Stel je persoonlijke vraag #18

Wij spelen vaak een spel waarbij je een woord op een papiertje moet schrijven en dat moet raden binnen 3 rondes. Zowel leuk voor kinderen als met volwassenen!

2 likes

Ligt er ook echt aan hoe je je huis hebt ingericht. Ik doe over 80 m2 wel 20/25 min, maar heb relatief veel spullen :joy: en een tapijt wat ik echt goed stofzuig en stofzuig m’n matras ook met wen opzetborstel. Als je minder meubels hebt, ben je sowieso al sneller klaar!

Laatst had het meisje bij de Lidl 70x de uien aangeslagen, vond het totaalbedrag al behoorlijk hoog voor de Lidl :crazy_face:

5 likes

En of je huisdieren hebt. Hier twee katten waardoor er overal haar ligt, dat is intensiever stofzuigen dan zonder.

1 like

Nee ik ben dus ook best wel snel klaar. Zou ook echt niet weten hoe ik een kwartier stofzuigen vol moest krijgen. Sommige plekken kan ik niet stofzuigen, daar staan grote meubels, die ga ik niet iedere keer verplaatsen en de rest is echt wel binnen 10 minuten (en vaak nog wel sneller) klaar :woman_shrugging:
Oh en er ligt hier een witte vloer, dus vuil zie je heel goed liggen, maar na het stofzuigen is het wel echt schoon. Het is niet zo dat de stofwolken dan nog rondzweven zoals in een westernfilm haha

1 like

Omg-reacties niet toegestaan tot er uitsluitsel is over het waarheidsgehalte. In de tussentijd zou ik als true detective @anon25548216 vleien met gevatte ict-grapjes zodat hij in een moment van zwakte me het ip-adres en alle andere beschikbare gegevens van betreffende biechter die op de server zijn opgeslagen geeft. Ik ga vervolgens op onderzoek uit en doorzoek het huis van de potentiële moordenaar op bewijsmateriaal.

Is de moord gepleegd is het de beste biecht uit de geschiedenis waar alle ik heb ontbeten met m&ms-biechten instant door vergeten zijn, en mag er geen enkele omg-reactie op gegeven worden. De biechter wordt voor eeuwig op handen gedragen door alle forummers en het forum wordt naar haar vernoemd.

Blijkt de moord gelogen en de biechter een troll mag ze achternagezeten worden met brandende omg-fakkels wegens vervuiling van het biechttopic en het wekken van valse hoop op eindelijk eens echt een goede biecht. Er zullen dan enkele forummers zijn die klagen over de heksenjachtachtige sfeer en zij deleten hun account wegens het gebrek aan goede sfeer. De biechter laat haar account verwijderen en is voor eeuwig voortvluchtig onder nieuwe forumnamen. Omdat trollhunten tegen de forumregels is zal ik als tragische detectiveheld roemloos ten onder gaan met een permaban.

34 likes

Wat mij echt helpt is deze site gebruiken en invullen hoeveel pomodoro’s ik nodig heb om te doen wat ik moet doen, want dan kan ik exact zien hoe laat ik klaar ben als ik direct begin. Zo suf eigenlijk, want je kan dit zelf natuurlijk ook uitrekenen of bedenken, maar het zo zwart-op-wit zien helpt me echt om gewoon direct te beginnen en de boel niet meer uit te stellen.

7 likes

Oh dit ga ik ook proberen! Ik ga als ik zit uit te stellen of gestresst ben enorm over- of onderschatten hoeveel werk iets is. Dan werkt een gewone to do list natuurlijk ook niet, maar zoiets als dit misschien wel.

1 like

Als je een verjaardag hebt van iemand, welk dagdeel heeft dan je voorkeur om langs te gaan?

  • Ochtend
  • Middag
  • Avond
  • Nacht
  • Alle dagdelen bij elkaar

0 stemmers

Dat ligt er echt aan bij wie en hoe die een feestje vieren. Leuke vrienden avond, saaie familie middag of ochtend (of gewoon niet :neutral_face: )

10 likes

Dit idd, familie in de middag en vrienden in de avond.

4 likes

Voor elk dagdeel valt wel wat te zeggen, ik vind het soms ook chill om in de ochtend even langs te komen voor een kopje koffie en een gebakje en dan kun je ook snel weer weg haha.

3 likes

Ja same, helemaal als ze van die lilleke bloemetjesgordijnen en dekens hebben. Dan denk ik echt iellllll ik wil hier niks aanraken.

1 like

Ik voel me soms echt een viespeuk, maar zolang het er schoon uitziet boeit het me echt niet. Als het maar lekker ligt.

Ik heb ook geen problemen met metrostangen, eten dat op de optisch schone grond heeft gelegen en openbare toiletten.

12 likes

ben je wel eens onder narcose geweest?

  • ja, meer dan 5x
  • ja, minder dan 5x
  • ja, 1x
  • nee, nog nooit

0 stemmers

heb je ook zo’n zin om op vakantie te gaan?

  • jaaa
  • nope
  • ik ben nu op vakantie

0 stemmers

heb jij knuffels in je bed liggen?

  • ja, eentje
  • ja, meerdere
  • nee, ben geen kleuter

0 stemmers

zo ja, ‘knuffel’ je daar ook echt mee als je gaat slapen?

  • ja, altijd
  • ja, meestal wel
  • nee, nooit

0 stemmers

zal ik ontbijt maken en het in bed opeten?

  • uiteraard, het is tenslotte zondag
  • nee gadver, kruimels in je bed

0 stemmers

Hou jij überhaupt van ontbijt op bed?

  • Nee verschrikkelijk, ik stuur mn kinderen/vriend/huisgenoot weg als ze dat doen
  • Nee maar laat het wel toe als t moet
  • Mwah, ontbijt is ontbijt
  • Ja hou er wel van
  • Ja, dit doe ik regelmatig of wil ik regelmatig

0 stemmers

Ik moet geen kruimels in mijn bed.

3 likes

Had dit antwoord 100% verwacht bij jou

4 likes

Krijg altijd helemaal jeuk als ik lees dat iemand chips eet in bed.

2 likes

Gevulde eieren:

  • Lekker
  • Geen mening
  • Bah

0 stemmers