Openbaar met schoonmaker wel, openbaar zonder niet.
Ik ga overal op zitten als het er een beetje oke uitziet. Ik heb simpelweg te korte benen (en/of ben gewoon te zwak) om goed boven een wc te gaan hangen.
Ik ga altijd zitten als er een gewone (schone) wc bril is. Als er geen wc bril is, ga ik liever niet zitten omdat dat vaak ook toiletten zijn waar mensen met hun voeten op de pot gaan hurken (??). In vakantie zie ik weleens van die stickers dat dat dan niet mag, maar wel schoenafdrukken op de pot en sindsdien vind ik dat echt een vies idee haha
Trein alleen als het op de terugreis is en ik weet dat ik thuis ga douchen (of als ik op de heenweg ergens heen ga om te slapen en nog ga douchen).
Hangen is slecht want dan kun je niet goed uitplassen en krijg je sneller blaasontsteking of verzakking.
Gewoon zitten of volledig hurken is goed.
Zeeleeuwentemmer 

hahah die hou ik erin
Normaal ga ik eigenlijk overal wel zitten, maar laatst was ik bij een meertje en ging daar waren de wcâs zĂł goor, dat ik dus ging hurken. Maar het duurde zĂłoo lang voor ik goed kon plassen, ik kan dan echt niet ontspannen. En ondertussen beginnen je benen te trillen omdat je zo lang moet squaten 
Heroin chic

Drink je nog warme dranken met dit weer?
- Ja gewoon hetzelfde als normaal
- Ja maar wel minder
- Nee niet meer
- Nee ik drink sowieso geen warme dranken
0 stemmers
Heerlijk!!! Ik doe altijd cosmetische behandeling + nagels lakken, 3 of 4 keer per jaar
Oh ik dacht eigenlijk dat je uit puur enthousiasme deelde dat je voor het eerst ernaartoe ging, om je nagels te lakken of zoiets, dus daarom leek een succes-gifje me wel grappig. Maar in dit geval oprecht âsuccesâ/sterkte met de likdoorn!
Normaal drink ik de hele dag door thee, nu 1 glas gehad
Mijn moeder is pedicure, dus ik heb er nog nooit voor betaald zegmaar. Ze doet er nu niet veel meer mee maar ik had vaak ingegroeide nagels dus ze heeft me regelmatig gemarteld
In de lente/zomer iedere zes weken! Dan laat ik ook mijn nagels lakken met gellak.
Oooh dat is zo naar. Regelmatig pedicure helpt dan wel echt maar dat zijn wel martelingen indd.
Meer zelfs! 
Lekker sloten met half lauwe thee. En hete koffie, kan me niet schelen hoe heet het is, dat drink ik altijd.
Heb je een sterke mening over gedroogde tomaten in eten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja; wat is die sterke mening?
- fuckknglekker
- Smerig gadverdamme
0 stemmers
Heb jij een ~diverse vriendengroep (je vrienden los mag ook)? Als in âweerspiegelt de maatschappijâ niet als in âja we hebben allemaal een andere hobbyâ.
- Super divers
- Best divers
- Mwah we hebben een token
- Nee geheel homogeen
0 stemmers
Zo ja, divers op welk gebied?
- Verschillende genders
- LGBTI+
- Verschillende afkomsten
- Religies
- Nog iets anders
0 stemmers