Stel je persoonlijke vraag #18

Heerlijk!!! Ik doe altijd cosmetische behandeling + nagels lakken, 3 of 4 keer per jaar

2 likes

Oh ik dacht eigenlijk dat je uit puur enthousiasme deelde dat je voor het eerst ernaartoe ging, om je nagels te lakken of zoiets, dus daarom leek een succes-gifje me wel grappig. Maar in dit geval oprecht ‘succes’/sterkte met de likdoorn!

2 likes

Normaal drink ik de hele dag door thee, nu 1 glas gehad

3 likes

Mijn moeder is pedicure, dus ik heb er nog nooit voor betaald zegmaar. Ze doet er nu niet veel meer mee maar ik had vaak ingegroeide nagels dus ze heeft me regelmatig gemarteld

1 like

In de lente/zomer iedere zes weken! Dan laat ik ook mijn nagels lakken met gellak.

3 likes

Oooh dat is zo naar. Regelmatig pedicure helpt dan wel echt maar dat zijn wel martelingen indd.

Waar blijven die relpolls @Eddie of heb ik het topic niet goed bijgehouden

18 likes

Meer zelfs! :joy:
Lekker sloten met half lauwe thee. En hete koffie, kan me niet schelen hoe heet het is, dat drink ik altijd.

Heb je een sterke mening over gedroogde tomaten in eten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja; wat is die sterke mening?

• fuckknglekker
  • Smerig gadverdamme

0 stemmers

Heb jij een ~diverse vriendengroep (je vrienden los mag ook)? Als in “weerspiegelt de maatschappij” niet als in “ja we hebben allemaal een andere hobby”.

• Super divers
  • Best divers
  • Mwah we hebben een token
  • Nee geheel homogeen

0 stemmers

Zo ja, divers op welk gebied?

• Verschillende genders
  • LGBTI+
  • Verschillende afkomsten
  • Religies
  • Nog iets anders

0 stemmers

Ja ellende. Ben er uiteindelijk drie keer aan ‘geopereerd’ en nu gaat het gelukkig al een tijdje goed :crossed_fingers:

Ik zit vol spanning op onze roast te wachten

27 likes

Semi zongedroogde tomaatjes, die zijn superieur. Niet zo taai en zout.

8 likes

Ja danku

Ze zaten net overal door mn salade heen en elke keer als ik het Per ongeluk aan m’n vork reeg en doorslikte GADVERDAMME

het smaakt ook gewoon nergens naar behalve het zelfde soort zuur als je eigen kots. En de textuur is een nachtmerrie.

4 likes

Als ze uit de olie komen vind ik ze lekker, gedroogd uit een zak als ze tering taai zijn hoeft het van mij niet zo nodig

4 likes

Kan deze nog helemaal mee rappen en dan voel ik me echt stoer.

13 likes

Mascha die een HELE POT door haar eten gooit. :sob:

2 likes

Naar aanleiding van een vriendin die perse een glazen snijplank wil???(is dit nog een vriendin??)

Ja favoriete snijplank:

• Glas
  • Hout
  • Plastic
  • Ik ben een sloeber en gebruik een bord/aanrecht

0 stemmers

Mijn ouders hebben alleen glazen snijplanken en mijn schoonouders hebben helemaal geen snijplanken en ik weet niet wat erger is

7 likes

Ja dit is ook mijn argument plus dat geluid van een mes op glas

8 likes