Heerlijk!!! Ik doe altijd cosmetische behandeling + nagels lakken, 3 of 4 keer per jaar
Oh ik dacht eigenlijk dat je uit puur enthousiasme deelde dat je voor het eerst ernaartoe ging, om je nagels te lakken of zoiets, dus daarom leek een succes-gifje me wel grappig. Maar in dit geval oprecht âsuccesâ/sterkte met de likdoorn!
Normaal drink ik de hele dag door thee, nu 1 glas gehad
Mijn moeder is pedicure, dus ik heb er nog nooit voor betaald zegmaar. Ze doet er nu niet veel meer mee maar ik had vaak ingegroeide nagels dus ze heeft me regelmatig gemarteld
In de lente/zomer iedere zes weken! Dan laat ik ook mijn nagels lakken met gellak.
Oooh dat is zo naar. Regelmatig pedicure helpt dan wel echt maar dat zijn wel martelingen indd.
Meer zelfs! 
Lekker sloten met half lauwe thee. En hete koffie, kan me niet schelen hoe heet het is, dat drink ik altijd.
Heb je een sterke mening over gedroogde tomaten in eten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja; wat is die sterke mening?
- fuckknglekker
- Smerig gadverdamme
0 stemmers
Heb jij een ~diverse vriendengroep (je vrienden los mag ook)? Als in âweerspiegelt de maatschappijâ niet als in âja we hebben allemaal een andere hobbyâ.
- Super divers
- Best divers
- Mwah we hebben een token
- Nee geheel homogeen
0 stemmers
Zo ja, divers op welk gebied?
- Verschillende genders
- LGBTI+
- Verschillende afkomsten
- Religies
- Nog iets anders
0 stemmers
Ja ellende. Ben er uiteindelijk drie keer aan âgeopereerdâ en nu gaat het gelukkig al een tijdje goed 
Semi zongedroogde tomaatjes, die zijn superieur. Niet zo taai en zout.
Ja danku
Ze zaten net overal door mn salade heen en elke keer als ik het Per ongeluk aan mân vork reeg en doorslikte GADVERDAMME
het smaakt ook gewoon nergens naar behalve het zelfde soort zuur als je eigen kots. En de textuur is een nachtmerrie.
Als ze uit de olie komen vind ik ze lekker, gedroogd uit een zak als ze tering taai zijn hoeft het van mij niet zo nodig
Naar aanleiding van een vriendin die perse een glazen snijplank wil???(is dit nog een vriendin??)
Ja favoriete snijplank:
- Glas
- Hout
- Plastic
- Ik ben een sloeber en gebruik een bord/aanrecht
0 stemmers
Mijn ouders hebben alleen glazen snijplanken en mijn schoonouders hebben helemaal geen snijplanken en ik weet niet wat erger is
Ja dit is ook mijn argument plus dat geluid van een mes op glas