Stel je persoonlijke vraag #18

Fruit in bonbons?

• Lekker
  • Gadverrrrrr
  • Ik lust sowieso geen bonbons

0 stemmers

Wat zou je ervan vinden als dit weer de rest van de zomer zo blijft? (18 graden, bewolkt, af en to een bui, af en toe een zonnetje)

• Dat zou ik wel prima vinden
  • Van mij kan de herfst niet snel genoeg komen
  • Rot op ik wil de hele zomer warm zomerweer

0 stemmers

Maar dan niet 35 graden ofzo, wel lekker 25/26

10 likes

Ja maar in Nederland kan dit niet. Het is of standje hittegolf of het weer van nu :hot_face:

2 likes

Opzich vind ik dit weer van nu dan wel okee, maar dan wel met minder bewolking en meer zon

1 like

Wat vinden jullie van Taksi?

• Lekker
  • Niet bijzonder
  • Vies
  • Nog nooit gedronken

0 stemmers

Ik vind het de meest muffe sap ooit

3 likes

Alleen lekker als het gekoeld is, anders is het niet te drinken.

6 likes

Haha, maar dan is het toch niet meer hetzelfde weer. Ik vind het weer van nu ook wel oke, maar dan wel met tien graden erbij en meer zon :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja oké. Ik bedoelde dat ik de temperatuur wel okee vind, maar de bewolking niet.

Ik heb zelfs geleerd dat je koekenpannen het beste alleen met heet water kan afwassen en niet met afwasmiddel (al gebruik ik daarvan soms wel een klein drupje). Na ruim zes jaar zijn mijn koekenpannen nog steeds prima, terwijl ik bij mijn schoonmoeder zie dat de vaatwasser de anti-aanbaklaag echt verpest. Gewone pannen doe ik wel in de vastwasser, maar ik kook op gas, dus dan is vervorming geen ramp. Heb overigens niet het idee dat ze vervormd zijn (gebruik BK pannen).

2 likes

Ik stop hem terug, maar met het kopje omgedraaid, zodat je minder snel een gebruikte pakt. Ik doe dit meestal alleen als er geen prullenbak in de buurt is (bij ons is dat op de wc boven, wij gebruiken lucifers na het poepen om de geur te maskeren).

1 like

Screenshot 2020-07-16 at 15.49.14

Ik ben echt in shock.

Ik heb het al 15 jaar niet op maar ik vond het als kind wel lekker! Vraag me af of ik destijds net zo lactoseintolerant als nu was, ik dronk in groep 4 volgens mij elke dag zo’n pakje in de pauze. :joy:

1 like

Ik ga ontslag nemen vanwege nieuwe baan maar twijfel wanneer en op welke manier ik dit zou doen. Ik werk via een uitzendbureau en heb hierdoor slechts 1 dag opzegtermijn. Morgen krijg ik het contract van mijn nieuwe baan opgestuurd. Ik wil donderdag voor het laatst werken zodat ik nog wat tijd heb voordat ik begin aan nieuwe baan. Het opzeggen bij het uitzendbureau doe ik vrijdag per telefoon en e-mail. De poll hieronder gaat over het opzeggen bij de inlener:

• Morgen (op mijn vrije dag) leidinggevende bellen na ontvangst van contract
  • Maandag leidinggevende bellen
  • Dinsdag persoonlijk vertellen op kantoor ondanks dat ik dan twee dagen later al weg ben

0 stemmers

Jaa en ik heb misschien nog wel zo’n shock voor je!
Rivella! Is ook van wei!

1 like

Grappig want ik ben er door taksi achtergekomen dat ik lactose intolerant ben!
Als peuter moest ik al niks hebben van zuivel want vond het erg vies dus at het vrijwel nooit. En ook taksi vond ik erg vies, maar m’n moeder vond altijd dat ik me aanstelde dus gaf ze het alsnog. Op een gegeven moment ben ik ervan gaan overgeven en toen kwam m’n moeder erachter dat er heel veel melkpoeder in zit!

1 like

Ik eet ze per half blokje, lekker barbaars

2 likes

Voor een werkgever is het belangrijker denk ik dat hij het eerder weet dan of het face to face is denk ik, maar hangt misschien ook af bij wat voor bedrijf je werkt en hoe lang enzo.

1 like

Ik weet niet wat Rivella is, haha, maar ik ga ernaar op zoek!

@lapzwans aaah wat zielig! Ik kan me wel herinneren dat ik best vaak buikpijn had in die periode, dus volgens mij zat er wel een connectie tussen. :joy: Ik dronk verder ook nooit melk ofzo omdat ik er direct een vies gevoel van in mijn mond kreeg en hetzelfde gold ook voor slagroom e.d., dus :thinking: :thinking:.

2 likes

Ja, dat had ik ook! Best interessant, soort onderbewuste associatie met smaakprikkels en geheugen van het lichaam dat symptomen later komen.

1 like

Pindakaas!

1 like

Zo’n relatie wil ik ook

1 like