat het gewoon random is

Oh en, ken jij je bsn uit je hoofd?

• Ja
  • Nee
  • Deels

0 stemmers

Overlast van muziek vind ik echt het ergste wat er is.

6 likes

Ik ken zelf mijn paspoortnummer uit mijn hoofd :face_with_hand_over_mouth: resultaat van 3 maanden in hostels slapen

5 likes

Ja die ken ik alleen van mn ID, paspoort ligt ergens bij mn ouders in een doos!

Mijne begint met 11. Ik voel me nu wel even een oma :joy:

3 likes

Mijn buurman klust ook gerust tot 23.30 door dus ik hou wat dat betreft geen rekening met hun. Ze hebben zelf ook een open haard buiten, dus mijn vuurkorf mag dan ook. Bbqen doe ik op gas en zij op kolen = zij stinken erger. Muziek houden zij ook geen rekening mee dus ik ook niet.

En mijn andere buren… ik heb geen idee of zij überhaupt leven, zie of hoor ze bijna nooit.

Nee dus ik heb op je eerste vraag gegokt srry

1 like

Mijne begint met 01, ben ik dan antiek? Ik was ook heel erg in de war door de vraag, ik dacht dat het altijd random was.

Begint jouw BSN met 01?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ja mn vraag was ook meer om te testen of het random is of niet

1 like

Ja ik doe dat niet expres hoor, laatst had ik muziek op staan en ik ben me dan heel bewust van het feit dat andere mensen mijn muziek kunnen horen (ik hou van boybands en luister gerust 10 keer achter elkaar hetzelfde nummer en snap wel dat mensen daar geen zin in hebben), dus ik zet mijn muziek dan gewoon niet hard of ik gebruik oordopjes. Mijn buurman zet gewoon z’n radio op 100% NL vol open en heel de buurt kan mee genieten. Maar als ik dus een feestje zou geven, dan zou ik niet perse rekening houden met mijn buren.

Die van mij begint met 04… ik dacht ook dat dit gewoon random was!!! Haha

Dan zou je eigenlijk een poll moeten maken waar je vraagt naar geboortejaar en BSN nummer :nerd_face: dan kan je zien of er correlatie is

3 likes

Ik gooi alles juist helemaal open, dan waait het een beetje door

1 like

Dit doe ik 's avonds als het wat meer afgekoeld is! Anders waait er alleen maar warme lucht naar binnen terwijl het binnen nu best aangenaam is qua temperatuur

16 likes

Ja, dat. Ik zet zelfs wekkers om te luchten. Vanaf 21:00 uur is het buiten koeler dan binnen dus dan gaat alles open tot ik naar bed ga, dan alleen nog slaapkamerraam en zolderraam open. Dan om 6 uur gooi ik het hele huis weer open tot 8:30 uur en dan gaat alles dicht en ventilator aan.

4 likes

Ja dit was vooral gewoon stom van ons… Mijn vriend en ik zaten met een bevriend stel in de woonkamer. We hadden zin om te dansen, omdat we dat al lang niet meer hadden gedaan en toen zette ƩƩn van ons de muziek harder. Ja echt vaag, was drank in het spel dus we waren niet helder. Toen de buurvrouw aanbelde hadden we het pas echt door. Voelden ons super schuldig haha, dus volgende dag wel excuses aangeboden.

2 likes

Mijne met een 0 :older_woman:t4:

Oooh mijn collega’s doen dus wel eens het raam open met dit weer. Kan daar zo moedeloos van worden. Het is bij mij beneden nu 23,5 en buiten 32 dus alles zit dicht en dat blijft het denk ik ook. Denk zelfs dat vanavond doorwaaien geen zin heeft qua temperatuur.

Als je een product in een tube hebt en er komt niks meer uit via de normale weg, gooi je hem dan weg of knip je hem open?

• Ik gooi de tube met product gewoon weg
  • Ik knip de tube open om echt het laatste beetje product te kunnen gebruiken

0 stemmers