Moeten opzoeken wat ik ben, maar leuk om over te lezen!!!
Ah daarom haat ik jou dus
Net gegoogled. Maar ingewikkeld gedoe. Snapte net een beetje hoe sterrenbeelden werken en dat er zoiets is als een jaar dier ofzo? En nu zijn er zelfs ascendanten en pff
Verklaart zoveel. Enige wat ik weet van mijn sterrenbeeld is dat het woord âpraktischâ en ârationeelâ altijd valt. Never forget dat iedereen in de Fancy mooie schoenen kreeg, en bij mijn sterrenbeeld paste de verstandige sandaal.
Ik wil niet als sandaal door het leven.
Hahahahahhahah love it
@moderators mag Bunny als titel âgaat als Sandaal door het levenâ ?
Groetjes een onzekere kreeft
Edit: jullie zijn echt ninjaâs
Ik heb nu op 2 verschillende websites gelezen over mijn bestaan als watermaan, maar compleet andere beschrijvingen. Wat is een beetje een goeie, betrouwbare site?
Ik ben benieuwd hoeveel mensen nu even naar ouders moeten appen âHoe laat ben ik geboren?â
Weet jij hoe laat je geboren bent?
- Ja, precies
- Ja, ongeveer
- Nee
0 stemmers
Volgens deze site is mijn maan weegschaal en heb ik âonmiskenbare sociale gavenâ. Hoop dat ik die gaven ooit eens ga ontdekken.
*Martine has entered the chat
Ik heb niet eens geld voor 1 huis!
Nee gekkigheid ik weet niet wat dit allemaal betekent joh, mi madre heeft dit gemaakt, vond ze leuk.
Het klopt best aardig moet ik zeggen. Ik ben een zuiplap die zich ergert aan iedereen:
Ik wil me niet bedaard en gelijkmatig gedragen!!
Een uur blijven zitten, was toch genoeg geweest?
Boogschutters mega intens? Ik weet weinig van horoscopen, maar mijn vriend is boogschutter (ik steenbok) en hij is juist veel chiller in alles. Ben benieuwd wat het meestvoorkomende gedrag dan normaal gesproken is?
Ik heb net mân moeder geappt haha.
Boekennnn
Aardappelstamper en garde zijn zo kut om af te wassen. Oh! En vergiet!
Ik haar het dat mijn pannen niet in de vaatwasser kunnen. De kans dat de pannen vervormen door de hitte is klein maar ik vermijd het liever. Kook op inductie en pannen zijn tering duur
Een vergiet is mijn #1 haat
Grease is weer eens op tv. Met welk karakter identificeer jij je het meest?
- Sandy
- Frenchy
- Betty
- Marty
- Wie?
0 stemmers