Stel je persoonlijke vraag #18

Ik ben een keer per ongeluk naar Julianadorp gereden omdat we naar Koning Julianatoren (???, dat pretpark) gingen en ik gewoon aannam dat dat daar was in plaats van in Apeldoorn :face_with_hand_over_mouth:

41 likes

Je hebt ook grotere dorpen. Hier kent écht niet iedereen elkaar, ik kan hier op het terras zitten zonder ook maar een bekende te zien.

2 likes

Ja die kans is er wel natuurlijk! Maar het is hier echt niet zo erg als men soms denkt :joy: scheelt dat we ook wel meerdere terrasjes etc hebben.

1 like

Hahahaha shiiit dan kwam je behoorlijk bedrogen uit, daar is echt niks te doen.

1 like

Hahaha ja das echt zo hoor. Niksssss is hier stiekem

Ik woon er pas net. Van een grote stad vlak naast Amsterdam naar een dorp verderop in de provincie

Ik woon sinds 1,5 maand niet meer in de stad, maar in een groot dorp. Ik vind het heerlijk, veel rustiger maar wel alle voorzieningen binnen handbereik. En binnen 20 minuten zit ik alsnog midden in een grote stad.

2 likes

Ja same! Tussen 2 grote steden in, heerlijk.

1 like

Er zijn ook dorpen waarbij de zee is he haha.

Utereg me stadsie <3

2 likes

We zeggen wel altijd dat Den Haag een deurp is. Stom, want onze stad is kleiner

1 like

Ondanks dat ik zelf import ben bestaat mijn directe omgeving qua vrienden en werk grotendeels uit mensen die in m’n woonplaats geboren en getogen zijn en altijd als ik nieuwe mensen ontmoet, blijkt al snel dat we gemeenschappelijke kennissen hebben. Dan valt de “net een dorp” opmerking vaak.
Ik vind het prima en gezellig. Na m’n bijna nomadische jeugd voel ik mede daardoor wel echt verbonden aan m’n stad.

1 like

Alleen ‘naam wijk is net een dorp’ (en dan gaat het meestal over voormalig zelfstandige gemeenten die nu onderdeel zijn van de stad).

1 like

Mijn (onze) stad is echt mijn favo, wil hier stiekem voor altijd blijven wonen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Deze poll doet me weer realiseren dat ik een baby ben op dit forum want mijn ouders zijn net 50 haha.

8 likes

Wat vind jij viezer?

• Een veelgebruikte wc-borstel
  • Een doucheputje met veel haar dat niet van jezelf is
  • Een gootsteen met etensresten die er al een paar dagen in liggen

0 stemmers

Ik heb geen binding met het dorp waar ik woon. Als ik hier soms met iemand wordt gezien wordt er soms ook gewoon gegossipt wie en wat mijn relatie met die persoon is.

Heb jij wel eens spontane diarree gehad op echt een heel erg kutmoment? Bijv. Openbaar vervoer, terwijl je samen was met een groep, in de klas op school etc.

• Ja, één keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee nog nooit
  • Weet ik niet

0 stemmers

En een duidelijk hoorbare scheet in zo’n situatie?

• Ja, één keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee, nog nooit
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ja, betere uitgaansgelegenheden mis ik ook echt, dan moet je gewoon wel richting roffa en daar ben ik ook weer te lui voor. In de clubs hier wil ik liever niet dood gevonden worden en is ook gewoon elk weekend zelfde playlist, bah.

1 like

Ik ben ruim 12 jaar ouder dan mijn jongste zusje :grin:

1 like