Ik ben ook van totaal betegeld naar 70/30 gegaan en allemaal leuk en aardig hoor, MAAR DIE GORE NAAKTSLAKKEN DIE INEENS OVERAL OPDUIKEN!!! Ben echt zo blij met mijn tuin maar iellllllll word zo naar van die vieze slakken. Tyf op uit m’n tuin.
Heb zelf nog nooit een bericht over een meet gezien, maar ik lees er dan vast overheen
En het liefst koud!
Ik wou stemmen op 30+ maar dan reken ik ook de egf tijd mee, geen idee hoeveel mensen van toen (ik ging veel naar meetings in 2010 - 2012 geloof ik) hier ook zitten.
Sinds dit forum maar 1 iemand geloof ik
Op het egf las ik er wel veel over maar toen was ik nog relatief jong en te pussy om te gaan haha
Ja dacht ik ook net aan dat het daar vaker leek
O ik heb ook egf meegerekend, toen ben ik wel eens naar een Vapiano’s meet gegaan daarom 30+. Vanaf FF heb ik niet zoveel gemeet.
De persoon die ik ken, kende ik eerst in het echt en toen kwam ik erachter dat diegene hier meepost haha
Ugh vreselijk ja. Ik moest zelfs de klas uit als het erop kwam omdat ik er erge nachtmerries van kreeg. Zat ik samen met een jongetje uit m’n klas op de gang tot het klaar was
Er is wel een meid die ik ken die alleen meeleest en niet mee post () HOI LIA!!!
Ik heb soms zelfs naaktslakken op mijn balkon
Ik win. Ik heb naaktslakken in huis en vorige week zat er eentje in de auto??!?!
In de auto? Gadverdamme zeg
Volgens mij zijn er ook niet veel meetings georganiseerd. Althans geen grote.
Ik wist niet eens dat het een ding was om bang voor Karbonkel te zijn tot die Hyve er was. Bij ons keek gewoon iedereen mee en zei niemand er iets van.
Stel je mailt een bedrijf waarvan je weet dat er alleen maar vrouwen werken. Hoe begin je je mail dan?
- Gewoon algemeen met Beste / Hallo
- Beste dames / meiden
- Anders
0 stemmers
Stomme ergernis
Ik werk dus met alleen maar vrouwen, dat is zichtbaar in de bevestigingsmail na een bestelling of bij de contact pagina. We krijgen dus best vaak mails met ‘hallo dames’ of ‘hallo meiden’. Vind dat dus echt stom.
Ugh ik vind dat zo denigrerend.
Ja ik dus ook!
Beste “naam bedrijf”
En zodra ik reactie van iemand met naam krijg, reageer ik op die persoon