Bugles met Gooische dip is ook een aanrader! (Roomkaas met chilisaus en eventueel koriander)
Gooische dip is volgens mij lekker met alle chips 
Zeiden jouw ouders vroeger altijd:
âHet is hier geen hotel!â
- Ja
- Nee
0 stemmers
âDaarom is geen reden, als je van de trap af valt bent je gauw benedenâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âBen je in de kerk geboren?â
- Ja
- Nee
0 stemmers
âN|ET WIJZENâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âKijken doen we met onze ogenâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âVraag maar aan je vader/moederâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âZolang je in dit huis woont gelden onze regels. Als je dat niet bevalt, pak je je koffers maarâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âGa je mond spoelenâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âIk tel tot drie. EenâŠtweeâŠâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âHet geld groeit ons niet op de rugâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben geen uitgangbord!!!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh en: âZo zijn we niet getrouwd!â (die snapte ik nooit als kind)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als Pietje van de brug springt, doe jij het dan ook??!?!?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn ouders zijn gescheiden, dus als mijn moeder zei dat ik dan maar mijn koffers moest pakken deed ik dat soms ook. Ik werd alleen altijd weer terug naar boven gestuurd met mijn koffers :(.
En deze:
âStraks is het huilenâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âOmdat ik het zegâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âIk heb maar twee handenâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âIk kan niet heksenâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âDan maak je maar zinâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âWe stoken niet voor de vogeltjesâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âAls je niks aardigs kunt zeggen dan zeg je maar niksâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
âWe stoken niet voor de kat zân vioolâ
Heerlijk die eensgezindheid van ouders 
Ik vond het altijd zoooooo vervelend als mijn moeder zei âachterom is de kermis!!1!!1!â.
Dat was toen ik nog geen huissleutel had en altijd buiten speelde, dan wilde ik even snel naar binnen om te drinken of plassen. Dus dan klopte ik op het raam, maar mân moeder stuurde me altijd achterom.
Achteraf snap ik het natuurlijk wel, hoe irritant is het als je steeds naar de deur moet lopen voor zoiets 
Hahaha heerlijk!
En: âikke ikke ikke en de rest kan stikkenâ ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wel een variant "als blabla in de sloot springt, springen jij dan ook? â.
Zouden we deze dingen ook zeggen als we zelf kinderen hebben?
Als iemand " Wat?â zegt ipv sorry of wat zeg je, zeg ik wel al âwat? klap op je gat (dan heb je wat)â.
Met Danish Chef, mjam mjam
Jep. Bijna alles wat hierboven staat zeg ik nu ik moeder ben ook 

Ik tegen mijn kinderen op school ook 

Ohhh ben ook zo bang dat wanmeer ik ooit moeder ben, ik mijn moeder hoor als ik mân mond opentrek.
Bij ons zeiden ze altijd: âJe bent niet op Soestdijk geboren.â 
Nou behalve de uitspraken lijkt ik qua opvoeden niet op mân ouders gelukkig hahahađ
Maar dingen als âstraks is het jankenâ flappen er gewoon uit wanneer ze weer een spelletje doen wie het hardst met de bal tegen de ander zân hoofd kan smijten ofzo 
Ik kan alleen een 2x2 oplossen maar heb 3x3 nog nooit geprobeerd haha, maar volgens mij moet je voor 3x3 dezelfde stappen doen dus dan heb ik al een begin
(Oja heb vroeger natuurlijk wel een poging gedaan maar toen wist ik niet dat je algoritmes moest leren)
Die naturelversie is zo lekker! Maar ik heb het idee dat niemand ze ooit een kans wil geven WANT er is een kaasversie. En ik zat een keer in een Flixbus en wilde een medereiziger die naturelvariant aanbieden en toen zei hij: âBugles zonder kaas, wat een armoe.â