Stel je persoonlijke vraag #18

Ja ellende. Ben er uiteindelijk drie keer aan ‘geopereerd’ en nu gaat het gelukkig al een tijdje goed :crossed_fingers:

Ik zit vol spanning op onze roast te wachten

27 likes

Semi zongedroogde tomaatjes, die zijn superieur. Niet zo taai en zout.

8 likes

Ja danku

Ze zaten net overal door mn salade heen en elke keer als ik het Per ongeluk aan m’n vork reeg en doorslikte GADVERDAMME

het smaakt ook gewoon nergens naar behalve het zelfde soort zuur als je eigen kots. En de textuur is een nachtmerrie.

4 likes

Als ze uit de olie komen vind ik ze lekker, gedroogd uit een zak als ze tering taai zijn hoeft het van mij niet zo nodig

4 likes

Kan deze nog helemaal mee rappen en dan voel ik me echt stoer.

13 likes

Mascha die een HELE POT door haar eten gooit. :sob:

2 likes

Naar aanleiding van een vriendin die perse een glazen snijplank wil???(is dit nog een vriendin??)

Ja favoriete snijplank:

• Glas
  • Hout
  • Plastic
  • Ik ben een sloeber en gebruik een bord/aanrecht

0 stemmers

Mijn ouders hebben alleen glazen snijplanken en mijn schoonouders hebben helemaal geen snijplanken en ik weet niet wat erger is

7 likes

Ja dit is ook mijn argument plus dat geluid van een mes op glas

8 likes

Als je glazen snijplank zegt, zie ik mezelf weer zitten in m’n oma’s keuken, elke keer als er feestjes waren. “Snij dit, snij dat”, en dan gaf ze me zo’n glazen ding en een bot mes.

Dat glas had geen pootjes of stukjes rubber, dus dat ding slide altijd over het aanrecht heen, echt super onhandig. Het geeft helemaal niet mee, dus soms schoot er dan weer een stuk paprika ergens heen als ik er doorheen ploeterde met m’n botte mes. Zoveel gedoe dat glas.

En waarom die messen bot waren? Koop een glazen snijplank en check je (dure) messen na een maand of twee. Echt kut voor je messen glas, ook intens kut geluid maakt het trouwens.

Ik ben echt tegen glazen snijplanken, ik weiger ze ook te gebruiken bij andere mensen.

13 likes

Ik haat het geluid van een glazen snijplank. Dan hoor je drie straten verder nog dat je aan het koken bent.

2 likes

Ik slaap altijd met een knot. Raak je anders niet verstrikt in je haar of zit je haar niet irritant in je gezicht te liggen?

Ik ook, maar dat doe ik sowieso bijna altijd. Vind dat zo irritant als je draait dat m’n haar in de weg zit. Is het te lang voor.

Van glas gaan je messen zo snel naar de gedver :persevere:

Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik hoor van glazen snijplanken. Shook

15 likes

Wauw dat is echt een goed snijplan, ga ik ook eens uitproberen. Vooral de 2x roetsj roetsj.

9 likes

Ik vouw m’n was pas op als de volgende lading eraan komt te hangen. Kan wel een week duren, kan ook drie dagen zijn.

20 likes

Was het niet zo dat plastic snijplanken het minst hygienisch was omdat plastic sneeen weer gedeeltelijk dicht gaan en dus bacteriën opsluiten… Had volgens mij met temperaturen enzo te maken

1 like

Toen ik een chefs mes kocht en heel veel artikelen over de beste snijplank las, kwam bamboe eruit als beste omdat het het minst vocht/bacteriën opneemt door de hout dichtheid, en het je mes het minst beschadigd/bot maakt door de zachtheid

12 likes