Ah ja dat snap ik en daar denk ik hetzelfde over.
Maar je zegt dan eigenlijk: ik houd van jou, dus ik verbied je dit allemaal. Ik weet dat dit de culturele consensus is hoor, maar het concept vind ik eigenlijk zo gek als je erover nadenkt. Zeker omdat je noemt dat vriendschappen anders zijn (wat ook maatschappelijk geaccepteerd wordt over het algemeen). Waarom is dat dan wel okƩ? Dat is ook immers ook tijd/aandacht van iemand anders.
Ik snap trouwens wel wat je bedoelt met iemand die continu bevestiging nodig heeft in de vorm van aandacht. Maar dat is volgens mij eerder een ding dat iemand moet werken aan zijn/haar onzekerheid.
Ik heb er drie, eentje (2/3 vol, verder plantjes en fotoās en cameraās) met kunstboeken, reisgidsen, taal-gerelateerde boeken (woordenboeken, grammaticaboeken en boeken over taal, deels interesse, deels ooit gevolgde studie), daar staat het min of meer op thema (schilders, mode, design, etc). De andere twee zijn vol, daar staan ze op taal (EN, NL, DE), en dan per taal gesplitst op kinderboeken en niet-kinderboeken, en die dan op alfabetische volgorde.
Doen jullie dingen (internetten, youtube kijken etc.) meer op je telefoon of op je computer?
- Telefoon
- Computer
0 stemmers
Niet op werk, wel op school
ik had donker grijze sokken aan ipv zwarte
Ik snap ook nooit hoe sommige bijna nooit een laptop/computer gebruiken in hun vrije tijd.
Ik vind het wel jammer dat je dit zo brengt. Ik wil helemaal niemand iets opleggen, maar ik denk dat het heel interessant is om erover na te denken waarom je iets wilt en waarom je iets nodig hebt. Puur op persoonlijk vlak. Daar hoort bij erover nadenken welke tradities je als cultuur of maatschappij hebt en wat je āmet de paplepelā is ingegoten. Vandaar dat ik je die vragen stelde. Ik vind dat je daar vrij rigide op reageert door te zeggen āik wil dit en niks anders, live and let liveā.
Ik wil geen ander sociaal construct opdwingen, want ik vind dat gegeven juist niet prettig. Daarover zijn we het met elkaar eens.
Gaan we nu nog relpolls krijgen of wat
OkƩ okƩ doe je ding

Zin in gek!
Ik kom net uit de douche, dus mijn antwoord is nu nee. Vraag me deze vraag over tien minuten en het antwoord is vast veranderd.
Toch wel met gefotoshopte openingsfoto he? 
Heb jij je haren met dit weer vaker vast dan normaal gesproken?
- Ja
- Nee
- Ik heb het sowieso altijd opgestoken/ n.v.t.
0 stemmers
Ik haat het om mān haar vast te hebben maar het is niet te doen.
Haha ik ook exact hetzelfde. Ik zit nu met een hele hoge knot midden op mān hoofd.
Volgens mij heeft zanger rinus een nummer over mij gemaakt! 
Ik heb het juist bijna nooit los. Heb zó veel haar, is zelfs in de winter genoeg voor een zweet nek als ik het los heb. 
Toeter toeter toeter toeter⦠
Maar je kan het ook uitdunnen? Dit deden ze bij mij als kind altijd. Dat die schaar dus ertussenin een hele hap eruit knipt waardoor het wat luchtiger wordt. Maar ik durf dit bijna niet te zeggen want volgens mij ben jij een beauty expert of ik haal je in de war met iemand anders.
Hahahaha nou ik ben alles behalve een beauty expert hoorš Heb gewerkt als visagist maar met haar kan ik dus helemaal niks. Het erge is dat mān haar al is uitgedund maar het alsnog super veel en dik is. + ik heb krullen en dat is echt een drama om mooi te houden met dit soort weer dus ik ben de uitvinden van haar elastieken eeuwig dankbaar