zon emoji zorgt alleen maar dat ik bewust ben dat daar dus een hondenpiemel zit. liever fotos waarop je het sowieso niet zou zien. en anders als je het per se wil posten dan toch maar een emoji erover heen denk ik.
Ik ben lid van zoān Facebookgroep voor mijn type hond en zelfs daar plakken mensen op fotoās smileys over het geslachtsdeel. Ik vind het zo raar eruitzien, alsof het normaalgesproken iets erotisch zou moeten voorstellen?
Ik vind een hondenpiemel echt zo niet bijzonder. Het zit ook best gecamoufleerd
Ik zou niet daarop gefocust een foto maken, maar als mijn hond op zijn rug ligt te rollen en ik maak een foto van hem dan ga ik dat echt niet bewerken.
Als je heel erg moet lachen, moet jij dan je best doen om niet in je broek te plassen?
- Ja!
- Nee
- Ligt eraan hoe grappig het is
- Ligt eraan of ik al moest plassen
- Weet ik niet
0 stemmers
Wat vind je van badstoffen sokken?
- Heerlijk!
- Vreselijk!
- Nog nooit gedragen
- Joe! Het is veel te warm om over badstoffen sokken na te denken
0 stemmers
Het schijnt beter te zijn om met warm weer een warme douche te nemen, zodat je na het douchen niet meteen weer opwarmt. Hoe douche jij met warm weer?
- Koude douche
- Warme douche
- Iets ertussen in
- Warm beginnen, koud afsluiten
- Koud beginnen, warm afsluiten
- Anders
0 stemmers
Ik help een vriendin met bedenken naam voor nieuwe kat. Bij Google kwam ik dit lijstje met āeigenzinnige namen voor een eigenzinnig beestjeā tegen.
Hoe zou jij je kat eerder noemen:
- Jillz
- Glitter Sparkles
- Klein Duimpje
- Lipton
- Manchego
- Tisento
- Ugly
- WiFi
- Wasabi
- Whiskey
- Echt allemaal afschuwelijk, kan niet stemmen sorry
0 stemmers
Mijn katers hebben lekker Hollandse namen, maar de een noem ik 50% van de tijd Beertje en de ander Rattenkopje.
Ey Tijgah! Hier kommen!
Yeeees my bebe
Heb jij verlof gepland staan?
- Ja
- Nee
- Is niet op mijn van toepassing
0 stemmers
Gatver morgen weer werken na 2 weken vrij en ik ga mān pauze besteden aan verlof inplannen voor in t najaar
Nee ik ben dan toch te nieuwsgierig
Joe Biden, de democratische kandidaat voor het Amerikaans presidentschap, wie zal hij als running mate uitkiezen?
- Een man
- Een vrouw
0 stemmers
En als het een vrouw isā¦
- dan gaat hij voor een witte vrouw
- dan gaat hij voor een zwarte vrouw (een groot deel van de zwarte vrouwen stemt altijd trouw op de democratische inzending) => slimme keuze
0 stemmers
Hij gaat dit sowieso tactisch spelen
Beschouw jij vrienden van je partner als jouw vrienden?
- Ja
- Nee
- Sommige wel, sommige niet
- Ik heb geen partner
0 stemmers
Zie/spreek jij (een of meerdere) vrienden van je partner ook buiten hem/haar om?
- Ja
- Nee
- Ik heb nog steeds geen partner
0 stemmers
En andersom; denk je dat je partner jouw vrienden als zijn/haar vrienden ziet?
- Ja
- Nee
- Ik zei toch dat ik geen partner heb!!
0 stemmers
Die wordt in verschillende berichten wel genoemd ja.
Ik zie de vrienden van mijn partner ook als mijn vrienden, heb zelfs mijn beste vriendin via hem leren kennen. Maar ken hem ook via een andere vriendin, dus dat speelt ook een rol. Ik denk dat hij een paar van mijn vrienden ook als ze zijne ziet, maar niet allemaal.
Edit: behalve zijn ābeste vriendinā. Haar mag ik echt niet
anders: mijn partner heeft geen vrienden
Ik censureer de piemel van mān hond regelmatig, aangezien hij echt een schrikbarend grote dollo heeft en het roze deel er vaak uit gaat hangen als hij zit te poseren voor een foto. Aanstootgevend!
Hij heeft gegarandeerd dat het een vrouw gaat worden, dus dat is al zeker. Wordt dat deze week bekend, ja toch? Ik gok op Kamala Harris.
Geen idee, mijn douche geeft geen graden aan maar heb een rood en een blauw puntje op de kraan staan.