Volgens mij heb je ook twee type fans; die zijn ingestapt rond Black Holes en die de platen daavoor kapot draaiden. Ik kwam later vooral het tweede soort tegen en die begrepen niet waarom ik de nieuwe wist niet te waarderen. Maar ik vond Muse soms dan meer klinken als een soort tweederangs Queen.
Ik leef vooral voor nummers als The Small Print en Plug in Baby.
4 kale mannen? Muse?
Edit: Oh wacht de albumcover 
Ik heb ze leren kennen door supermassive blackhole, dus dat was m’n eerste liefde. Heb toch op origin of symmetry gestemd omdat daar de meest fijne liedjes op staan. Bliss, plug in baby en feeling good (beter dan het origineel).
2nd law vond ik eerst niks, vooral Madness niet. Maar die is nu live toch een van m’n favorieten!
Vind je ‘t goed als ik een penny lane? Heb je dan een nickel back?
Bloedt jouw tandvlees bij het tanden poetsen?
- Altijd
- Vaak
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Toevallig gisteren. En daarvoor in maart ofzo? Ik ben altijd gelijk panisch als dat gebeurd
En Coldplay
Laten we U2 niet vergeten.
Hoewel ik Muse uit dit rijtje wel het minst erg vind.
Ik heb alleen een bril en geen lenzen. Denk wel dat dat lenzen mn voorkeur zouden hebben als ik echt afhankelijk zou zijn van mn bril. Nu heb ik m gewoon niet op als ik buiten ben (super irritant als het regent die druppels op je bril)/tijdens het sporten, etc.
Dus nu vind ik lenzen vooral extra gedoe en extra kosten (vond mn bril al duur genoeg).
Heb jij je ogen laten laseren?
- Ja
- Nee
- Wil ik nog wel
- Niet nodig want goede ogen
0 stemmers
Ik vind een bril irritant met regen en beslaan en op de bank liggen. En mijn ogen worden er heel klein van omdat ik een vrij grote sterkte heb. Dus daarom lenzen. Ik ben aan het overwegen om te laseren, want ik vind de hoeveelheid verpakking die ik gebruik voor lenzen ook vervelend.
Beste beslissing die ik ooit heb gemaakt
Alleen als ik mijn tanden weer eens met een handtandenborstel poets.
Mijn moeder werkt op de OK bij oogoperaties. De verhalen waar ze mee thuiskomt, ik kan er na 24 jaar nog steeds niet aan wennen. Ik vind net zoals jij lenzen al verschrikkelijk, maar het kan nog heel veel griezeliger hahaha
Vertel, hou van gruwelverhalen
Heb mij bril niet altijd op, dus lenzen zie ik niet zitten. En heb wel een brillenhoofd 
Mijn voorkeur was jarenlang lenzen, maar ik heb de laatste tijd zoveel last van droge ogen door hooikoorts dat ik nu juist alleen nog maar mijn bril draag 
Ik heb beide, bril en lenzen, maar vind een bril veeel fijner. Alleen irritant zoals sommigen aangeven als het regent. Oh en als de zon schijnt, dan wissel ik steeds tussen bril en zonnebril.
Lenzen kan ik niet aan wennen, heb al verschillende soorten geprobeerd. Zei tegen de opticien dat ik het gevoel had dat er wat in m’n oog zit, de tranen stroomden over zijn wangen van het lachen 
bedoelde natuurlijk alsof er een vuiltje in je oog zit. Ben ook gewoon echt gewend aan een bril, ook als ik hem niet op zet wil ik hem telkens ‘aanduwen’ en heb ook echt een brillenhoofd vind ik
Ik heb chlamydia gehad maar ‘t zou me niks verbazen als ik ook HPV heb (gehad), maar ben nog nooit getest.
Fun fact: ik hoorde van de dokter dat ik chlamydia had op dezelfde dag als mijn neefje geboren werd. Dus toen ik ‘s middags daar de puurheid van een uren oude baby in m’n arme had kon ik alleen maar denken: ik ben een vieze, bezoedelde vrouw, wat een contrast
Ik draag al vanaf mijn 14e nachtlenzen, daarvoor 2 jaar een bril gehad maar dat vond ik vreselijk. Bevalt nog steeds helemaal prima. Na een paar weken ben je het al zo gewend. Eerst zit je steeds met een spiegeltje te klooien, nu kan ik gewoon makkelijk in het pikkedonker lenzen in en uit doen en nooit problemen gehad met iets in m’n oog. Zou ook gewoon met m’n vinger over mijn oogbol heen kunnen gaan zonder maar ook te knipperen
Maaaar ik wel wel ooit m’n ogen laseren, lijkt me heerlijk.