Stel je persoonlijke vraag #18

Ik vind het doucheputje het allergoorst óók als het mijn eigen haar zou betreffen.

7 likes

Prikkelbare darmsyndroom :woman_shrugging:

14 likes

Er staat gezondere/schone lucht in de poll over wonen in dorp of stad, maar in dorpen is de lucht vaak niet schoner dan in de stad, door de veeindustrie. Aan zee bijvoorbeeld ook niet. Dan heb ik het even specifiek over nederland he
Je kan het op luchtmeetnet.nl goed zien. Op dit moment ziet het er allemaal vrij goed uit maar tijdens de spits bijv of als het warm weer is schiet het de pan uit

1 like

Jup ik ook :sob:

1 like

Ik vind dat dus totaal niet vies van mezelf. Haal het er met plezier (oké overdreven) met mijn blote handen uit. :grinning:

1 like

Kut he. Ik voel me echt te vaak een incontinente kleuter.

1 like

Door mij en mijn vriend in ieder geval wel haha

1 like

Hoe goed waren jullie in zinnen ontleden?

• Heel goed
  • Goed
  • Gemiddeld
  • Slecht
  • Heel slecht

0 stemmers

Ik haalde er vaak een 1 of 2 voor :sob:

Ik haatte dat echt zo erg en zie nog steeds het nut er niet van in. Alsof ik ooit nog gedacht heb “hey dat is het meewerkend lijdend voorwerp”

3 likes

Ik was hier heel slecht in, totdat ik Latijn kreeg en mijn docent de eerste 3 maanden alleen maar zinsontleding gaf. Daar is dat zo goed gedrild toen dat ik er nu heel goed in een haha

2 likes

Ja bij Duits heb ik het me toen verplicht geleerd, maar bij Nederlands blijft het moeilijk :frowning:
@Spaarlamp Ja idd! Al zal het vast belangrijk zijn om het te weten

Ik heb afgelopen schooljaar nachtmerries gehad waarin ik voor de klas stond en moest ontleden. :upside_down_face:

3 likes

Ik ben er echt zwak in geworden, op de middelbare was ik oké. Sowieso is mijn geschreven Nederlands belabberd vergeleken met gesproken.

1 like

eigenlijk alle opties! Blegh

1 like

Waar bewaren jullie chocolade? Gewone repen, Snickers, Mars etc.

• Gewoon in een kast
  • In de koelkast
  • In de vriezer
  • Op een geheime plek, zodat iemand anders het niet te pakken krijgt
  • Ligt aan het soort chocolade
  • Ik heb nooit chocolade in huis
  • Anders

0 stemmers

Als ik op social media kijk, heb ik echt het gevoel dat iedereen behalve ik op vakantie is naar het buitenland. Niet alleen bijna alle influencers maar ook veel van mijn kennissen of familie.

Ben jij op dit moment op vakantie in het buitenland?

• Ja
  • Nee, ook niet op een later moment.
  • Nee, maar binnenkort wel.
  • Nee, ik ben al terug.

0 stemmers

Nee, maar ik ben al wel in het buitenland op vakantie geweest! Die tweede optie lijkt net of ik helemaal niet ben geweest haha.

shit ja goeie heb hem erbij gezet!

Ja, thuiswerken speelt voor mij ook een belangrijke factor inderdaad. Ik vind 40 uur werken op zich niet erg, maar het iedere dag naar kantoor moeten, met sociaal wenselijk gedrag vertonen en zo maakt mij best wel moe, terwijl ik m’n werk wel echt leuk vind. Gewoon m’n eigen tijden indelen zou ook al zoveel schelen. Het liefst werk ik van 10:00-16:00 en dan als het zou moeten nog van 18:00-20:00 als 8 uur werken per dag verplicht zou zijn.

Hoe meer ik er over na denk, hoe raarder ik het concept ‘40 uur werken per week’ (in mijn sector) vind. Waarom niet gewoon een lijst met taken/projecten maken en aangeven dat je dit binnen een bepaalde periode af moet ronden (binnen een week, maand o.i.d.), maar hoe en wanneer je dit doet, mag je zelf weten. En dat je dan betaald wordt per taak of opdracht, zoals zelfstandigen, maar dan in loondienst. Het kantoor is open, en vergaderingen en zo worden hier gehouden, en daarna of daarvoor kun je hier ook werken (dat is wellicht ook goed voor de cohesie), maar dit hoef je niet te doen en wordt ook niet verplicht om een x aantal uur op kantoor te zijn. Een beetje zoals studeren, maar dan dat de colleges vergaderingen zijn en je hier wel bij aanwezig moet zijn (en dus betaald wordt). Zo’n concept spreekt mij wel aan.

2 likes

Stel, je hebt in de ochtend ondergoed aangetrokken en vervolgens een outfit uitgekozen maar daar wil je ander ondergoed bij dragen (Bijvoorbeeld een broek waar je het liefst een string in draagt terwijl je nu een boxer aan hebt). (Edit: Je hebt hem in dit voorbeeld maximaal vijf minuten aan)

• Dan leg ik de boxer terug in de kast
  • Dan doe ik de boxer in de was, ik heb hem immers gedragen
  • Ik kies altijd eerst mijn outfit en daarna pas mijn ondergoed
  • Anders, namelijk

0 stemmers