Je gaat in België wonen.
- Doe mij de rode kant met grauwe tuin
- Doe mij de grijze kant met beetje groene tuin
0 stemmers
Je gaat in België wonen.
0 stemmers
Heb jij wel eens een buur via de officiële eendenvoer-kliklijn verklikt?
0 stemmers
Eigenlijk geen idee of we dat hebben, maar sowieso geen interesse in.
Ik zit op nextdoor omdat ik dacht dat het vermakelijk zou zijn maar eigenlijk gaat het over: fietsen die ergens “te lang” staan, vermiste katten en mensen die een ladder zoeken. Voor mij nog nooit handig geweest.
Nextdoor is bij ons nogal dubbel en ik gebruik het vooral voor m’n bedrijf en opdrachtgevers, dus commercieel. Er staat niet heel veel gezeik op gelukkig, dat gaat rechtstreeks naar de buurt-app, buurt facebookgroep of zelfs in de buurtkattenfacebookgroep!
Een soort combinatie tussen Frans en Nederlands denk ik?? Ik spreek de Ja uit als Sja dus Sjamin.
Penis the wallpaperapplier
Hier alleen maar gejammer over houtkachels en een man die elke dag 5 keer een oproep post, die is op zoek naar kapotte koekoeksklokken. Ben er na 2 weken uitgestapt
Ik zit er aan te denken om een e-reader te kopen. Welk merk is beter?
0 stemmers
Kobo kan je alle bestandstypen opzetten (EPUB, pdf, etc), bij Kindle kan je alleen hun eigen bestandstype gebruiken dus je moet dan boeken altijd omzetten. In de VS is dit merk heel groot dus daar is het gebruikelijk, maar in NL een stuk minder.
Je kan je Kobo ook aan je Bol.com account koppelen zodat je als je een boek daar koopt, hij meteen erop staat. Superhandig! En ik vind Kobo plus persoonlijk ook echt ideaal
Oh dat is inderdaad wel minder dat je het eerst allemaal moet omzetten. Welke kobo heb jij?
Ik heb de Kobo Aura H2O Edition 2, die is dus ook helemaal waterdicht, superchill want dan kan je ook rustig in bad of in het zwembad lezen
Lol ik dacht dat je het had over je favoriete lulvorm
Heb jij een satisfyer? (Anoniem)
0 stemmers
Haha, dankjewel! Ik wist dit niet eens, en je hebt helemaal gelijk, het had in dit geval geregeld moeten zijn.
Ik zweer bij m’n Kindle en heb calibre als bibliotheekapp, die concert al die bestandstypes vanzelf.
Ik denk niet dat deze zijn uitgerold maar gewoon niet zijn opgerold.
Sorry flauw.
Ik heb het gisteren nog zien liggen in de supermarkt van het merk Haribo
Beschuitlul
Ik zou overal #trekinchips bij zetten in de hoop dat Lays me gaat sponsoren.