Eerlijk gezegd gewoon gratis, omdat ik te lui zou zijn om alles eruit te halen
Haha ja ik zou het er dan sowieso uithalen omdat het een mooie vloer is en ik het dan wil bewaren voor een toekomstige woning dus het is dat of het doorverkopen.
Ooh dat wordt het wel anders inderdaad!
Wat een droom
Bij die laatste ben ik echt stikbenieuwd hoe het dan andersom is. Want nu zegt het zo weinig als de werdervraag niet gesteld is. En het is ook wel sturend om het alleen zo te vragen.
Als het 7 gangen chocoladetoetjes en cheesecake zou zijn zou ik het wel willen. Maar ik zag ook al dingen langskomen als kaasplankje en oesters met mango ofzo? Dat is niks voor mij. Dus dan zou ik er niet willen eten
Heb ik al eens gedaan! was super lekker, maar zat echt rammend vol na die tijd. Niet alle gangen waren even zoet gelukkig, en er zat ook een knoflooktaartje bij voor de hartigheid
Vind ik ook wel afhankelijk van hoe lang de vloer er al in ligt!
Ik heb een keer een dessert diner gegeten, maar na de tweede gang zoet (van de zes) was ik er eigenlijk al klaar mee en heb ik het op een drinken gezet. Helaas zijn desserts ook geen goede bodem, dus dat was een gezellige dronken avond.
Goeie! 3 jaar haha
Heb jij wel eens iemand met je vuist in zijn/haar gezicht geslagen?
- Ja, dat heb ik wel eens gedaan
- Ja, meerdere keren
- Bijna, maar ik hield me in
- Nee nog nooit
- Anders
0 stemmers
haha op de site staat ook echt dat het maaltijd vervangend of vullend is.
voor maar €55
Haha ze hebben vast wel nagedacht over een goede combi van zoet en hartig, maar bij mij was het bij vrienden en het was gewoon 6 gangen mierzoet. De rest dacht er gelukkig ook zo over!
Vind het eigenlijk alleen maar terecht dat niet beide salarissen 100 procent mee tellen voor de hypotheek. Daarmee bevorder je dat mensen zich tot het uiterste in de schulden steken, terwijl je met 2 banen nu eenmaal ook 2 keer de kans hebt dat iemand zijn baan (geheel of gedeeltelijk) kwijtraakt of opzegt. Bovendien drijft het de huizenprijzen dusdanig op dat het haast onmogelijk is om in je eentje met een normaal salaris ooit een huis te kopen. Maar geloof op zich wel dat die regel er ook wel was omdat de gedachte was dat vrouwen toch wel minder zouden gaan werken als er kinderen kwamen.
Bij mij op het werk is er de niet-officiele regel dat je niet parttime mag werken als je geen kinderen hebt. Stoort me gigantisch… ik zou ook wel graag wat meer tijd voor mezelf willen, maar wil ook graag bij mijn huidige werkgever blijven.
Als je iemand ‘beperkt’ op Instagram door in te stellen dat je de stories van diegene niet meer ziet, betekent dat dan dat hij automatisch jouw stories ook niet meer ziet?
Ik was op onze pc per ongeluk ingelogd op het insta profiel van mijn man, en toen zag ik een story van mijn broer voorbij komen die er al een paar uur op stond. Op mijn eigen profiel zag ik die niet ik kan het profiel van mijn broer wel nog zien dus ik ben niet helemaal geblokkeerd. Maar ik snap niet waarom hij niet meer wil dat ik zijn story zie? Ik bedacht me dat hij die optie bij mij misschien gewoon heeft uitgeschakeld omdat hij die van mij niet wil zien, en ik daardoor automatisch die van hem niet meer zie. Maar weet niet of dat zo werkt? Wel nogal lullig eigenlijk
oh lijkt me ook echt niks! terwijl ik echt toetjes fan ben
Ik heb gereserveerd voor het toetjesdiner in groningen bij toet. Ook 7 gangen toetjes. Dat bestaat al een paar jaar
heb het even opgezocht, ook leuk! helaas niet in de buurt. geef je een review als je bent geweest!
Nee, je kan apart iemands stories dempen en je eigen story verbergen voor iemand. Als je zijn stories niet ziet heeft hij ze dus voor jou verborgen, maar dan ziet hij wel die van jou nog behalve als hij jou ook gedempt heeft.
Vind jij Celine Dion echte moedermuziek?
- Ja
- Nee
- Wie?
- Een beetje
0 stemmers
En Whitney Houston?
- Ja
- Nee
- Wie?
- Een beetje
0 stemmers
Ben je ook in touch met Total Touch?