Stel je persoonlijke vraag #18

Heb jij met dit weer minder eetlust?

• Ja ik heb minder eetlust
  • Nee ik merk geen verschil

0 stemmers

Veel vrienden van mij merken geen enkel verschil in eetlust en vinden dat maar gelul dat je met hete temperaturen minder eetlust hebt.

Ik heb juist super veel honger, maar wel vooral zin in zoute snacks en ijsjes

6 likes

Ja ik krijg er ook hartige/vette trek van en inderdaad ijsjes

Ja ik zit nu tegen heug en meug een gebakken ei te eten terwijl ik normaal echt van elke hap geniet :joy:

1 like

Ik heb m’n stem al 3 keer veranderd want ik weet het eigenlijk niet zo goed? Ik heb bijna nooit dat ik denk van ‘oh ik ben echt hypocriet nu’, maar misschien heb ik het gewoon niet zo door en ben ik wel heel hypocriet :woman_shrugging:t2:

4 likes

Ik heb gestemd op icepack maar dat is wel s nachts want ik slaap met een koel-element uit de vriezer. Die haal ik voor ik ga slapen bevroren uit de vriezer, wikkel deze in een theedoek en die gaat als “knuffel” mee naar bed, heerlijk

Als het over een dagen in huis de 30 graden bereikt ga ik dat overdag ook inzetten denk ik

3 likes

Ligt eraan, ik eet wel eens een (halve) meloen als lunch of ontbijt als ik zin heb in fruit, maar 's avonds eet ik wel eens twee van die ‘schijven’. Wel mega lekker trouwens, zó dol op zomerfruit.

1 like

Wat een goed idee!!

Ik moet echt even een ventilator kopen, koelelementen kopen en m’n vriesvak ontdooien :weary:

Ik vind de situatie als vegetariër heel lastig, maar ik vind niet dat het aan mij is om iemand daarop aan te spreken. Zelf draag ik ook leer. Oke, wel maar 2 paar schoenen, maar het is en blijft leer. Leer gaat vaak vele malen langer mee dan nepleer (niet altijd, maar toch) en ik vind het ook belangrijk dat ik mijn producten zo lang mogelijk gebruik.
Een koeienhuid in je huiskamer hebben liggen vind ik zelf dan weer iets minder prettig.

4 likes

Nou dit inderdaad. En ik vind het ook stom dan ‘vegan’ nu als hippe term te pas en te onpas wordt gebruikt om gewoon goedkope plastic troep aan te smeren. Als je het gaat om duurzaamheid kun je volgens mij echt beter eens in de twee jaar een goed paar leren schoenen kopen en die helemaal af dragen.

6 likes

Ik denk dat mensen mij wel behoorlijk hypocriet vinden.

Ik geef vrouwen voorrang bij het leren van Nederlands terwijl ik ook mannen kan onderwijzen.
Ik vind mijzelf een feminist maar ik vind het tamelijk problematisch als gezonde vrouwen met gezonde kinderen/partner echt er bewust voor kiezen om jarenlang huismoeder te zijn en derhalve afhankelijk te zijn van hun partner. ==> Slechtere positie bij scheiding Dit vinden veel feministen not done.

Ik eet behoorlijk plantaardig en dan vinden mensen het vaak not done dat ik kleding van dierlijke materialen draag. Dit terwijl ik die keuze vooral heb gemaakt m.b.t. duurzaamheid. Ik bereid gewoon vlees voor anderen.

Ik erger mij eraan als mensen alcohol veel minder problematisch vinden dan welke soort drugs ook maar ik drink wel.

7 likes

soms zelfs wel langer! mijn vriend doet al langer dan 10 jaar met zijn red wing schoenen en ik hoor vaak van docs dat ze ook zo lang meegaan.
moeten wel allebei je stijl zijn, want zijn sowieso heel “stevige” en stoere schoenen.

ik bedenk met net dat ik 9 jaar heb gedaan met een paar uggs die ik in de winter elke dag draag en mee door de sneeuw loop etc. ik draag ze maar 2 maandjes per jaar niet. vind ik ook een goede score en ik heb dus ook als vega weer een nieuw paar uggs gekocht. op naar de volgende 10 jaar!

5 likes

Ik denk ook wel dat het er aan ligt of een persoon vega(n) is wegens anti-dierenleed of wegens milieuoverwegingen.

1 like

Heerlijk de passieve agressiviteit die doorklinkt in je post

Zo lekker maar ben allergisch voor meloen :sob:

2 likes

Ik zit op Texel en het is hier best wel bewolkt en dus prima te doen (op het strand). Hopelijk slapen we vannacht wel beter want dat was best kutttttt.

Alleen als niemand zou weten dat ik dat bepaalde, anders komt iedereen zeiken .

5 likes

Niks veranderd als in: had al erg weinig vertrouwen erin

24 likes

Iemand die wij kennen riep de eerste maanden het hardste dat iedereen binnen moest blijven. Zij gaat over een paar dagen met het vliegtuig naar een risico gebied voor vakantie.

En ze werkt in de zorg
 heeft meerdere patiĂ«nten gehad die aan Corona overleden zijn. Heeft zĂ©lf Corona gehad en weet dus precies wat het met kwetsbare groepen kan doen en hoe ziek je dan wordt. Maar tĂłch een paar uur vliegen want ‘zonder zon vakantie kan ik niet ontspannen’. :woman_shrugging:t2:

3 likes

Mijn tante denkt dat Bill Gates een opslag vol vaccins heeft en dat ie het nu nog niet presenteert omdat ie er niet genoeg aan verdient. Toen mijn zusje hierover met haar in discussie wilde gaan vroeg ze mijn zusje 10 mensen te noemen die ze kent die corona hebben (gehad). Mijn zusje kent er geen 10, dus deed mijn tante het af als ‘dan bestaat corona toch niet?’ Dit viel mij wel tegen toen ik het hoorde ja

20 likes