Stel je persoonlijke vraag #18

Ik heb liever

• Een partner die vroeger voorzitter is geweest van LAKS
    en daarmee veelvuldig in het nieuws is geweest
  • Een partner die lid is van mensa

0 stemmers

Wist jij dat trekdrop niet meer verkocht wordt?

• Ja
  • Nee
  • Wat is trekdrop?

0 stemmers

Lust jij uberhaupt trektdrop?

• Ja
  • Nee
  • nooit gegeten
  • je mist de umlaut trut

0 stemmers

Ze vonden zeker gretig aftrek.

Volgens mij kan je het online nog wel kopen op wat plaatsen.

6 likes

Thierry vond dat het zijn mannelijkheid aantastte aftrekken mag je alleen in natura doen, maar het was niet meer rendabel meer

Heb je liever?

• Haribo
  • Katja
  • Look-O-Look

0 stemmers

1 like

was een flauwe grap.

Ging jij als tiener vroeger wel eens snoep scheppen bij de drogist (bijv. kruidvat)?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Wat kocht jij vaker bij de Jamin?

• Snoepgoed
  • IJsjes
  • chocolade
  • Chips

0 stemmers

1 like

Ik heb nog nooit iets bij Jamin gekocht :fearful: die geur alleen al

3 likes

Hoe spreek jij Jamin uit?

• Op z’n Nederlands: Jaa-min
  • Op z’n Frans: zja-mĂšh
  • Anders

0 stemmers

Hmm nu ik erover nadenk eigenlijk meer als ja-min denk ik, met een korte a.

Ik vind dit soort uitspraakpolls altijd zo verwarrend, kan plots niks meer uitspreken haha

9 likes

Ik heb dus net te lang nagedacht sinds wanneer (en waar vooral) er een umlaut op ‘trekdrop’ moet :woozy_face:

35 likes

Omg goed idee ik ga ook ff scheppen voor m’n vakantie !

Wij hadden geen Jamin vroeger

1 like

trëkdrÞp
trękdröp

7 likes

Nu mis ik trekdrop ineens vreselijk. Al jaren niet gekocht of gegeten, maar ok.

• Ja, trek in
  • Nee, bah, trekdrop
  • Nooit gegeten dus geen idee

0 stemmers

Oohh ja zo’n snoepzak vullen bij de jamin :drooling_face: :heart_eyes:

Volgens mij vooral dropkrijtjes, van die kleine ruitjes (niet salmiak maar die lichte) en van die zoete heksenhyl
 en sowieso ook allemaal van die drop/aardbeienstaafjes en weetikveel wat nog meer. Hoeveel geld heb ik wel niet uitgegeven aan de jamin

Sowieso zoveel troep/suiker die ik vroeger at aan de lopende band, dat kan ik me nu niet meer voorstellen haha. Heb nu wel echt zin om weer een keer zo’n zak te gaan halen.

Oohhh of nu ik denk aan vroeger: een zak stroopwafelkruimels van de markt :drooling_face:

3 likes

Hier had ik het toevallig afgelopen weekend over met een vriendin dat we dit begin middelbare altijd kochten en nu komt ze morgen langs om een zakje te brengen <3

3 likes

Voor mijn opleiding moesten we 10 minuten van pulp fiction analyseren incl camera standpunten tekenen enz. Ik HAAT die film echt intens. :rage:

2 likes

image

11 likes

Omg ik heb een cadeautje voor mijn vader gevonden hierbij!
En geen trekdrop meer :o ik ga het hem nu vertellen en vragen naar zijn reactie.

4 likes

Moeilijk kiezen!! Haribo overall het lekkerste, maar de yoghurtgums van Katja :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Een mars eet je op

• Kamertemperatuur
  • Gekoeld

0 stemmers

Ik vind pulp fiction ook echt zo’n film die iedere mannelijke student die zichzelf intens serieus neemt met z’n interesse in filosofie en politiek aanduidt als z’n favo allertijden en ‘sowieso alles van Quentin Tarantino’
Ik vind zijn werk ook wel leuk, maar nou niet waaauw geweldig beste allertijden.

9 likes