Stel je persoonlijke vraag #18

Aaah sorry, heb er zelf 10+ dus niet aan gedacht

Hahaha awh! Ik vind m ook niet eens echt leuk en de clip is een beetje gek haha

1 like

[Bob Verkade] [
] dacht mee te doen aan een prijsvraag om gratis naar de bioscoop te mogen, maar dat liep anders. Bob Verkade vinkte per ongeluk de verkeerde optie aan en heeft een eigen concert voor vrienden en familie in de Ziggo Dome gewonnen. Hij kan alleen niet zingen. “Van mijn stem word je niet vrolijk”.

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5176667/bob-verkade-prijs-vraag-optreden-concert-ziggo-dome-vrienden-familie-radio

Zou je bij het aanklikken van de verkeerde optie alsnog deze prijs in ontvangst nemen? (Bob had het voor elkaar gekregen dat hij maar 1 nummer naar keuze hoeft te zingen.)

• Ja
  • Nee
  • Ik houd sowieso van zingen
  • Ik kan wel redelijk zingen.
  • Ik kan totaal niet zingen.
  • Ik haat zingen.

0 stemmers

Is dit iets wat jou ook had kunnen gebeuren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Welk nummer van deze klassiekers zou je dan iig zingen?

• Tino Martin - Het wordt Zij Weet Het (Dit zingt Bob)
  • Marco Borsato - Dromen zijn bedrog
  • BLØF - Dansen aan Zee
  • De Kast - In Nije Die
  • Clouseau - Daar gaat ze
  • Normaal - Oerend hard
  • Rene Froger - Een eigen huis
  • GERARD JOLING - Ticket To The Tropics
  • George Baker Selection - Paloma Blanca
  • Een Andre Hazes Boi - De Vlieger
  • Koos Alberts - Ik Verscheurde Je Foto

0 stemmers

1 like

Die had er eigenlijk ook bij gemoeten en iets van Volumia.

3 likes

nee Nee NEEEEEEEEEE!!!.!!!.!!!

je hoeft niet te tanken schat

13 likes

Op mijn werk hebben de mannen allemaal standaard een lange pantalon en blouse aan. De jongere mannen (mijn leeftijd) zijn aan het rebelleren en hebben al een aantal dagen een korte broek + t-shirt aan. Waarom zou je jezelf het aandoen, vooral nu de airco stuk is.

6 likes

Hebben jullie nou al eindelijk het donorregister ingevuld? Kennelijk zijn er nu na een jaar nog steeds reclames over.

• Ja, al lang
  • Ja, sinds dit jaar
  • Ja, maar pas sinds 1 juli
  • Nee, nog niet
  • Nee, bewust niet
  • Nee, ik vergeet het steeds
  • Nvt, want ik ben geen Nederlander

0 stemmers

Het was het eerste wat ik deed op mijn verjaardag. Om een statement te maken naar mijn familie. Hahaha.

7 likes

Staan jullie met je gezicht op het forum? Anoniem

• Ja
  • Deels
  • Nee
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

Op welke wc ga jij doorgaans zitten (dus niet hurken, maar gewoon met je billen op de bril). Vanuitgaande dat er geen zichtbare viezigheid is.

• Eigen wc thuis
  • Wc bij een ander
  • In een restaurant/cafĂ©/bios
  • In de trein
  • In een dixie/festivaltoilet
  • Bij een zwembad/strand
  • Op een openbare toilet (bijv die betaalde op NS-stations waar je 50ct in de deur moet doen om hem open te krijgen)
  • Hotelkamerwc
  • Op werk/studie

0 stemmers

Openbaar met schoonmaker wel, openbaar zonder niet.

Ik ga overal op zitten als het er een beetje oke uitziet. Ik heb simpelweg te korte benen (en/of ben gewoon te zwak) om goed boven een wc te gaan hangen.

9 likes

Ik ga altijd zitten als er een gewone (schone) wc bril is. Als er geen wc bril is, ga ik liever niet zitten omdat dat vaak ook toiletten zijn waar mensen met hun voeten op de pot gaan hurken (??). In vakantie zie ik weleens van die stickers dat dat dan niet mag, maar wel schoenafdrukken op de pot en sindsdien vind ik dat echt een vies idee haha

1 like

Trein alleen als het op de terugreis is en ik weet dat ik thuis ga douchen (of als ik op de heenweg ergens heen ga om te slapen en nog ga douchen).

Hangen is slecht want dan kun je niet goed uitplassen en krijg je sneller blaasontsteking of verzakking.
Gewoon zitten of volledig hurken is goed.

4 likes

Zeeleeuwentemmer :joy::joy::joy: hahah die hou ik erin

1 like

Normaal ga ik eigenlijk overal wel zitten, maar laatst was ik bij een meertje en ging daar waren de wc’s zó goor, dat ik dus ging hurken. Maar het duurde zóoo lang voor ik goed kon plassen, ik kan dan echt niet ontspannen. En ondertussen beginnen je benen te trillen omdat je zo lang moet squaten :sweat_smile:

Heroin chic

6 likes

animaties-gif-succes-3407518

34 likes

Drink je nog warme dranken met dit weer?

• Ja gewoon hetzelfde als normaal
  • Ja maar wel minder
  • Nee niet meer
  • Nee ik drink sowieso geen warme dranken

0 stemmers