Stel je persoonlijke vraag #18

Daarom heb ik mijn eigen hand gel bij. Heeft nog niemand moeilijk over gedaan.

2 likes

Ik ben hier te braaf voor.
Ik heb heel voorzichtig op nee geklikt, maar te lang nagedacht over of je cocaïne of cola bedoelde.

27 likes

:heart:
Voordat mensen denken dat ik nou zo’n wilde meid ben… ik heb nog nooit coke gebruikt en mijn eerste reactie toen ik dat envelopje zag, was dat ik eraan wilde ruiken. Bedacht me gelukkig op tijd dat dat onverstandig zou zijn

32 likes

I wish

9 likes

Goor want het meurt in de meeste winkels naar een combinatie van rioolwater en opgerispt gal. Serieus, wat doen ze erin?

3 likes

Alleen bij paprika en naturel
Favoriet is hier toch wel patatje joppie van de Lidl en is zonder ribbels

2 likes

Ik zit nog echt al meer dan een minuut te staren naar deze vraag, heeel moeilijk :face_with_monocle:

2 likes

omtzigt omdat ik graag het cda zie imploderen

5 likes

Kijken jullie naar Opsporing Verzocht?

• Ja en ik woon niet meer bij mijn ouders
  • Ja en ik woon nog bij mijn ouders
  • Soms en ik woon niet meer bij mijn ouders
  • Soms en ik woon nog bij mijn ouders
  • Nee en ik woon niet meer bij mijn ouders
  • Nee en ik woon nog bij mijn ouders
  • Ben Belg of woon in een ander land

0 stemmers

Het is geen meerkeuze 🤷

1 like

KUT ik heb hem niet meerkeuze gemaakt. Hoe verander je dat?

Hij is niet meerkeuze :frowning:

Why? :frowning:
Wel een leuk doel!

Dit zijn de 10 films die bovenaan staan in de top 100 beste films ooit gemaakt. Gesorteerd op hoogste score op IMDB. Welke heb jij gezien?

Even opnieuw :crazy_face:

• The Shawshank Redemption (9.3)
  • The Godfather (9.2)
  • The Dark Knight (9.0)
  • The Godfather part ll (9.0)
  • Pulp Fiction (8.9)
  • The Lord of the rings: the return of the King (8.9)
  • Schindler’s List (8.9)
  • 12 Angry Men (8.9)
  • Inception (8.8)
  • Fight Club (8.8)

0 stemmers

Pulp Fiction heb ik jaren geleden gekregen, maar ik durf hem niet te kijken omdat ik bang ben dat deze stom is :sweat_smile:

3 likes

Dan kun je het vast wel hebben als ik zeg dat het hier geregeld moet zijn ipv regelmatig :grimacing:

Is een malapropisme. Regelmatig is voor gebeurtenissen die met regelmaat gebeuren, geregeld voor gebeurtenissen die wel vaker voorkomen maar niet op een vast moment. In dit geval is het dus geregeld, tenzij je die wedstrijd iedere maandag om kwart over drie wint, dan heb ik niets gezegd :wink:

24 likes

Zo leuk!! Ik heb er ook aardig wat gezien, maar vind sommige films zo ontzettend saai, zoals The Godfather. Snap verder wel dat die in de lijst staan want ze zijn wel supergoed gemaakt.

1 like

Die is echt goed!

1 like

Binnenkort maar eens opzoeken en kijken dus!

1 like

Aah oke. Ik zou idd dan niet iets uit de MCU gaan kijken ja, maar als ik je toch 2 films mag aanraden dan zijn het Spider-Man: Into The Spider-Verse en Logan.
Into the Spider-Verse is goed geschreven en is de eerste film die de bekende en prachtige Paperman techniek gebruikt (net zoals Klaus). De film is visueel gewoon zo mooi en zo creatief gemaakt. Het verhaal staat op zichzelf en is ook heel grappig. Hij is Oscarwinnend om een reden.
Logan is ook heel prachtig en te goed voor een X-Men film. Staat bekend als een van de betere superheldenfilms. Het verhaal is zoals geen ander en het komt zelden voor dat je een superheld zo kwetsbaar ziet. Ik heb zelf ook moeten huilen toen ik hem voor het eerst zag. Er is ook een zwart wit versie en, hoewel ik die niet gezien heb, denk ik dat de film dan zelfs nog beter tot zijn recht komt.
Dat zijn de twee films die je, naar mijn mening, echt nog moet proberen. Ik vind ze beiden ook beter dan de films uit de Dark Night trilogie.

2 likes