Stel je persoonlijke vraag #18

Het is sowieso interessant, maar ook wel gek. Ik ben geboren op 22 oktober, dus net Weegschaal. Was ik dus een paar uurtjes later geboren, was ik een Schorpioen. Daarnaast ben ik de ene helft van een tweeling, er zitten maar 8 minuten tussen onze geboortes. Maar we zijn beide zo verschillend.

Ik kan me wel heel erg vinden in de karakteromschrijving van Weegschalen trouwens! Heb heel erg die hang naar harmonie. Maar ze zeggen ook altijd dat Weegschalen besluiteloos zijn en het moeilijk vinden om een beslissing te nemen. Ik ben daarentegen juist vrij impulsief en beredeneer mijn keuzes nauwelijks dus daar klopt dan weer niets van haha.

Maar @mensen die into astrologie zijn, vragen jullie ook echt aan iedereen wat hun sterrenbeeld is dan? Of zoek je dan hun verjaardag op op Facebook ofzo? Ik weet van bijna niemand die ik ken het sterrenbeeld, laat staan dat ik een mening heb over bepaalde sterrenbeelden :woman_shrugging:t2:

Ik herken mezelf trouwens ook totaaal niet in die van mezelf (steenbok), heb wel eens naar m’n maan (maagd, zie ik ook niet want ik ben een wandelende chaos) en ascendant (kreeft, klopt wel enigszins) gekeken maar idk, ben niet echt overtuigd

4 likes

Ik ben Tweelingen, allebei mijn ouders ook, en we hebben allemaal echt niks gemeen met de dingen die bij dat sterrenbeeld “horen”. Altijd al klinkklare onzin gevonden :grimacing:

3 likes

Nah ik dacht zal wel ik ga mn moon sign opzoeken. Is het leeuw.
Dus ik lezen over leo in moonsign. Staat er " Jij wilt graag je creativiteit kwijt bijv in dansen of designen"
Gadverredamme man big moon is watching me.

23 likes

niks wat in een dieet past haha
of yoghonaise ofzo?
bestaat dat uberhaupt nog?

1 like

Groot gelijk heb je! Lukt het je wel om nog wat fijne activiteiten voor jezelf te ondernemen in deze tijd?

1 like

Hangt er ook een beetje van af waar je woont en wat je daar kunt krijgen, maar als je veel bakt (weet niet of het dieetproof is): bruine basterdsuiker, vanillearoma (ik vind die uit NL lekkerst)
Als je van vegetarisch eten houdt: vegetarische knakworstjes van de ah, vegetarische pate uit blikjes.
Misschien de suikervrije dropjes van Klene? Nederlands brood om in te vriezen, als de reis niet te lang duurt?
Verder kan ik alleen aan roze koeken en paprika ribbelchips denken :grimacing:

3 likes

(Paprika ribbel)chips, kaas (heb een kilo kaas voor mijn zus laten sealen en mee naar NY genomen, was niet zo lekker als wanneer het vers was maar ze vrat het alsnog in een dag op :joy:), curry

1 like

Nou ja zeg! :joy: Waarom hebben Watermannen zo’n slechte reputatie dan? Ik vind ons wel rustige mensen eigenlijk. We zijn wel een beetje ongemakkelijk, weird en lang leve de vrijheid maar verder merk ik niks vreemds hoor haha

3 likes

Ik vraag me af waarom er hetero bij staat tussen haakjes?

1 like

Ik zat ook te denken van huh maar er zullen hier vast geen meiden zijn met een partner die op mannen valt?

Biseksualiteit

4 likes

Oh lol dat had ik helemaal overgeslagen in mn hoofd

Ik zou het lastig vinden omdat het zĂł niets voor mijn vriend is. Hij wil normaalgesproken ook niet naar een club/disco. Of een proefles stijldansen volgen. Of ĂŒberhaupt sportlessen in groepsverband.

Ik vind het mooi om de mensen waar ik om geef dingen te zien doen waar ze enthousiast van worden, ook al is het mijn ding niet. Dus ik kan er niet helemaal over oordelen, want zit niet in die situatie, maar ik denk dat ik er geen probleem mee zou hebben.

8 likes

Mijn vriend heeft weleens een workshop vogueing gedaan en daarna een korte demo aan mij gegeven en ik vond het superleuk om hem semi-ongecoördineerd en onhandig doch fierce bezig te zien! Het was vooral heel cute bij hem, maar ik vind het ook wel sexy als mannen goed zijn in echt soepel + schaamteloos “”“vrouwelijk”"" bewegen.

17 likes

@ de mensen die een gebruikte lucifer terug in het bakje stoppen, why? Mijn vriend doet dit ook altijd en ik snap echt niet waarom

2 likes

En wat als hij daar niet in zit of zat? Dan is hij toch nog altijd biseksueel?

Ik ben het heel erg eens met @Papegaaiduiker , ik lees zelf meer oordelen in je posts over wat bij welk gender of welke seksualiteit zou moeten horen (bier drinkende gamende man met baard = cishet? , bitchy fierce grapjes = iets wat niet cishet is?).
Bedoel dit tevens niet aanvallend, maar denk inderdaad dat als je dat meer loslaat het makkelijker is om gewoon voor die danslessen te gaan.

7 likes

Super cliché, maar mijn advies is: gewoon doen dan. En dan merk je waarschijnlijk snel dat eigenlijk best weinig mensen er echt een probleem van zullen maken. Veel mensen zijn veel te veel met zichzelf bezig om zich met jou bezig te houden. En als ze dat wel doen dan zou ik zelf nog even ernstig heroverwegen of ik die mensen wel in mijn leven wil :woman_shrugging:t4:

Daarbij gaan mensen toch wel een mening over je vormen, wat je ook doet, dus dan kan je maar beter doen wat je leuk vindt haha

6 likes

Hoe eet jij een kinder bueno?

• Boven/onderkantje eraf halen, crĂšme opeten, rest opeten (per blokje)
  • Doe normaal, gewoon in één keer (per blokje)
  • Anders
  • Ik eet geen bueno

0 stemmers