Stel je persoonlijke vraag #18

Haha ja deze video heeft de hele discussie teweeg gebracht :joy:

5 likes

Maar mag niet aan want oude mensen zien andere graag branden in de hel

4 likes

Oh haha. Ik scrollde omhoog, dus moest meteen daaraan denken. :rofl::rofl:sorry late to the party

1 like

Als jij langs rijtjeshuizen loopt, loer je dan naar binnen?

• Ja lekker loere for life
  • Nee liever niet loere

0 stemmers

Had jij vroeger een lavalamp

• Ja
  • Nee
  • Heb ik nog steeds

0 stemmers

Is sinds vandaag kapot :sob::sob:

Die waren giftig volgens mijn moeder. Gelukkig waren alle andere lampen in huis wel eetbaar

78 likes

Ben je wel eens naar huis gestuurd vanwege je kleding die je aan hebt? Dus dat je de kledingvoorschriften niet volgde?

• Ja
  • Gewoon nee
  • Nee ik werk niet op kantoor
  • Nee, ik heb bedrijfskleding aan
  • Nee ik ben zzp’er en bepaal zelf wat ik draag
  • Nee ik werk niet

0 stemmers

1 like

‘Gewoon nee’? :sweat_smile:

3 likes

Nee, er zijn geen kledingvoorschriften op kantoor.

1 like

Heb hem net aangepast

2 likes

Nee, maar ik heb wel een keer commentaar gekregen dat ik niet voortaan niet zo bloot gekleed moest zijn (ik droeg een jurkje tot op de knie met een v-hals, maar echt geen diepe hals, het was echt prima nette kleding). :roll_eyes:

1 like

Nee ik werk vanuit huis dus heb de afgelopen dagen in een hemdje en onderbroek gewerkt :+1:t4:

5 likes

Gezien de huidige hittegolf: maak jij je zorgen over de opwarming van de aarde?

• Ja, heel erg
  • Ja, maar sta daar niet zo vaak bij stil
  • Nee, sta daar totaal niet bij stil

0 stemmers

Ben je actief bezig met je voetprint op de planeet te verlagen?

• Ja, ik streef naar een groene toekomst
  • Mwah, hier en daar een beetje aanpassen
  • Nee, iemand anders zal wel met een oplossing komen dus ik doe nog niet zo veel
  • Nee, (door de mens veroorzaakte) klimaatverandering is nep

0 stemmers

Ahhh wat een timing, dat is kut

Niet naar huis gestuurd, maar er is tijdens stage wel eens tegen mij gezegd dat ik hooggesloten shirtjes moest dragen vanwege decollete. De andere stagiaire hoefde dat niet want zij had “veel minder borsten dus dan staat het classy”

1 like

Niet echt naar huis gestuurd, maar ik ben bij een lerares op de middelbare school de les uitgestuurd omdat ze m’n topje te sexy vond (het was een haltertopje, ik was 14 en had nog vrijwel geen borstgroei (niet dat dat er ĂŒberhaupt toe zou moeten doen)). :roll_eyes: Ik kan er nu nog boos om worden.

1 like

Ik was mijn werkschoenen in het ziekenhuis vergeten en mocht niet op laarzen werken.

Iemand had een poging gedaan om mij op het matje te roepen maar de hogerhand had bepaald dat mijn outfit (leren skinny, lange witte blouse en een cropped zwarte wollen trui, + zwarte docs) geen probleem was. :slightly_smiling_face:

Ik moest me zakelijker kleden en mijn sieraden af. Meerdere jonge mensen op mijn werk kregen dat commentaar maar zij hadden schijt. Ik niet helaas, durfde het niet