Stel je persoonlijke vraag #18

Hahahahahaha geweldig :joy::joy:

Kus! Die kwamen bij ons optreden op de basisschool haha

2 likes

oh superleuk zeg!

Thanks!! We gaan tot nu toe alleen toet eten, spelletjes doen in de airbnb, slapen en terug rijden, maar als de plannen veranderen dan weet ik je te vinden

Mijn moeder luisterde/luistert bijna dezelfde muziek als ik dus vroeger konden we lekker samen mee bleren op de Pussycat Dolls bijvoorbeeld. Ben dus wel eens samen met haar naar concerten geweest. Verder ben ik toen ik klein was met mijn ouders naar een concert van… jawel, Frans Bauer geweest hahaha maar dat was meer met zakenrelaties, ook al was mijn vader zelf wel fan van Frans :thinking:

2 likes

Dankje! Het is wel pas in december hoor

Love elly & rikkert, ging met m’n kinderfeestje naar een concert van ze en toen mocht ik op het podium komen :star_struck: we gingen ‘we zullen opstaan en met hem meegaan’ zingen en dan moest ik hurken en bij het woord ‘opstaan’ opspringen lol, never forget. Goeie ouwe tijd

13 likes

Mijn moeder houd van the police, Alice Cooper en David Bowie. Dat is voor mij moeder muziek (wel leuke muziek)

5 likes

Mijn allereerste concert! We gingen met het hele gezin naar Bruce Springsteen, vonden mijn ouders fantastisch (nog steeds overigens) en daardoor luisterden we er sowieso elke zomervakantie naar, in de auto naar zuid Frankrijk. Bruce Springsteen en Ilse DeLange, ultieme vakantie herinneringen, ik kan haar World Of Hurt album van begin tot eind meezingen
Ik heb het even opgezocht en volgens mij was dat Bruce Springsteen concert in 1999 :no_mouth: ik was 7, haha

2 likes

Ja eens, vind vrouwelijke stemmen vaak ook niet fijn om naar te luisteren en dat album van Ilse is eigenlijk al helemaal verschrikkelijk want ze gooide er zoooo veel van die “country”/trillende stemgeluiden door, hoor het ook gewoon nu maar geen idee hoe ik dat noem haha

Maar goed ja eens dus, irritant maar goeie herinneringen

2 likes

Ja ik kon daar dus niet op komen. Ook niet als ik googlede op Christelijke kinderliedjes etc. :upside_down_face:

Jongens verpest nou geen liedjes voor me. Cannot unhear nu :frowning::sweat_smile:

2 likes

:rofl:

21 likes

Mijn pa en ik zijn beide John Mayer fan, dus 2 keer samen geweest :raised_hands:t2:

6 likes

Wel echt de moeite waard! Wat ook leuk is is de Martinitoren beklimmen! En zeker even naar de drie gezusters gaan. Nou ja Groningen is awesome :smile:

Die zou ik eerlijk gezegd beiden skippen @Luzarl

Smaken verschillen he

1 like

Dat zeker, dus als het jou wat lijkt zeker doen! Maar ik vind dat je zoveel leukere kroegjes en terrassen hebt hier dan de drie gezusters, en ik vind dat je vanaf het forum veel mooier uitzicht hebt dan vanaf de martini toren, en dan kun je ook nog eens met de roltrap ipv smalle benauwde trappen omhoog.

Toetjesdiner bij toet heb ik trouwens ook gedaan, was leuk!

2 likes

En @Luzarl Heb je wel gelijk in hoor! Ik vind de drie gezusters best smerig qua wc enzo maar vrienden zijn wel echt fan. Volgens hun hoort de drie gezusters echt gewoon bij Groningen. Vandaar.

Het forum is idd heel gaaf en zeker het bezoeken waard! Maar de Martinitoren kost amper wat en is gewoon super leuk om te beklimmen als uitje. :slight_smile: En daarnaast ook naar het Forum gaan. En rondfietsen in de buurt is ook leuk want ik denk in vergelijking met waar je woont, gok iets van de randstad/den haag ofzo? Is dit echt zo anders! Je kan echt heel ver kijken.

2006 Brabanthallen ook toevallig? :slight_smile: