Ik las “laten likken door een weerwolf”
Vond het wel een heel specifiek plan hahaha
Snap je volledig. Hij was de reden waarom ik The Originals probeerde te kijken.
Ik werk in een heel casual bedrijf, dus daar zou het sowieso kunnen. Nu is het ook een klein bedrijf, dus ik ken al mijn collega’s haha.
Toen ik net begon en ik mensen moest mailen die ik nog nooit had gesproken mailde ik meestal iets van;
Beste Piet,
Ik ben George en ik ben deze week begonnen bij onze vestiging in X.
blablabla
Hopelijk kunnen we binnenkort persoonlijk kennis maken!
Als dit de weerwolf is:

Aka Alcide in True Blood 
Ja dat doe ik ook soms inderdaad! Of soms begin ik met “beste collega” in plaats van de naam.
Ugh ja Penny Dreadful echt heerlijk ook! Boekentips zijn ook zeker welkom!!
@Foucher ook, ik ben dus een mega boekenwurm dus leuk opgeslagen, thanks! 
Krijg je daar goede respons op? Dan zou ik namelijk denken dat het een generieke mail is en het niet lezen. Ik spreek altijd met voornaam aan, al ken ik 98% van de mensen in dit bedrijf niet
Jaaa ik heb echt bijna al zijn boeken in een paar weken gelezen! 
Als ik de straat oversteek bij een zebrapad en er komt een auto (te) hard aangereden dan ga ik altijd expres extra langzaam lopen zodat die auto nog meer moet afremmen. Petty, i know. Doe jij dit (soms) ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alleen als ik al op het zebrapad ben, anders wacht ik af of ze überhaupt stoppen
Oh nee ik krijg dan wel gewoon normaal reactie!
Ohhh maar vampierenlovers, hebben jullie dan wel de hele Darren Shawn serie gelezen? Het zijn boeken voor tieners, maar echt super spannend en voor mij de absolute top aan vampierenverhaal. Het zijn 10 delen en het komt na al die delen ook weer zo briljant samen. Ben ze onlangs gaan herlezen en het is zo zo zo goed!
Edit: en vooral niet de fout maken om de film te kijken, dat is de horror.
Ik ook, en het liefste ook nog super hard roepen en BEDANKT HÈ.
In een vorige huurwoning mocht het officieel niet. Maar toen ik navraag deed, mocht er op zich wel een kat wonen zolang hij ‘niet gezien zou worden’. Dat vond wel apart, want zo’n beest gaat toch voor het raam zitten etc?
of ik vat het te letterlijk op
haha ik denk het wel
Je partner en beroep/opleidingsniveau
- Ik vind het belangrijk dat mijn partner minimaal een bepaald “niveau” van opleiding heeft
- Ik vind het niet belangrijk dat mijn partner minimaal een bepaald “niveau” van opleiding heeft
- Ik heb wel eens gedate met iemand die geen opleiding heeft gedaan
- Ik heb wel eens gedate met iemand die lager opgeleid is dan ik
- Ik heb wel eens gedate met iemand die hoger opgeleid is dan ik
- Ik heb wel eens gedate met iemand met hetzelfde opleidingsniveau
- Ik date meestal iemand die lager opgeleid is
- Ik date meestal iemand die hoger opgeleid is
- Ik date meestal iemand die even hoog is opgeleid als ik
- Ik vind het belangrijk dat iemand een bepaald type beroep uitvoert
- Ik kan afknappen op bepaalde beroepen
- Het beroep van mijn partner maakt mij niets uit
- Ander iets wat ik hier over kwijt wil en ga vertellen in de comments!
0 stemmers
Bijna iedereen heeft een hoger opleidingsniveau want ik heb alleen m’n vmbo diploma 
Ik vind het belangrijk dat een partner op hetzelfde denklevel als ik zit, ik heb dit nu even gelinkt aan opleiding omdat dat in mijn directe omgeving toevallig zo is.
Daarmee wil ik niet zeggen dat iedereen die een opleiding gedaan op mijn level zit trouwens.
Heb jij deze warme dagen last van
- Gezwollen ogen
- Verbrande lichaamsdelen
- Slaaptekort
- Muggenbeten
- Een wespensteek
- Zweet overal
- Dorst
- Plakkerigheid
- Hoofdpijn
- Niks van dit alles
0 stemmers