Ik mag ook geen bloed- en stamceldonor worden.
Mān oom en tante sturen die shit altijd door, geen identiteitswhatsappfraude zoals in het bericht maar dingen als zet een blauwe stip in je naam om whatsapp gratis te gebruiken!! De minister gaat hierop controleren!!! Dit is geen grap.
Dat ik denk tering hoe dom ben je
Ja mijn vader maar gesprek was heel snel afgelopen (vanuit de crimineel) toen hij mij ging bellen om te vragen wat er aan de hand is. Wel beetje eng idee dat ze dat ook kunnen zien? Want mijn vader zei niks geks tegen hem maar toen hij mij had gebeld zei die persoon niks meer terug.
Ik krijg juist allemaal van die LET OP FRAUDE! GA HIER NIET OP IN!! DEEL DIT MET AL JE CONTACTEN!1!! berichten van familieleden doorgestuurd. Ook superirritant 
Ik hoop altijd zo dat ik zoān āHoi mam, geef ff geldā berichtje krijg en dan lekker kan gaan kutten en via zoān link of iets de politie op ze af stuur. van die screenshot fotoromans hierover zijn echt mān guilty pleasure.
Ik heb zowel plastic als houten wasknijpers, maar ben daar veel te lui voor dus gebruik ze echt nooit. Zat er laatst dus al over te denken om ze gewoon weg te doen
Hebben jullie ooit een cosmetische ingreep gehad?
- Ja, een kleine chirurgische ingreep zoals een ooglidcorrectie.
- Ja, injectables (botox en fillers)
- Ja, injectables (alleen botox)
- Ja, injectables (alleen fillers)
- Nee nog nooit, maar wel van plan
- Nee nog nooit en ook niet van plan.
0 stemmers
Zo ja, heb je dat om medische redenen laten doen of om cosmetische redenen?
- Medisch
- Cosmetisch
- Zowel medisch als cosmetisch
0 stemmers
Oh per ongeluk gestemd op die laatste. Nog nooit een ingreep gehad, ook niet van plan, maar wie weet in de toekomst
Weet je in ieder geval alvast dat het vanuit een cosmetisch oogpunt is 
Hahah ja dan klopt de pol in ieder geval weer
Ik heb geen wasknijpers! Moet ik eigenlijk nog kopenā¦
Ik heb aangeven dat ik kleine ingreep heb gehad. Maar eigenlijk was het een grote, maar dat kon ik niet kiezen.
Ik had vaak enorme hoofdpijn door het fronzen, vond die rimpel ook lillek dus in eerste instantie was het cosmetisch, maar nu ik merk dat ik geen hoofdpijn meer heb is het ook medisch toch. 
Oh ja wat stom, ik heb dat meer als plastische ingreep gezien denk ik! Maar die had ik er eigenlijk ook bij moeten zetten.
Fijn zeg dat dat helpt tegen de hoofdpijn!! En is de rimpel daardoor ook minder geworden?
Oh! Goed dat ik dit lees. Wat jammer. Ik was donor voor mijn fertiliteitstraject en wilde dat juist weer gaan oppakken, maar ik heb ook donorbloed gehad.
Wat is een cosmetische ingreep die alleen medisch is?
Je oogleden laten doen omdat je er hoofdpijn van krijgt ofzo?
Niet perse van plan in de zin van dat ik zeker weet dat ik het wil gaan doen, maar ik zou best wel een heel klein stukje van mn ooglid willen laten liften of weghalen. Dat het niet meer over mn wimpers hangt.
En ik zou ook wel botox tegen zweten willen. In mn oksels dus
Ik vind het vooral stuitend dat monogame homo mannen nog steeds geen bloed mogen geven.