Hey meis
Ik krijg soms mailtjes naar de afdeling waarin staat: Hallo heren,
ARGHH er werken daar ook vrouwen ja.
Hallo kan bij ons hoor, het is vrij laagdrempelig. Dat maakt me allemaal niks uit, wij mailen ook gewoon hallo / beste naar onze klanten. Ging me meer om dames / meiden.
Edit: kan niet precies uitleggen wat we doen want dan ben ik vrij gemakkelijk te vinden. Maar hallo / hi / hoi kan gewoon hij ons. Zowel van als naar klanten.
Ik vind het nog steeds stom dat Harry in groep 3 het voor de rest verpest heeft. Omdat hij nachtmerries kreeg zijn we met de hele klas gestopt met kijken.
Nu weet ik nog steeds niet hoe het is afgelopen
Haha lullig van Harry, wij werden gewoon op de gang gezet. Volgens mij mocht ik het van m’n ouders niet meer kijken. Die deden geen oog dicht omdat die griezel elke nacht in m’n kamer stond
Ik was banger voor de plaaggeest van Bassie en Adriaan! en daar was ik niet de enige in haha
Zelf vinden Bassie en Adriaan de grappende pestkop geen hoogtepunt uit hun carrière. Er was namelijk heel veel kritiek op de plaaggeest. Veel kinderen vonden het namelijk te eng. Dit was ook de reden dat de plaaggeest nooit meer terug is gekomen op TV.
bron: https://vroegert.nl/dit-was-de-plaaggeest-van-bassie-en-adriaan/
Ja die kregen wij laatst ook ‘beste heren van afdeling’ terwijl er op mijn afdeling meer vrouwen dan mannen werken
Ik was zelf een klein beetje bang voor karbonkel, maar keek wel altijd mee. Vond dat spannende ook wel leuk juist haha. In de klas waren echt een stuk of 5/6 kinderen die vaak op de gang wat anders gingen doen, dat vind ik best veel.
Ik kom er voornamelijk aan doordat ik doordeweeks een teamsport doe en in het weekend afspreek met enkele vrienden/vriendinnen
Ik kom daar in een niet Corona week niet eens aan
Edit: Begrijpend lezen. Daar doel je op natuurlijk.
Ik heb eens, toen ik 5 was? een kinderfeestje gehad waarop we de video gingen kijken met de plaaggeest. De jarige was namelijk gek op Bassie en Adriaan en had die video gekregen. Ik heb de hele film naar de kast gekeken in plaats van naar de tv, omdat ik niet durfde te kijken en ook niet durfde te zeggen dat ik hem eng vond.
Wat zou je liever zijn?
- Een acrobaat
- Een clown
- Een plaaggeest
- Drommels, drommels, drommels, liever iets anders
0 stemmers
Ik zou als acrobaat vast constant blessures hebben
Plaaggeest is echt op mn lijf geschreven
Plaaggeest is zelfs hier nog mijn gebruikersnaam geweest.
Welke van deze 2 steden zou je voorkeur hebben voor een weekend weg?
- Keulen
- Hamburg
0 stemmers
Ik was een soort acrobaat tot mn 21e
Turnen?
Haha, ‘een soort’ acrobaat. Dat kan twee dingen betekenen. Óf je deed aan acrobatiek op semi-professioneel niveau óf je was onhandig/avontuurlijk waardoor je geregeld ineens ergens ondersteboven hing.
Welke van deze opties komt het dichtst bij de waarheid?
Ik ben in beide geweest (meermaals in Hamburg) maar volgens heb ik destijds echt iets ‘fout’ gedaan in Keulen want ik vond die stad helemaal niet zo leuk, terwijl anderen er juist vaak best enthousiast over zijn. Alsof ik de leuke buurten heb gemist, of zoiets.