Zo weinig liefde voor de cantaloupe had ik niet verwacht. Is zeker mān favoriet!
Ik dacht aan Condoleezza Rice
āZijn vriendenā bestaan uit een groep stelletjes, de vrouwen daarvan zie ik wel als mijn vriendinnen en zie ik ook zonder mijn man wel. De mannen zie ik ook wel als vrienden, maar zie ik niet zonder hun vriendin of zonder mijn man. De losse vrienden die hij heeft zie ik niet echt als mijn vrienden
Sterker nog, een van mijn katten heet ook Muis. Hij stond als āmuisgrijze katerā beschreven, toen is het blijven hangen.
De kinderen van het gezin waar we hem vandaan hebben, noemden hem Hei Hei. Zo noemen we hem af en toe ook nog wel.
Zijn vrienden hebben allemaal een vriendin en dat zijn nu ook echt mijn vriendinnen, heel erg dankbaar voor!
Mijn droom is om samen met mijn partner een vriendengroep te hebben, zie dat om me heen wel en lijkt me zo gezellig.
Oh die optie is er natuurlijk ook rotā¦
Oh gelukkig! ik heb zelf ook een tijdje nauwelijks vrienden gehad en vond dat toen wel rot, vandaar mijn reactie
ow oeps mijn reactie was weg toen ik wilde reageren op de jouwe! maar nee hij vindt het niet erg. ik denk soms wel eens van joh maak nou eens een vriend dan ben je ook eens ergens zonder mij en kan je gewoon met iemand anders ergens over praten?! maar hij is er slecht in en heeft er geen behoefte aan nouja soitā¦
als je er geen moeite voor doet krijg je ze ook niet
hoop dat jij inmiddels wel leuke mensen hebt om mee om te gaan!
Ja begrijpelijk, maar inderdaad als hij er geen behoefte aan heeft ook prima. Ik heb zelf inmiddels super lieve vrienden! Deels via mijn vriend leren kennen en deels via mijn werk
Maar je judget dan toch ook het online karakter van diegene, hoe die persoon zich hier presenteert? Vind dat niet zo gek eigenlijk.
In het echte leven kan iemand al mijn bec zijn als ik diegene sporadisch op een feestje zie en verder niet echt ken, dus ja een forum bec is dan ook niet zo moeilijk
als iemand constant irritante of domme dingen post, ga je je daar toch aan ergeren?
het is ook niet superserieus bedoeld, voor mij niet althans.
ik begrijp ook wel dat je forumgedrag kan verschillen van je echte gedrag dus ik zou iedereen als ik die in echt zou ontmoeten weer vanaf nul zien en geen vooroordeel hebben nav posts
Hoe doe jij je boodschappen?
- Ik laat boodschappen bezorgen
- Ik haal zelf boodschappen
- Iemand anders doet mijn boodschappen
- Ik doe mijn boodschappen op 1 plek
- Ik doe mijn boodschappen in meerdere winkels
- Ik maak een boodschappenlijstje
- Ik maak geen boodschappenlijstje
- Ik kijk in de supermarkt/online naar aanbiedingen en daar baseer ik mijn inkopen op
- Ik let niet per se op aanbiedingen, koop gewoon wat ik wil
- Ik hou rekening met de hele weekplanning, dus bijvoorbeeld groentes combineren voor meerdere dagen
- Mijn boodschappen komen meestal goed uit, ik kan alles op tijd opmaken
- Ik haal meestal teveel en dan moet ik eten weggooien
- Ik kan als ik midden in een supermarkt sta in mijn hoofd succesvol een weekplanning maken en de goede boodschappen meenemen
- Ik krijg een error/brainfreeze als ik ter plekke een lijstje in mijn hoofd moet maken
0 stemmers
goede poll wel maar je moet nog op enter drukken na de vraagteken dan doet ie het
Nu wel denk ik!
Meestal koop ik gewoon waar ik zin in heb, maar bepaalde producten koop ik wel in de aanbieding (wasmiddel, toiletpapier, drank; producten die prijziger zijn en ik kan āinslaanā). Verder kijk ik reclamefolders meer ter inspiratie.
ik schrijf categorien op (bijvoorbeeld):
- brood
- fruit
- wc schoonmaakmiddel
en binnen die cat. kies ik de aanbiedingen (behalve als ik iets niet lust ofcourse, ga niet tegen mān zin meloen ofzo eten).
de maaltijden staan wel vast en schrijf ik ook op. als ik ter plekke moet bedenken vergeet ik sowieso van alles.
en ik ga 1 keer per week!
Wat maakt een goede poll een goede poll?
- Een serieus onderwerp
- Een goed geformuleerde vraag en/of antwoord mogelijkheden
- Dat er duidelijk over is nagedacht m.b.t. de vorm van de poll (bijv. dus multiple choice wel aanklikken als mensen waarschijnlijk meer keuzes willen aanklikken)
- Originaliteit, dus niet een vraag die al tig keer is gesteld
- Het onderwerp sluit aan op de actualiteit (op FF en daarbuiten)
- Het woord āgoedeā
- Amusementswaarde
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers