Stel je persoonlijke vraag #18

Wat weinig mensen hebben Hpv. Of ja denk dat veel meer vrouwen dit hebben maar het niet weten. Want 80-90% van de vrouwen is hier ooit mee besmet dus 10% lijkt me weinig. Maar ja als je nooit getest bent weet je het ook niet :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik ben pas 23 en heb Ăźberhaupt nog geen uitstrijkje gehad. Geen idee dus of ik hpv heb

1 like

Ik had dat gevoel aan het begin ook, dat ging na een tijdje wel over. Heb het alleen nog als ik de lens per ongeluk verkeerd om in heb gedaan

Heb jij op dit moment contant geld in je portemonnee?

• Nee
  • Ja
  • Weet ik niet

0 stemmers

Hiervoor heb ik dus een zonnebril op sterkte, het enige nadeel is dat ik soms mijn normale bril vergeet (of bewust niet meeneem als ik maar even de deur uit moet) en ik dan met zonnebril op binnen moet rondlopen. Geeft leuke blikken

Hoe lang is jouw haar? (afgerond)

• Gemillimeterd
  • Kort/Oorlengte
  • Kinlengte
  • Schouderlengte
  • Borstlengte
  • Taillelengte
  • Enorm lang

0 stemmers

Hoe lang zou je je haar idealiter hebben?

• Gemillimeterd
  • Kort/Oorlengte
  • Kinlengte
  • Schouderlengte
  • Borstlengte
  • Taillelengte
  • Enorm lang

0 stemmers

Ben je momenteel tevreden met je kapsel?

• Ja
  • Nee
  • Mwoah

0 stemmers

Lenzen, maar ik draag nu al 2 weken bril vanwege een gesprongen ader. Bril heeft ook zijn voordelen, maar soms zit het in de weg

1 like

Ik wil ook weer nachtlenzen. Die waren echt geweldig!

1 like

De kapster heeft het een tijd geleden echt verziekt. Ik heb krullen en wilde dat die tot iets over m’n schouders zouden vallen. Toen heeft ze het nat geknipt tot boven m’n schouders, dus toen het droogde en de krul kromp werd het nog korter. En ze heeft er lagen in gesneden wat nu echt zorgt voor lelijke krullen. Het is nu een paar maanden geleden en nu eindelijk op de goede lengte, maar die lagen moeten er nog uitgroeien.

Dit lijkt me heel chill! Zijn ze echt veel duurder dan normale lenzen? En hoelang kan je met een set doen? Of heb je meerdere sets nodig?

Ik zou juist wel kinlengte willen, vind dat zo tof maar ik heb daar te rond gezicht voor, staat niet :frown:

1 like

Ja ik heb ook een zonnebril op sterkte! Maar als ik dan bijv een winkel in ga wissel ik dus idd wel, anders voel ik me zo’n arrogante trut die ook binnen met zonnebril loopt :joy:

1 like

Het zijn harde lenzen en ze moeten 1x per jaar vernieuwd worden (maar het paar dat ik nu heb heb ik inmiddels al 2 jaar, oeps…). Ik heb geen idee hoeveel normale lenzen kosten bij een opticien, maar ik betaal nu steeds +/- 250 per jaarlijks paar.

2 likes

Haha ik ben in de zomer regelmatig de arrogante trut die met zonnebril binnen rondloopt… ach ja, liever arrogante trut dan blinde mol haha :badger:

3 likes

Nee dat is een ander virus. Hpv is humaan papillomavirus. Koortslip en wratten worden veroorzaakt door het herpes simplex virus.
Edit: volgens mij heb je wel gelijk, maar met Hpv wordt over het algemeen het virus in je baarmoedermond/halsstreek bedoeld, en niet de genitale wratten. Maar in de kern heb je geloof ik wel gelijk.

Nee, niemand Showbiz? :sob:

Unintended is echt het tweede (na God Only Knows) allermooiste liedje ooit gemaakt.

3 likes

Is een andere variant van het virus. Zijn wel meer dan 100 types

2 likes

Ik heb een afspraak om dinsdag m’n ogen weer eens te laten meten en een nieuwe bril uit te zoeken, echt zin in.
Vroeger had ik m’n bril vaak op, vooral tijdens colleges had ik hem echt nodig maar toen de laatste bril een pootje brak heb ik nooit een nieuwe geregeld. M’n vriend roept al heel lang dat ik weer een bril moet want ik heb vaak hoofdpijn als ik de hele dag heb zitten werken of als we een film hebben gekeken. Ik merk ook dat ik m’n boek echt op een bepaalde afstand moet houden om te kunnen lezen haha, heb nu zo’n Hema leesbril als experiment een week gedragen tijdens werken of lezen en het helpt zo.
Dus tijd voor een nieuwe bril! Kan niet wachten.

1 like

Ben op het moment superblij (weer) met mijn kapsel. Maar heb nog steeds geen idee wat mijn ‘droomkapsel’ is… altijd zoekende

1 like

Als jij nu een nieuwe keuken zou moeten uitkiezen, wat voor type fornuis neem je dan?

• Gas
  • Inductie
  • Elektrisch
  • Keramisch
  • Een combi (bv inductie met 1 wok-gaspit)
  • Ik hoef geen keuken want ik eet niet

0 stemmers