Stel je persoonlijke vraag #18

Ja ik weet niet welke forummer deze tip laatst gaf, maar hij is geweldig!

Als je chips wilt eten in bed moet je een klein fleecedekentje pakken en deze als een soort slabbetje over jezelf en de andere dekens heen leggen. Is de chipszak leeg, vouw je de deken en opgevangde kruimels op en gooi je die deken aan de kant. Ideaal

9 likes

Of gewoon aan de kant van je partner gaan liggen en daar knoeien

37 likes

Het idee van chipskruimels op fleece vind ik nog viezer dan chipskruimels op lyocel, brrr!

7 likes

Ik ben exact 5 keer onder narcose geweest, maar die optie is er niet :sweat_smile:

dan zou ik zeggen meer dan 5!

1 like

2 panda’s van ons zoontje die nog bij ons in bed slaapt :heart::heart_eyes:

3 likes

love alle panda’s :heart_eyes:

Draaiorgelmuziek

  • Gezellig
  • Alleen leuk als ze top40 muziek draaien
  • Soms wel leuk
  • Ligt aan mijn humeur
  • Stom
  • Heel stom
  • Verbannen!
  • Ik geef soms geld

0 stemmers

Los van of ik het stom of leuk vind, vind ik dat het volume altijd veel te hard en daarmee asociaal. Als je in winkels waar een draaiorgel bij in de buurt staat het nog steeds heel goed kan horen zou dat toch een teken moeten zijn dat het te luid is. Hoe stom ik draaiorgels ook vind klinken, ik zou ze nog aankunnen als ik daadwerkelijk makkelijk kon vluchten van het geluid maar helaas.

1 like

Ik heb zo’n hekel aan die dingen. Soms staat die op zaterdag de halve dag bij mij op de hoek, en dan hoor ik het zelfs binnen in mijn eigen huis,echt irritant.

Is volgens mij idd streekgebonden. Ik ken het uit (delen van) Overijssel en Drenthe als ‘maand’.

Taaltechnisch best raar, want ik zeg wel ‘hij is twee jaar’ ipv ‘jaren’.

Ik vind het wel iets gezelligs hebben als ik er langs loop maar wordt altijd ook een beetje verdrietig van de oude mannen die met centenbakjes staan te schudden waar niemand geld in stopt. Ik beeld me dan altijd in dat dit hun enige bron van inkomen is en ze op een houtje moeten bijten nu niemand meer contant geld heeft en vooral met zichzelf bezig is en ja… lekker dramatisch allemaal in mijn hoofd :cry:

11 likes

Didgeridoo vind ik wel magisch dat lage gehum, ik voel me dan net zo’n slang van een fakir

14 likes

Mijn droom is nog steeds om een draaiorgel in een ravijn te gooien.

16 likes

Is er geen SBS of RTL show waarbij je dat als wens kan laten uitkomen? Ik zou het wel willen zien!

1 like

Nou ik heb een paar jaar terug wel een forum trend gestart (Origins drink up intensive masker) en ben daar nog steeds trots op. :sunglasses:

3 likes

Volgens mij is dit toch best lastig om voor jezelf te bepalen. Ik zie nu al sommigen die best wel invloed op me hebben of waar ik tegenop kijk.

Ja ze zijn ook heel lief en lekker zacht​:heart_eyes: Een rode panda en een zwart witte. De zwart witte noemt hij ‘ambulance panda’ omdat hij die kreeg in de ambulance :joy:

1 like

Ik weet niet of het zo is, maar ik hoop wel dat ik een anti-Arnon influencer ben.

23 likes

En in ruil daarvoor gaf jij mij het woord ‘mentorvrijen’ waarvoor ik je eeuwig dankbaar zal zijn :heart:

2 likes