Stel je persoonlijke vraag #18

Moeten opzoeken wat ik ben, maar leuk om over te lezen!!!

1 like

Ah daarom haat ik jou dus

5 likes

Net gegoogled. Maar ingewikkeld gedoe. Snapte net een beetje hoe sterrenbeelden werken en dat er zoiets is als een jaar dier ofzo? En nu zijn er zelfs ascendanten en pff :exploding_head:

3 likes

Verklaart zoveel. Enige wat ik weet van mijn sterrenbeeld is dat het woord ‘praktisch’ en ‘rationeel’ altijd valt. Never forget dat iedereen in de Fancy mooie schoenen kreeg, en bij mijn sterrenbeeld paste de verstandige sandaal.

Ik wil niet als sandaal door het leven.

31 likes

Hahahahahhahah love it

@moderators mag Bunny als titel “gaat als Sandaal door het leven” ?

Groetjes een onzekere kreeft

Edit: jullie zijn echt ninja’s :sparkling_heart:

7 likes

Ik heb nu op 2 verschillende websites gelezen over mijn bestaan als watermaan, maar compleet andere beschrijvingen. Wat is een beetje een goeie, betrouwbare site?

1 like

Ik ben benieuwd hoeveel mensen nu even naar ouders moeten appen ‘Hoe laat ben ik geboren?’

10 likes

Weet jij hoe laat je geboren bent?

• Ja, precies
  • Ja, ongeveer
  • Nee

0 stemmers

Volgens deze site is mijn maan weegschaal en heb ik “onmiskenbare sociale gaven”. Hoop dat ik die gaven ooit eens ga ontdekken.

2 likes

Deze is wel pretty accurate haha, zo ziet mijn horoscoop eruit, zo voel ik me aks ik hiernaar kijk

5 likes

*Martine has entered the chat

15 likes

Ik heb niet eens geld voor 1 huis!

Nee gekkigheid ik weet niet wat dit allemaal betekent joh, mi madre heeft dit gemaakt, vond ze leuk.

Het klopt best aardig moet ik zeggen. Ik ben een zuiplap die zich ergert aan iedereen:

Ik wil me niet bedaard en gelijkmatig gedragen!! :rage:

1 like

Een uur blijven zitten, was toch genoeg geweest?

Boogschutters mega intens? Ik weet weinig van horoscopen, maar mijn vriend is boogschutter (ik steenbok) en hij is juist veel chiller in alles. Ben benieuwd wat het meestvoorkomende gedrag dan normaal gesproken is?

Ik heb net m’n moeder geappt haha.

1 like

Boekennnn

1 like

Aardappelstamper en garde zijn zo kut om af te wassen. Oh! En vergiet!

8 likes

Ik haar het dat mijn pannen niet in de vaatwasser kunnen. De kans dat de pannen vervormen door de hitte is klein maar ik vermijd het liever. Kook op inductie en pannen zijn tering duur

1 like

Een vergiet is mijn #1 haat

6 likes

Grease is weer eens op tv. Met welk karakter identificeer jij je het meest?

• Sandy
  • Frenchy
  • Betty
  • Marty
  • Wie?

0 stemmers