Stel je persoonlijke vraag #18

Alleen eenzijdig

Dat iemand heel boos deed en toen stuurde ik lol terug

9 likes

Ik ben van mening dat zulke honden niet meer “vrij” gefokt horen te worden zodat iedereen ze maar kan kopen via marktplaats voor een paar honderd.
Het zijn gewoon echt krachtige beesten en sowieso geen beginners honden. En ondanks dat ze niet vals geboren worden, is de kans op hond-op-hond agressie wel groter dan met veel andere rassen en is de schade die ze aanrichten een stuk slechter te voorzien.

13 likes

Ik had vandaag een koelkast en een vaatwasser laten bezorgen door Coolblue, ben super netjes geholpen, gasten (2 mannen van mijn leeftijd) waren heel vriendelijk, maar ik voelde me wel geïntimideerd door bepaalde opmerkingen die ze maakten: ‘mooi huisje, woon je hier alleen’, ‘leuke jurk heb je aan’, (tegen elkaar) ‘ga je stoer doen met die leuke meid erbij?’, er moet nog iets aangepast worden in mijn keuken en ik zei dat ik dat wel met m’n pa ging doen ‘ik kan ook wel even langskomen om te helpen hoor’. En ze bleven nadien nog paar minuutjes praten wat ik aan het kijken was op tv enzo.
Het was niet perse dreigend, maar voelde me er wel onprettig bij. Ik denk dat ze zelf ook niet doorhadden dat dit voor mij vervelend was. Maar vind soms moeilijk te bepalen waar de grens behoort te liggen, want mensen moeten toch flirten om ergens te komen? Maar nu was het in mijn eigen huis, mja ik weet niet, misschien stel ik me wel aan.

Ik vind dit

• Normaal, is toch gezellig
  • Normaal, zo zijn die bezorg mannen altijd
  • Normaal, men mag ook niks meer tegenwoordig
  • Niet normaal, maar even slikken
  • Niet normaal, zou er wat van gezegd hebben
  • Niet normaal, zou een klacht indienen
  • Anders

0 stemmers

Hoeveel geef je gemiddeld uit aan een kraamcadeau voor goede vrienden?

Wat komt het meeste in de buurt:

• 5 euro
  • 10 euro
  • 15 euro
  • 20 euro
  • 25 euro
  • 30 euro
  • Meer dan 30 euro
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Je vergeet de kipduif!
afbeelding

9 likes

Ew

4 likes

Ja, wel eens. Mijn ouders hebben nu een aantal jaar een Stafford en het is echt een schat van een beest, ze hebben m heel netjes opgevoed, maar tijdens de hondentraining met zijn broertjes en zusjes uit eigen nest nota bene mag er maar 1 hond per keer los omdat het anders misgaat. Het kunnen echt mega leuke lieve honden zijn, maar je moet ze wel strak opvoeden en er bewust van zijn dat je geen knuffelhond hebt voor andere honden in de buurt.

2 likes

Haha de bijnaam van Daniel Ricciardo, waar mijn forumnaam vandaan komt is The Honeybadger, die moest ik dus wel kiezen.

1 like

Het ligt natuurlijk heel erg aan de toon, maar als jij je er onprettig bij voelde dan vind ik dat je er wat van had mogen zeggen. Ik zou ook nog Coolblue contacteren, denk dat zij dit soort klachten heel serieus nemen. Wel zou ik daarbij aangeven dat er waarschijnlijk geen verkeerde bedoelingen waren, maar dat twee mannen in huis bij een (jonge) vrouw wel een natuurlijk overwicht hebben en dat dit soort opmerkingen dan niet lekker kunnen vallen.

25 likes

Ik maak eigenlijk altijd zelf iets, dus ben er nooit veel geld aan kwijt haha. Maar verschilt dus wel erg of ik iets groots of juist iets kleins maak hoeveel het kost aan materiaal

Oh wat leuk. Wat maak je dan?

Ik haak meestal een knuffeltje, toevallig vanmorgen deze afgemaakt

Maar soms ga ik voor iets simpels zoals een vlaggenlijn of een speenkoord ofzo

79 likes

Ohh out of character! Jij zat tijdje terug het uiterlijk van een dier toch heel erg te verdedigen haha. Weet alleen niet meer welk dier :thinking:

Inderdaad! Het zijn super lieve honden hoor maar je moet niet verwachten dat je gezellig je hond los kan laten. Heb zelf een bully, top hond voor het gezin. Super gek op mijn dochter en zachtaardig naar haar. Maar als die de kans krijgt grijpt hij wel een andere hond. Uiteraard niet zo geboren, maar na 2 keer zelf aangevallen te zijn is dit helaas wel het resultaat. En geloof mij als ze gaan vechten dan kan je niets doen behalve toekijken. Voor mij hierna geen “vechthond” meer.

1 like

Wow deze post is precies je ondertitel!

10 likes

Haha dacht ik ook aan. Ergens zit het opgeslagen maar niet helemaal :stuck_out_tongue: (niet alleen wat het forum betreft)

1 like

Nee die van mijn ouders is ook wel eens gegrepen. Komt volgensmij doordat de manier waarop ze gebouwd zijn (brede borst, brede nek, beetje naar voren staand) als agressieve lichaamstaal overkomt op andere honden. Zielig eigenlijk

Neehoor juist niet!! Ik zat een lelijke vogel af te kraken haha en volgens mij had jii er ook op gereageerd dat je zo verbaasd was omdat je me zag als een beschaafde dierenvriend

2 likes

Dit ben ik met Driekwart van alles wat ik ooit geleerd heb tijdens mn studie.

10 likes

Oja dat was het haha. Ok geen dierenvriend, wel een mensenvriend :stuck_out_tongue: