Als je om 7:00 weg van huis moet, rond welke tijd sta je dan op? Dus na snoozen etc, echt je bed uit.
- voor 6:00
- 6:00
- 6:10
- 6:20
- 6:30
- 6:40
- 6:50
0 stemmers
Als je om 7:00 weg van huis moet, rond welke tijd sta je dan op? Dus na snoozen etc, echt je bed uit.
0 stemmers
Vanwaar deze haat aan schorpioenen?
Joh, is sowieso allemaal flauwekul die sterrenbeelden en de daaraan toegewezen eigenschappen
Eigenlijk 6.15 maar die staat er niet tussen. Sowieso altijd 00, 15 of 45. Nooit tien voor of over half of zo.
De meeste pannen kunnen tegenwoordig wel op inductie? Ik heb gewoon allemaal cheape Ikeaatjes enzo
Wat doen de mensen die voor 6.00 opstaan allemaal?
8 uur waarschijnlijk en dan ren ik ongedoucht de deur uit en zeg ik dat mijn trein vertraging had.
Allemaal mensen die hun leven op orde hebben. Canāt relate. Ik sta zo laat als mogelijk op, doe kleren aan + gezicht wassen en insmeren en ga weg.
Als ik 20 minuten heb, kan ik ook nog prima douchen. Tijd zat.
Ik sta ± 6:00u omdat ik alles lekker op mān gemakje wil doen. Makeup, haren beetje slag in maken en daarna minimaal 5x de trap op en af omdat ik dingen ben vergeten.
Bij mij geldt het juist andersom: doordat ik me voorbereid heb ik die tijd s ochtends niet nodig en kan met max 20 minuten de deur uit zijn
Mijn lunch staat dan namelijk al klaar in de koelkast om mee te nemen, mān kleren heb ik al uitgekozen en ook mān tas kan ik zo meenemen met al het benodigde erin
Tijd s ochtends zou bij mij anders besteed worden aan spullen bij elkaar zoeken, dan doe ik dat liever de avond ervoor zonder stress zodat ik s ochtends langer in bed kan chillen
Dan heb jij ook je leven op orde! Hahah
Verschilt, is maar net wat uitkomt/wanneer ik zin heb (ik douche sowieso niet elke dag)
Ik verbaas me echt over de sterrenbeelden en hoe mensen daar allemaal eigenschappen aan ophangen. Als je duizend verschillende soorten karaktereigenschappen kunt hebben van je sterrenbeeld in de maan (??) dan is het logisch dat er iets bij jou past.
Hoezo kan de minuut die je geboren bent uitmaken wat je karaktereigenschap is. Als de keizersnee dus een uur later is ben je al een heel ander persoon? HĆØ?
Knoflookpersen⦠Die laat ik meestal langer dan een week liggen. Ik heb er ook eentje die gewoon niet meer schoon komt, er komt altijd minuscuul zwart spul uit de gaatjes? Zal ik maar eens weggooien (gebruik hem ook niet meer om die reden).
Ik snap hier echt niks van, heb echt nog nooit gehad dat ik iemands gedrag kon linken aan een sterrenbeeld. Maar ik ben wel een kreeft dus misschien voel ik me gewoon aangesproken.
Ik weet niet maar ik vind sterrenbeelden ook altijd wel kloppen met mezelf en wat ik om me heen zie. Zo is mijn zus echt overduidelijk een schorpioen, mijn vader een super standaard steenbok en mijn moeder een echte boogschutter. Op de een of andere manier trek ik ook echt naar mijn eigen sterrenbeeld. Zo zijn mijn vriend en ik allebei watermannen, en ik weet ook nog dat ik op een gegeven moment echt bijna alleen maar watermannen als vrienden had en dat was toch echt niet bewust Ook herken ik meestal wel wanneer iemand anders ook een Waterman is
Douchen, rustig koffie drinken, rustig ontbijten, opmaken, beetje haar refreshen.
Eerst een kwartier op de rand van mān bed zitten en voor me uit staren omdat ik echt onwijs traag ben in de ochtend.
En 9/10 keer moet ik ook nog 2 kinderen uit bed halen en aankleden/laten eten/tandenpoetsen etc.
Ik ken de eigenschappen van mijn eigen sterrenbeeld niet eens, laat staan die van anderen.