Stel je persoonlijke vraag #18

Me too

2 likes

What we do in the shadows vond ik echt fantastisch!

5 likes

Goed he! Je moet de serie ook kijken

1 like

Nosferatu mag ook eigenlijk niet ontbreken

9 likes

Slaap jij met dit weer nog onder een dekbed?

• Ja
  • Nee alleen onder een laken
  • Ik slaap zonder een deken

0 stemmers

Nou ja… onder… Ik slaap met m’n dekbed tussen m’n benen en borst en armen geklemd op m’n zij. Dus m’n linkerhelft ligt onder, de rechter boven de dekens.

35 likes

Ik wilde net zeggen, soooooookie
Met de bizarre seksscĆØnes

3 likes

Vampire Academy maar die is niet aan te raden😬 volgens mij zou die een vercolg krijgen wat er nooit is gekomen omdat de eerste een flop was

Omg ja buffy, ik was ook maar net wakker ja! Haha en die andere die je aanraadt niet gezien, leuk? Oh ja in het film vond ik dat niet echt zo overkomen, wel een afknapper ja

1 like

Nou ja, laken, ik sliep verstrengeld met een natte handdoek. Het was heerlijk :grinning:

2 likes

De miniserie Dracula op Netflix! :heart_eyes:

1 like

Oeh, ga ik ook checken!! Echt leuk hoeveel tips er worden gegeven :heart_eyes:

Ik had echt een crush op Joseph Morgan (en Klaus en Caroline was echt mijn ship, fuck Delena/Stelena)

image

13 likes

Wie niet :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hahaha, je hebt gelijk!

Mag jij een huisdier/huisdieren houden in je huis?

• Ja, want ik heb een koophuis dus ik bepaal dat zelf
  • Ja, dat mag, geen beperkingen
  • Ja, dat mag onder bepaalde voorwaarden/met beperkingen
  • Nee, dat mag niet
  • Ik weet het niet, geen interesse/nooit gevraagd

0 stemmers

Ik interpreteerde de vraag anders. Er wordt toch gevraagd wat je ervan vindt als je partner herinneringen ophaalt mét zijn/haar ex. Niet samen herinneringen ophalen óver zijn/haar ex.

1 like

@vitaminwater

Dit kwam voorbij, misschien ook nog iets voor je als je van lezen houdt! Komt wel pas in 2021 uit, maar dacht nu wel aan jou haha.

2 likes

Eigenlijk 3 maar de tijd op de magnetron staat totaal verkeerd. Verder een klok in de woonkamer en op mijn tv kastje staat de tijd altijd aangegeven waar ik meer gebruik van maak dan de grote klok.

1 like

Als je een collega die je niet kent mailt, spreek je diegene dan aan met meneer/mevrouw en u of met voornaam en jij/je?

• Meneer/mevrouw en u
  • Voornaam en jij/je

0 stemmers

Samenvatting

Ik denk zelf, al ken je elkaar niet, je bent wel collega’s dus voornaam en jij/je kan gewoon. Maar ken ook collega’s die standaard de andere optie doen. Vind dat zelf een beetje gek.