Ik heb geen naamgenoot, maar mijn vriend wel. Ze hebben beiden een e-mailadres met hun naam; de een heeft dan achternaamvoornaam@… en de ander voornaamachternaam@… Ik heb die naamgenoot zooo vaak gemaild.
Hij kwam op een gegeven moment ook als eerste suggestie bij het intypen van mijn vriends naam en dan klikte ik erop zonder te kijken. Hij stuurde dan weleens wat terug, zeker als ik foto’s stuurde o.i.d. (gelukkig nooit selfies of pikante plaatjes). Die jongen heeft wat smeuïge mails gehad, zeker toen mijn vriend en ik ver uit elkaar woonden. 
Ik heb helemaal geen kasten maar overal random stapels (soms in een kledingkast, plank inbouwkast) etc. En alles ligt eigenlijk op dit moment op noodzakelijkheid. Zowel studieboeken als gewoon ‘leesboeken’.
Ik vind het superleuk om jou eens zo te zien schrijven. Ik herken je van je super goed uitgedachte (of zo lijkt het iig) zinnen en perfect uitgelegde mening. Leuk om je te zien ratelen haha
Sem, lekker makkelijk uit te spreken in het Engels. Luuk vond ik altijd al een leuke naam, maar zo heet mijn ex schoonbroertje en daar heb ik wat minder leuke associaties bij. 
Ik mis de hit ‘jonge moeders’
Ik heb ze laatst eindelijk op kleur gesorteerd en ik word er elke dag weer blij van 
*zoekt nu dit liedje op. Nooit gehoord idd 

Hoe doe je dit met series?
Accepteren dat ze niet bij elkaar staan ): als ik ooit meer ruimte heb zou ik er wel een aparte plek voor maken denk ik!
Ik ben totaal niet serieus dus zou het raar vinden als mensen mij serieus over vinden komen 
Ik vind ook al wat mensen verkeerd staan.
@monkeyslut eigenlijk wel beetje zo er tussenin maar dan misschien 55% serieus en 45% luchtig dus dan eindstand serieus.
Ja plz, ik wil even wat drama op deze warme woensdag
Ook loer ik in andere soorten woningen waar ik naar binnen kan loeren, niet puur rijtjeshuizen.
Jaa dat was een paar weken terug toch in dit topic? Allemaal polls van @Eddie, en tussendoor eentje: wat drink je liever pepsi of coca cola. Leuke middag was dat!
Hier een aantal polls over vreemdgaan, ik heb dingen als appen/flirten/foto’s naar een ander sturen buiten beschouwing gelaten en je definitie van affaire kan anders zijn dan die van mij maar ik ben benieuwd.
Ben je ooit bedrogen? (anoniem)
- Nee
- Weet ik niet (zeker)
- Ja, mijn partner heeft 1 keer gezoend met een ander
- Ja, mijn partner heeft een paar keer gezoend met dezelfde persoon
- Ja, mijn partner heeft gezoend met verschillende personen
- Ja, mijn partner heeft eenmalig seks gehad met een ander
- Ja, mijn partner heeft een paar keer seks gehad met dezelfde persoon
- Ja, mijn partner heeft seks gehad met verschillende personen
- Ja, mijn partner heeft een affaire gehad
- Ja, maar ik weet niet precies wat mijn partner heeft gedaan
0 stemmers
Heb je je partner ooit bedrogen? Exen tellen ook mee (anoniem)
- Nee
- Ja, 1 keer gezoend
- Ja, paar keer gezoend met dezelfde persoon
- Ja, paar keer gezoend met verschillende personen
- Ja, eenmalig seks gehad
- Ja, paar keer seks gehad met dezelfde persoon
- Ja, paar keer seks gehad met verschillende personen
- Ja, affaire gehad
0 stemmers
Heb je ooit gezoend/seks/affaire gehad met iemand die op dat moment een relatie had? (anoniem)
- Nee
- Ja, eenmalig gezoend
- Ja, paar keer gezoend met dezelfde persoon
- Ja, eenmalig seks gehad
- Ja, paar keer seks gehad met dezelfde persoon
- Ja, affaire gehad
0 stemmers
Ja dat was wel anders dan je nu voorstelt, maar moest er wel direct aan denken!
Is het aan te raden of heb je er ooit spijt van gehad? De kans doet zich nu voor en mijn gevoel zegt ja maar mijn verstand zegt nee
Oh heftig, ik weet niet of ik dat aan kan 

Als ik volgende week zin heb, ga ik eens kijken of ik zoiets ook met mijn boekenkast kan doen 

Doe het alleen met een getrouwde man als zn leven verder niet heel erg werworven is met jouw leven. Dus als je m erna gewoon kan peren zonder gedoe en niet hangt in je emotie, dan is het een aanrader.
Voor lust of kortstondig amusement als Penny zou zeggen, maar niet als je echt in z’n leven terecht gaat komen. Dat is t niet waard qua drama vind ik.
Ik heb alleen een keer getongd met iemand die al 5 jaar een relatie had. Hij zei nota bene zelf ‘alles kan kapot’. Daarna bleven we contact houden en schreef hij een kaartje
. Hij wilde afspreken op neutraal gebied en dat moest dan den haag worden. Nou dat is nooit gebeurd. Volgens mij zijn ze nog steeds samen. Echt lang geleden. Was 18 toen. Een affaire hebben lijkt me echt verschrikkelijk. Voor alles en iedereen. Alleen leuk om in een fout tijdschrift zo’n verzonnen verhaal over te lezen als puber.