Stel je persoonlijke vraag #18

Zingen jullie wel eens voor je huisdier(en)?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee, nooit

0 stemmers

Kan je een beetje zingen?

• Ja, heel goed!
  • Ja, best aardig
  • Nee, niet echt
  • Nee, ik klink verskrikkelijk
  • Geen idee

0 stemmers

Wat vind(en) je huisdier(en) ervan als je voor ze zingt?

• Fantassstisch, ze zingen zelfs mee
  • Leuk
  • Geen reactie
  • Niks boeiends, reageren niet echt
  • Vreeeselijk, worden boos of bang, lopen weg, gaan meppen, grommen, etc.

0 stemmers

Ik zing altijd voor de katten, altijd al gedaan eigenlijk haha.

Krieltje vond het altijd super leuk en die ging er helemaal voor zitten en luisteren, maar die is helaas begin dit jaar overleden. Dexter vind er geen klap aan, behalve met oud en nieuw, dan wordt hij heel rustig als ik voor hem zing terwijl hij normaal met zn dikke paplijf in een hoekje gekropen zit.

9 likes

M’n vogel gaat vaak meefluiten als ik zing!

4 likes

Achter het verhaal bedoel je? Ja!

Ja die luister ik ook! Echt een goede

1 like

Ik heb weinig behoefte om voor mijn vissen te zingen. Maar als ik een hond, kat of vogel had zou ik het zeker overwegen.

4 likes

Stel, iemand wijst jou op een foutje wat je gemaakt hebt. Het is iets waarvan niet heel veel zou uitmaken als diegene jou er niet op had gewezen. Niveau: spelfout in een groepswhatsapp.

• Dat vind ik heel attent
  • Dat vind ik heel irritant
  • Ik ben neutraal

0 stemmers

Wijs jij anderen weleens op zo’n foutje

• Ja vaak
  • Ja soms
  • Ja wel eens gedaan
  • Nee nooit

0 stemmers

Ben jij op dit moment:

• Blij
  • Opgelucht
  • Gefrustreerd
  • Boos
  • Neutraal
  • Zenuwachtig
  • Chagrijnig
  • Moe
  • Gespannen
  • Ontspannen
  • Verdrietig
  • Allemaal niet

0 stemmers

Nee, deze! Dan ga ik die van jou ook luisteren!

1 like

Gaat het een beetje @instantramen? Lijkt me een tamelijk overweldigende hoeveelheid emoties.

17 likes

ik heb geen overheersende emotie op het moment maar wel enkele procenten van allemaal haha

2 likes

Heb jij liever

• Korte mouwen, bedekte benen
  • Lange mouwen, blote benen

0 stemmers

In mijn (actieve) whatsappgroepen is het meestal een soort wedstrijd wie als eerste een spelfout verbetert :woman_shrugging:t3: (een wedstrijd die ik overigens regelmatig win :grin:)

3 likes

Moe, chagrijnig en heb heel veel medelijden met mezelf :joy: Eerste dag van m’n menstruatie en m’n beginnende weeën bij beide bevallingen deden nog minder pijn. Maar m’n man is ben & Jerry’s voor me halen dus dat maakt me iets vrolijker

3 likes

Ik doe het alleen als iemand verassen typt in plaats van verrassen en dan maak ik hihaho er een grap van.

En toch heb ik dan altijd weer lol met mezelf als ik dat gestuurd heb. Maar meestal ook omdat ik dan hetgeen wat verast wordt voor me zie.

9 likes

Hoe ervaar jij het als je je handen moet ontsmetten in een winkel/andere publieke plek?

• Heerlijk
  • Best okee
  • Neutraal
  • Niet echt lekker
  • Verschrikkelijk

0 stemmers

Ik vind het dus altijd zo intens. Volgens mij trek ik er ook een heel vies gezicht bij als ik het doe.

Ik heb van die gouden boekjes en dan lees ik de eerste en laatste bladzijde voor hem, want hij heeft een slecht concentratie vermogen.

14 likes

Heb jij coke in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

‘Best okee’, behalve die ene keer dat er een soort zeep/schuim uit de pomp kwam terwijl het handgel moest voorstellen? Was echt viezig, geen kraantje in de buurt ook.

Haha random vraag dit.

4 likes

Haha ja ik was net bij een vriendin en die had een doosje ergens staan en toen vroeg ik ‘zit daar coke in?’ en dat was zo. Dus ik vroeg me ineens af hoeveel mensen eigenlijk een voorraadje in huis hebben en de enige plek die ik kon bedenken om dit te onderzoeken was hier :joy:

31 likes