Stel je persoonlijke vraag #18

Klassieke muziek, liefhebberij van mijn moeder en ook van mij

2 likes

Welke (semi) ‘kinderact’ heb jij aanschouwd?
Sorry mijn Vlaamse kindermuziekkennis is beperkt. :stuck_out_tongue:

• K3
  • B* Witched
  • M-Kids
  • Ernst & Bobby
  • Bassie & Adriaan
  • K-otic
  • Ch!pz
  • Aqua
  • Toybox
  • B-Brave
  • Mainstreat
  • The Cartoons
  • Kabouter Plop
  • Samson & Gert
  • Carlo & Irene (eventueel mer smurfen)
  • Christelijke kindermuziek van een bepaald duo (ben de naam kwijt)
  • Anders

0 stemmers

Als iemand z’n stories heeft verborgen voor je dan zie je ze helemaal niet meer behalve als je next level stalker bent en het een open profiel betreft en je bijvoorbeeld naar http://storyinsta.com gaat om te kijken :woman_shrugging:

1 like

Ik wil Gert nog steeds aanschouwen

5 likes

Ik zou dit jaar met mijn papa naar Queen gaan :cry:.

5 likes

haha ok bedankt voor deze intel :biggrin:

1 like

Nee met Adam Lambert. :heart:
Ik heb wel ze met Freddy kunnen horen toen ik in de buik zat :joy:

1 like

Hahaha ik woon in Brabant en ga met @fifo en @SuperCoolePinda, we hebben er een weekendje van gemaakt anders is het qua reizen niet te doen

Golden Earring :love_you_gesture:

7 likes

Met mijn moeder naar Paul McCartney en meerdere Wham/George Michael coverbands en met mijn vader naar Roger Waters en meerdere Pink Floyd coverbands. Ik doe mijn ondertitel eer aan :smile:

9 likes

Ben ook naar het land van Jan Klaassen geweest, was echt mijn fave.

Nee joh dat zou ik niet overleven.

Dit nummer ken je wel van deze Adam.

4 likes

Hahahahahaha geweldig :joy::joy:

Kus! Die kwamen bij ons optreden op de basisschool haha

2 likes

oh superleuk zeg!

Thanks!! We gaan tot nu toe alleen toet eten, spelletjes doen in de airbnb, slapen en terug rijden, maar als de plannen veranderen dan weet ik je te vinden

Mijn moeder luisterde/luistert bijna dezelfde muziek als ik dus vroeger konden we lekker samen mee bleren op de Pussycat Dolls bijvoorbeeld. Ben dus wel eens samen met haar naar concerten geweest. Verder ben ik toen ik klein was met mijn ouders naar een concert van
 jawel, Frans Bauer geweest hahaha maar dat was meer met zakenrelaties, ook al was mijn vader zelf wel fan van Frans :thinking:

2 likes

Dankje! Het is wel pas in december hoor

Love elly & rikkert, ging met m’n kinderfeestje naar een concert van ze en toen mocht ik op het podium komen :star_struck: we gingen ‘we zullen opstaan en met hem meegaan’ zingen en dan moest ik hurken en bij het woord ‘opstaan’ opspringen lol, never forget. Goeie ouwe tijd

13 likes

Mijn moeder houd van the police, Alice Cooper en David Bowie. Dat is voor mij moeder muziek (wel leuke muziek)

5 likes