Ik las bezem en dacht huh 
Mijn borsten zijn altijd mooi 
Altijd lelijk telt dat ook haha. Ik vind het wel flauw dat mensen er opmerkingen over maken, alsof iemand er last van heeft
Oh ik had gisteren een soortgelijke vraag in m’n hoofd, ik stel hem alsnog even omdat het denk ik niet helemaal hetzelfde is.
In het openbaar een topje/shirt dragen waarin de vorm van je tepels zichtbaar is door de stof heen
- Oké
- Niet oké
0 stemmers
Op je werk een topje/shirt dragen waarin de vorm van je tepels zichtbaar is
- Oké
- Niet oké
- Hangt van je werk af
0 stemmers
Wel gehad maar dat is nu uit.
Efteling kaartjes via marktplaats 
Nouja het zal wel aan mijn tepels liggen maar bij mij zie je ze er altijd doorheen, ook als ik gewoon een shirt van katoen oid aan heb. Het lijkt altijd alsof ik het koud heb, zeg maar 
Als jij kijkt naar verwachtingen die je van de liefde had, hoe voel je je daar dan over (tot nu toe)? Dus niet per se over je huidige situatie.
- Ik ben tevreden over mijn liefdesleven
- Ik ben heel gelukkig met mijn liefdesleven
- Ik ben hierover neutraal
- Ik ben teleurgesteld in mijn liefdesleven
- Ik ben ongelukkig wat betreft mijn liefdesleven
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ongelukkig, maar het kan op dit moment niet anders en daar hou ik nu rekening mee. En ooit komt het goed 
Zelfs als ik een beha aan heb zie je de helft van de tijd de omtrek van m’n tepels erdoorheen. In m’n werk vind ik dat lastig, maar voor m’n gevoel kan ik er zo weinig aan doen
Kauw jij op soep? Als in tomatensoep uit blik of zak waar (kleinere)gehaktballetjes, vermicelli en kleine stukjes tomaat in zitten? Ik kom net tot het besef dat mijn vriend dat zo ineens door slikt zonder te kauwen. Hij vind het mega raar dat ik er wel op kauw en ik vind het raar dat hij dat niet doet…
- Ja, ik kauw op bijvoorbeeld tomaten of groenten soep
- Nee, ik kauw niet op soep
- Ik kauw alleen als het echt grote stukken of ballen zijn
0 stemmers
Het duurde even voordat ik doorhad dat hier be-tegeld stond. Ik las 10 keer bete-geld.
Beetje zoiets als bommelding.
ik hoop echt dat dit strafbaar wordt
Ja zou ik ook zijn hoor haha. Snap daar niet zoveel van. Ik zou zelf wel een oase willen zonder tegels en met enkel zelf gezaaide planten.
Ik fiets echt nooit terwijl ik het helemaal niet zo erg vind maar dan moet ik mijn fiets uit de schuur halen en dat durf ik niet want spinnen. En dat is oprecht de reden dat ik al een jaar of twee niet gefietst heb. 
Ik zou een tegelpaadje willen zodat je schoenen droog blijven als het heeft geregend of met de ochtenddauw, maar verder alleen gras en vooral veel bomen en planten. Ik snap echt niet dat mensen met een tegeltuin kunnen leven. Dan kun je toch net zo goed in een groot appartement wonen.
Ik wil dan wel een onderhoudsvriendelijke tuin want ik ben ook lui.
Ik las laatst ook ergens dat het superslecht voor de natuur is want de regen kan door al die bebouwing/betegeling niet meer goed de grond in. Dus het grondwaterpeil is niet in balans
Klopt, die wateroverlast wordt steeds meer overal, omdat iedereen gaat betegelen en verharden in de tuinen .
Als ik fiets zweet ik echt binnen no-time. Dan is lopen wat fijner
zou jij een groen dak willen hebben (en we nemen even aan dat dat technisch mogelijk is)
- ja
- nee
- alleen als ik subsidie krijg
- ik heb al een groen dak
0 stemmers