Lievelingsdrinken!! (Alcoholvrij want anders natuuurrrlijk wijn)
Oeh een plot, love it
Mensen die spa rood drinken eten zeker ook naturel chips 
Nee, bah.
oh jazeker, en dan het liefst de lays ribbelchips 
Spot niet met naturel chips.
Nee hoor paprika all the way
Die van Lidl ribbels chips. Beste uit de test. 
Ik neem ‘t jullie verder niet kwalijk dat jullie geen smaak hebben.
En welke achternaam krijgt het kind dan doorgaans? Vaker van de vader of moeder?
Mijn vriend maakt het niks uit dus dan wil ik liever mijn achternaam houden. De kans is wel groot dat we niet in Nederland blijven wonen en ik weet de regels niet voor andere landen maar een dubbele achternaam vind ik ook prima.
Dit zou in Nederland ook gewoon een normaliteit moeten worden. België doet soms wel iets goed
.
In dat geval zou ik een dubbele achternaam kiezen en mijn achternaam eerst💪.
Wat trouwens ook zo ouderwets en achterlijk is, als je in Duitsland gescheiden bent behoud je nog steeds de achternaam van je ex man.
In Duitsland: geboortenaam vervalt
In Duitsland is dat anders geregeld. Volgens het Duitse naamrecht mag slechts één van de twee partners de achternaam van de ander overnemen. Wanneer iemand in Duitsland trouwt en besluit de achternaam van de partner over te nemen, vervalt de geboortenaam en wordt de aangenomen achternaam de nieuwe, officiële achternaam. Diegene moet dan een nieuw paspoort of identiteitsbewijs aanvragen en de naamswijziging aan officiële instanties doorgeven. Dat is dus anders dan in Nederland.
En dat valt na een scheiding dan volgens mij niet terug te draaien? Duitsland is sowieso ouderwets in dat soort shit. En idd dan zou ik echt niettt willen trouwen. Je weet maar nooit. Dan word je je hele leven eraan herinnert met wie je gescheiden bent. Ik vind dat trouwen sowieso wereldwijd moet worden afgeschaft. Het is echt nergens voor nodig. Alleen maar veeeeel gedoe voor 1 fuckin dag.
Angela Merkel heeft nu nog steeds de naam van haar ex-man.
Trouwen:
- Leuk! Wil ik ook
- Neutraal/geen mening
- Onzin en kan beter maar worden afgeschaft
- Leuk, maar wil het zelf niet
- Anders/ ik ben al getrouwd
0 stemmers
Ik wil trouwen voor de jurk en het feest
Ben al getrouwd, maar was gewoon ff snel aan de balie. Zo’n hele trouwerij in fancy jurk en alles hoeft van mij echt niet, vreselijk lijkt me dat 
Ik trouw alleen als ik een loterij win. Ik wil alles erop en er aan, iedereen uitnodigen die ik wil en een dik feest met eten en drinken all over the place.
Ja prima een casual trouwfeestje, zoals je een verjaardag viert. Maar dat hele officiële gedoe erom heen, vechtscheidingen, uithuwelijken. Dat zou allemaal verdwijnen. Maar het gebeurt nog steeds omdat dan alles op papier bladibla voor stellen makkelijker is. Waarom bestaat het überhaupt. Wat kan iemand het nou schelen wie een stel is. Zou mij echt een worst wezen. Zo achterhaald.
Ik vind het onzin maar als andere er gelukkig van worden moeten ze het lekker doen.
Net als @Teigetje wil ik het voor de jurk en de taart. Het ‘instituut’ trouwen mag verder wat mij betreft afgeschaft worden, ik zie er geen enkele meerwaarde in