Ik heb altijd flessen water in de koelkast liggen, vaak met munt en/of citroen er in.
Koud water >>>>>>>> water op kamertemperatuur
Overigens wel gewoon glazen flessen die ik met kraanwater vul, geen water uit de supermarkt. 
Ik heb altijd flessen water in de koelkast liggen, vaak met munt en/of citroen er in.
Koud water >>>>>>>> water op kamertemperatuur
Overigens wel gewoon glazen flessen die ik met kraanwater vul, geen water uit de supermarkt. 
We hebben behoorlijk wat water in ons “noodpakket”. Want sleep wel vers naar boven maar laat de flessen die de houdbaarheidsdatum voorbij zijn ook staan, dus daar moeten we het wel een dikke 2 weken mee redden.
Nee, maar ik heb altijd flessen water in huis voor het geval er bruin water uit de kraan komt. Sinds ik hier woon (6 jaar) is dat een een keer of 5 gebeurd.
Ik kan zelf wel een tijdje iets anders drinken dan water, maar sinds ik een kindje heb (die ook flesjes babymelk dronk, wat je aanmaakt met water) vind ik het een fijn idee dat er sowieso goed water in huis is.
Wij hebben een grote voorraadruimte waar altijd wel pakken sap en blikjes frisdrank staan voor gasten, en voor mezelf veel Crystal Clear.
Nee, maar wij halen één keer in de zoveel tijd frisdrank (onder andere) in Duitsland want dat is daar een stuk goedkoper. We zijn net geweest dus er staan nu iets van 3 sixpacks pepsi zero, 2 x pepsi zero cherry, 2 sixpacks bruiswater, 1 x schwipschwap en 1 x 7up. En dan nog wat pakken fruitsap en wat alcohol 🤷
Ik interpreteerde het anders. We hebben niks in huis, alleen een fles icetea maar ik dacht ja morgen weer werken, kan daar drinken en douchen kan op de sportschool of bij m’n ouders dus ja problemen problemen. Ik kom er niet echt door in de problemen
Voordat je die kledingbox opgestuurd krijgt krijg je eerst in een mail te zien wat je van de kleding vindt en ik vond alles lelijk dus heb het geannuleerd
Draag jij liedjes in gedachten op aan mensen? (Dus dat je de tekst bij je geheime liefde vind passen, of bij je grootste vijand bijvoorbeeld)
0 stemmers
Welke vinden jullie het lekkerste?
0 stemmers
Ik vind watermeloen eigenlijk helemaal niet zo lekker
maar ik houd zoooveel van cantaloupe
N.a.v. het opbiechttopic:
Was jij je bilspleet altijd als je doucht?
0 stemmers
En als je niet doucht, maar alleen een washandje gebruikt?
0 stemmers
Ongevraagde tip tegen schurende bovenbenen: aptonia antischuurcrème. En voor on the go de stick variant. Echt topspul 
Jij gaat pizza eten. Je partner eet de hele pizza op, jij eet slechts 3/4. Wat doe jij?
0 stemmers
Ik hou van alle meloenen maar cantaloupe is wel het meest smaakvol vind ik. Watermeloen is lekker als dorstlesser, maar als ik echt een meloen wil eten dan cantaloupe.
Ik kan me super verheugen op m’n pizza ontbijt na zon etentje (eet nooit een hele pizza) dus ben echt een ~gier~ die nooit zou aanbieden om te delen, ze hebben al genoeg gehad hoor 
Ja vind ik ook!! Daarom vind ik een cantaloupe juist wel zo lekker
Ik like alleen voor het open en bloot plaatsen. Geen gedeelde mening!
Ik vind meloen echt goor. Ik lust en eet alles maar meloen gaat er niet in. Daarom zeg ik altijd dat ik allergisch ben want als het er tegenaan heeft gelegen lust ik het al niet meer 
Ik gebruik de negeerfunctie op mijn BECs. Jullie?
0 stemmers
Bij mij zijn ze er ineens vanaf??!! En omdat ik van de admins had gehoord dat die functie zou komen te vervallen ging ik er van uit dat dat al gebeurd was. Werkt het bij jou nog wel?
Ik hou er wel van om me te ergeren soms
Jazeker! Gisteren iig nog gezien