Nu wel denk ik!
Meestal koop ik gewoon waar ik zin in heb, maar bepaalde producten koop ik wel in de aanbieding (wasmiddel, toiletpapier, drank; producten die prijziger zijn en ik kan âinslaanâ). Verder kijk ik reclamefolders meer ter inspiratie.
ik schrijf categorien op (bijvoorbeeld):
- brood
- fruit
- wc schoonmaakmiddel
en binnen die cat. kies ik de aanbiedingen (behalve als ik iets niet lust ofcourse, ga niet tegen mân zin meloen ofzo eten).
de maaltijden staan wel vast en schrijf ik ook op. als ik ter plekke moet bedenken vergeet ik sowieso van alles.
en ik ga 1 keer per week!
Wat maakt een goede poll een goede poll?
- Een serieus onderwerp
- Een goed geformuleerde vraag en/of antwoord mogelijkheden
- Dat er duidelijk over is nagedacht m.b.t. de vorm van de poll (bijv. dus multiple choice wel aanklikken als mensen waarschijnlijk meer keuzes willen aanklikken)
- Originaliteit, dus niet een vraag die al tig keer is gesteld
- Het onderwerp sluit aan op de actualiteit (op FF en daarbuiten)
- Het woord âgoedeâ
- Amusementswaarde
- Anders, namelijkâŠ
0 stemmers
Stel vampieren bestaan en je wordt gebeten. Zou je dan lieverâŠ
- Hierdoor zelf veranderen in een vampier
ââ - Sterven door de beet, omdat je helemaal leeg gezogen wordt
- Zou het echt niet weten
0 stemmers
Ik zou een hele goede glitterende vampier zijn en dan mee willen doen aan het songfestival maar dan voor Nederland:
Ik houd wel van de nacht dus dat scheelt

Nee ze zijn niet onsterfelijk, kunnen doodgaan door weerwolven, zilveren kogel en zonlicht onder andere 
Ik heb vorige week de airpods pro gekocht, beste aankoop van 2020. Ze zitten perfect en die noisecanceling is ook echt goed. Aanrader!
Ik heb al een van deze namen 
Nee, je blijft forever de leeftijd die je had toen je werd gebeten inderdaad. Maar verder opties genoeg om dood te gaan!
Ik dacht eerst een serieus onderwerp, maar toen bedacht ik me dat ik laatst een poll over duiven heb gemaakt. En dat nummer van Cezar laat ik altijd zien aan mensen die uitleg nodig hebben over Eurovisie.
Als vampier zou je kennelijk ook niet tegen stromend water kunnen dus als je het zat bent ga gewoon lekker zwemmen in de rivier ofzo. Easy peasy.
Een van mijn katten heet Whiskey! Zijn broertje heette Wodka maar hij is helaas overleden. Is zo gekomen omdat mijn ouders destijds een kroeg hadden haha
Hoezo denk je dat mensen zichzelf niet zijn omdat ze anoniem zijn? Ik wil juist (semi) anoniem zijn omdat ik dan helemaal mezelf kan zijn (dus gevoelens delen die ik lastig vind om te uiten IRL etc.)
Welke heb jij gezien
- Interview with a vampire
- Twilight
- What we do in the shadows - mockumentary
- What we do in the shadows - serie
- Vampire diaries
- Only lovers left alive
- Dark shadows
- Vampires suck
- Bram Stokers Dracula
- Vampire in Brooklyn
- Een die hier niet tussen staat en ik je nu met klem ga aanraden
ââ
0 stemmers
LÄt den rÀtte komma in
Ja dit wou ik ook zeggen! Zoân goede film
Gaat op het lijssie, thanks!
Algemene vervolgvraag: vond je interview with a vampire ook zo homo-erotisch?
- Ja
- Nee
- Nu je het zegt
- Ik heb deze banger van een film niet gezien
0 stemmers
Sorry jongens even opnieuw stemmen want hij stond op anoniem