Oh yikes! Er waren toen mensen ook best wild gedaan dus ik heb meerdere mensen afgevoerd zien worden.
Ik zat ook veilig achteraan. Goffertpark 2010 ook nog geweest toevallig?
Toen hadden wij wel aardige plekken.
Voor de rest heb ik ze alleen nog in Duitsland en Engeland gezien, en in 2016 voor het laatst in Keulen. Laatste albums vond ik niet geweldig.
Ja echt stom is dat! Sommige artiesten zijn echt onmogelijk te zien.
Ben overigens best benieuwd hoe concerten er uit gaan zien in te toekomst. Ik heb concertkaarten voor een middelgroot concert in november maar ik kan me niet voorstellen dat dat doorgaat.
Ik moet bij het gangpad zitten of bij de oude mensen stoelen, anders kan ik mân benen niet kwijt.
Dit schijnt een ding te zijn. Ik heb 2 collegaâs die ook knettergek worden van dit nummer. Ik vind 'm heerlijk om mee te bleren, ben niet eens een BeyoncĂ© fan ofzo maar deze ga ik lekker op.
Ha, daar was ik ook! Stond helemaal in die cirkel vooraan (dat kon toen gewoon gratis blijkbaar?). Citizen erased live
Je favo MUSE plaat (liveplaten even uitgesloten) ?
Na Absolution vond ik er zelf meer weinig aan.
- Showbiz
- Origin of Symmetry
- Absolution
- Black Holes and Revelations
- The Resistance
- The 2nd Law
- Drones
- Simulation Theory
- MUSE IS niet mijn âmuseâ
0 stemmers
Ja, Black Holes and Revelations, maar dat is vooral vanwege de herinnering. Qua muziek vind ik Origin of Symmetry beter. Maar met black holes and revelations had ik voor het eerst dat ik thuis (waar mijn stiefvader altijd muziek draaide) dacht, wow wat is dit goed! Wie zijn deze mensen? Vond het zo goed! En er vervolgens van baalde dat de eerste band waar ik fan van was blijkbaar bestond uit 4 kale mannen Oppervlakkige 15jarige dat ik was. Viel gelukkig mee.
Daarna overigens de albums ervoor kapot gedraaid, en albums erna amper geluisterd. Zou nu ook niet zo snel meer naar een concert gaan helaas
Volgens mij heb je ook twee type fans; die zijn ingestapt rond Black Holes en die de platen daavoor kapot draaiden. Ik kwam later vooral het tweede soort tegen en die begrepen niet waarom ik de nieuwe wist niet te waarderen. Maar ik vond Muse soms dan meer klinken als een soort tweederangs Queen. Ik leef vooral voor nummers als The Small Print en Plug in Baby.
4 kale mannen? Muse?
Edit: Oh wacht de albumcover
Ik heb ze leren kennen door supermassive blackhole, dus dat was mân eerste liefde. Heb toch op origin of symmetry gestemd omdat daar de meest fijne liedjes op staan. Bliss, plug in baby en feeling good (beter dan het origineel).
2nd law vond ik eerst niks, vooral Madness niet. Maar die is nu live toch een van mân favorieten!
Vind je ât goed als ik een penny lane? Heb je dan een nickel back?
Bloedt jouw tandvlees bij het tanden poetsen?
- Altijd
- Vaak
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Toevallig gisteren. En daarvoor in maart ofzo? Ik ben altijd gelijk panisch als dat gebeurd
En Coldplay
Laten we U2 niet vergeten.
Hoewel ik Muse uit dit rijtje wel het minst erg vind.
Ik heb alleen een bril en geen lenzen. Denk wel dat dat lenzen mn voorkeur zouden hebben als ik echt afhankelijk zou zijn van mn bril. Nu heb ik m gewoon niet op als ik buiten ben (super irritant als het regent die druppels op je bril)/tijdens het sporten, etc.
Dus nu vind ik lenzen vooral extra gedoe en extra kosten (vond mn bril al duur genoeg).
Heb jij je ogen laten laseren?
- Ja
- Nee
- Wil ik nog wel
- Niet nodig want goede ogen
0 stemmers
Ik vind een bril irritant met regen en beslaan en op de bank liggen. En mijn ogen worden er heel klein van omdat ik een vrij grote sterkte heb. Dus daarom lenzen. Ik ben aan het overwegen om te laseren, want ik vind de hoeveelheid verpakking die ik gebruik voor lenzen ook vervelend.
Beste beslissing die ik ooit heb gemaakt