Stel je persoonlijke vraag #18

Koop anders een ventilatorje voor in de tent!

Ja waarom ben jij dat aan het doen :flushed::flushed: was helemaal in de war :joy:

1 like

Wat vind je de mooiste naam (als je een zoon kreeg)?

• Jesse
  • Milan
  • Sem
  • Jayden
  • Lucas
  • Luuk
  • Bram
  • Cornelis
  • Daan

0 stemmers

en nu van meiden!

1 like

Die heb ik niet (en ben te lui om te googlen). Deze kwam van Reddit. :slight_smile:

1 like

jammer

dan deze nog maar even:

• Jan
  • Johannes

0 stemmers

(ook voor je toekomstige zoon)

Heeft jouw kantoor/werk een airco?

• Ja
  • Nee :hot_face:
  • Ik heb geen werk, nvt, enz

0 stemmers

Kantoor wel maar aangezien ik nog steeds vanuit huis werk, nee, 32 graden :frowning:

1 like

Johannes, maar eigenlijk alleen omdat dat de naam van m’n vader is. Al heet m’n opa Jan dus had dat ook mooi gevonden :woman_shrugging:t2::joy:

Edit: we hebben onze zoon als tweede naam Jonas gegeven. Beetje als vernoeming naar m’n vader, opa en de oma van mijn man (Janna). Maar vond Jan of Johannes als tweede naam toch een beetje suf staan in combinatie met zijn eerste naam

4 likes

Verenigd koninkrijk is wel echt m’n favoriet en dan is elk deel nog eens m’n lievelings van Europa (Schotland, noord-Ierland, Wales, Engeland, je hebt daar alles van parelwitte stranden tot de Schotse hooglanden :heart::heart::heart:) Mis het echt dat ik dit jaar niet kan gaan

3 likes

Ja ik vind het allebei leuk. mij vader heet ook een soort Johan Jannes Jan combi naam…
Ik vind de naam Jan wel leuk! Net als Kees of Piet.
Janna voor meisjes is ook wel leuk. Of Jenna vind ik ook leuk. Maar de tweede naam moet wel bij de eerste passen.

Ik zou oprecht niet het verschil ruiken tussen normale penislucht en penis waar een beetje vagina op zit?

4 likes

:joy::joy::joy:
Ruik je vis of nie!!

4 likes

Ik vind piemels wel anders ruiken na de seks, dit vraagt om een poll:

Jij ook?

• Ja ruikt anders
  • Nee ruikt hetzelfde

0 stemmers

1 like

Behalve als we condoom hebben gebruikt

Ruik ik daar een nieuwe titel

14 likes

Starzplay heeft de rechten gekocht om het (in ieder geval in Nederland) ter beschikking te stellen. Is een on demand streaming dienst en je kan de eerste 7 dagen gratis kijken dus lekker de 12 afleveringen bingen haha. Ging mij gemakkelijk af.

1 like

Maar dan ruikt het naar condoom toch

Niet dat ik mn dagen piemelruikend doorbreng maar ik ken de geur wel :wink2:

2 likes

Ja dat bedoel ik ook eigenlijk. Dus als iemand veilig cheat dan kan ik het wel ruiken

4 likes
4 likes