Stel je persoonlijke vraag #18

Precies dit, mensen die ik ken die steeds op hun insta stories dingen poste als blijf binnen, mondkapjes etc… Zijn best snel weer gaan afspreken, feestjes en vakantie. (zelf ook niet perfect)

2 likes

Ik ken mensen die denken dat er straks in het vaccin microchips zitten, en dat Bill Gates daar dus achter zit :eyes:

Ja dat denkt mijn tante ook, dat Bill Gates dmv die vaccins ons in de gaten kan houden. Hij zal het vast interessant vinden wat ik op zaterdagavond doe ja :woman_facepalming:

3 likes

Spring jij wel eens op van je bank/stoel? Dat lees je vaak dat mensen dat doen, maar ik zie het zelden.

• Ja dat doe ik vaak
  • Doe ik soms
  • Is wel eens gebeurd
  • Niet meer sinds mn kindertijd
  • Nooit

0 stemmers

En het andere uiterste, sta jij zuchtend en steunend op van een bank/stoel?

• Altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Alleen als ik echt heel moe ben
  • Nooit

0 stemmers

Ik heb de ramen met deze hitte ‘s nachts:

• Open
  • Dicht

0 stemmers

Hele jaar door open :grimacing:

15 likes

Als je hurkt heb je dan alleen de bal van je voet of je hele voet op de grond?

• Bal
  • Hele voet
  • Wisselt

0 stemmers

Ik draag een zwemjurk. Echt superchill!

1 like

Ik haal eens in de zoveel tijd zo’n sixpack spa rood en heb toevallig net zes volle flessen staan. En mijn vriend drinkt veel melk, van die vieze houdbare, die hij ook in grootverpakking (12 pakken ofzo) haalt.

3 likes

Ik denk dat we nog wel 80-100 pakken Crystal Clear in huis hebben. :joy: Komt wel goed dus.

Haha ik ben bij mijn moeder en die heeft dus al jaren pakken/ flessen water staan voor het geval er iets met het drinkwater uit de kraan gebeurt.

1 like

Ik drink ook heel veel water (en vind het zeker niet te vervangen), maar ik zou nog niet uitdrogen haha. Ik drink vrijwel alleen water en crystal clear.

1 like

Vind jij het oké om herinneringen op te halen met je ex als je een partner hebt?

• Ja, over alle herinneringen (zowel via whatsapp als live)
  • Ja, over alle herinneringen (alleen live)
  • Ja, over alle herinneringen (alleen via whatsapp)
  • Ja, wel over ‘gewoon leuke’ herinneringen maar niet over dingen zoals seks (zowel via whatsapp als live)
  • Ja, wel over ‘gewoon leuke’ herinneringen maar niet over dingen zoals seks (alleen live)
  • Ja, wel over ‘gewoon leuke’ herinneringen maar niet over dingen zoals seks (alleen whatsapp)
  • Nee, dat zou ik andersom ook niet leuk vinden

0 stemmers

Heb je weleens zelf jam gemaakt?

• Ja, al vaker
  • Ja, eenmalig
  • Nee, maar zou ik wel willen
  • Nee, ik koop m’n jam wel
  • Nee, ik lust geen jam (you weirdo)

0 stemmers

Ik heb altijd flessen water in de koelkast liggen, vaak met munt en/of citroen er in.

Koud water >>>>>>>> water op kamertemperatuur

Overigens wel gewoon glazen flessen die ik met kraanwater vul, geen water uit de supermarkt. :relaxed:

1 like

We hebben behoorlijk wat water in ons “noodpakket”. Want sleep wel vers naar boven maar laat de flessen die de houdbaarheidsdatum voorbij zijn ook staan, dus daar moeten we het wel een dikke 2 weken mee redden.

Nee, maar ik heb altijd flessen water in huis voor het geval er bruin water uit de kraan komt. Sinds ik hier woon (6 jaar) is dat een een keer of 5 gebeurd.

Ik kan zelf wel een tijdje iets anders drinken dan water, maar sinds ik een kindje heb (die ook flesjes babymelk dronk, wat je aanmaakt met water) vind ik het een fijn idee dat er sowieso goed water in huis is.

Wij hebben een grote voorraadruimte waar altijd wel pakken sap en blikjes frisdrank staan voor gasten, en voor mezelf veel Crystal Clear.

Nee, maar wij halen één keer in de zoveel tijd frisdrank (onder andere) in Duitsland want dat is daar een stuk goedkoper. We zijn net geweest dus er staan nu iets van 3 sixpacks pepsi zero, 2 x pepsi zero cherry, 2 sixpacks bruiswater, 1 x schwipschwap en 1 x 7up. En dan nog wat pakken fruitsap en wat alcohol 🤷

Ik interpreteerde het anders. We hebben niks in huis, alleen een fles icetea maar ik dacht ja morgen weer werken, kan daar drinken en douchen kan op de sportschool of bij m’n ouders dus ja problemen problemen. Ik kom er niet echt door in de problemen

Love dit soort meta forum polls
Give me more
Misschien leidt het nog tot een relletje en dan kan je je stem veranderen @Eddie

1 like