Stel je persoonlijke vraag #19

Ik zou het melden als ik huiselijk geweld zou vermoeden. Ik heb een vriendin die haar hele jeugd mishandeld is en gehoopt heeft dat iemand een melding zou doen, maar dat is niet gebeurd. Soms kan het net het verschil maken. Als het om geweld van andere aard gaat (drugshandel, rare kerels o.i.d.) zou ik het overigens niet melden.

4 likes

Kan je tegen je verlies?

  • Ja
  • Nee
  • Ligt aan m’n humeur
  • Ligt aan het spel
  • Ligt aan de tegenstander(s)

0 stemmers

1 like

Ben jij ooit op feest/zuipvakantie geweest ala Zon,Zuipen,Ziekenhuis en Cherso? Mij lijkt het echt vreselijk als ik dat op tv zie hahaha.

  • Ja en het was geweldig
  • Ja, maar was niet zo leuk
  • Nee, wilde/wil ik niet
  • Nee, wilde/wil ik wel
  • Gewoon nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik ben op mijn 18e na mijn examens met een paar mensen een week in Chersonissos geweest, maar we hebben maar 1 zuipavond gehad (een feest op Star Beach + naar wat kroegen). Meer wilden we ook niet, verder gewoon leuke dingen in de omgeving en het hotel gedaan.

12 likes

Maar oke het was niet zo heftig als op tv

4 likes

De laatste paar dagen zie ik steeds appelhof op Terschelling op tv ivm die corona besmettingen daar. Dan denk ik steeds weer terug aan de fantastische week die ik daar op mijn 18e had.
Daarna nog salou, cherso, albufeira, alanya geweest. Ik ging jarenlang op zuipvakantie

10 likes

Mijn buren hebben in het verleden meermaals de politie gebeld en een keer zelf aangebeld. Ik vond dat echt heel erg fijn. Ik durfde daardoor zelfs een keer het huis uit te rennen en aan te bellen bij ze. Zij hebben mij toen een avond opgevangen terwijl ik helemaal geen hechte band met ze had ofzo.

36 likes

2 keer, 1 met vriendinnen en de andere keer samen met mijn man (toen vriend). Echt fantastische tijd gehad.

2 likes

Ja als kind met mn ouders, dan is het fantastisch en een groot vreet festijn. Zou het nu niet zo snel meer doen, maar misschien ooit met kinderen wel weer eens.

3 likes

Op mijn 20e 2 weken all inclusive in Alanya en vond dat echt top hoor. Eten had wel beter gekund, maar vond het wel chill dat er de hele dag door eten en drinken was en dat niks kostte. Maar was niet zo’n resort als je altijd op tv ziet, was een klein hotel en niet zo massaal. Gelukkig.

3 likes

Doe ik nu in de zomer bijna altijd. Kort bovenlijf = veel stof over en staat raar in rokjes en gladde broeken. Echte crop tops vind ik dan weer te kort. Nu zie je bij mij maar een mini beetje buik maar wel leuk. Vind ik.

3 likes

Nmsvpe

4 likes

Hebben jullie een favoriete trui?

  • Ja
  • Nee
  • Flikker op met je truien het is zooooomeeeeer

0 stemmers

Ik kan niet slapen door de warmte en ik mis de herfst en toen moest ik denken aan m’n favo trui (mock neck jumper van &otherstories) en ik mis 'm zo. Ik heb er twee, in groen en wit, en de zijn zo zacht en comfortabel en mooi en warm :sob: ik heb de witte zelfs naar m’n bachelor uitreiking gedragen, good times. Al heb ik ook twee vintage jaren 80 truien waar ik zeer van hou en een honorable mention wil geven

6 likes

Ik ken iemand uit Rwanda en zij doet dit echt meerdere keren per week, dat ik denk hoeveel mensen ken je wel niet?

2 likes

Toen ik een jaar echt keihard gewerkt had, heb ik in mijn eentje een last minute een all-in-vakantie geboekt. Heer-lijk! Wel maar vier nachten en dat was ook echt genoeg, maar het was echt de ultieme ontspanning. Ik heb alleen maar aan het zwembad of op het strand gelegen, gelezen en gegeten. Was helemaal opgeladen!

7 likes

Ik was nieuwe kleding eigenlijk nooit maar tweedehands kleding wel

1 like

Kwijlen vooral bij middagdutjes of uitslapen. Geen idee waardoor het verschilt.

12 likes

Dat ligt eraan hoe lang het reizen is. Hoe verder het weg is, hoe eerder ik er ben :sweat_smile:
Als het 5 minuten wandelen is ben ik er gewoon op de afgesproken tijd.

1 like

Ik vind het heel fijn als tijden niet zo vast staan. Ik heb nu gestemd op 20:30, maar zou ook 21:00 kunnen zijn. Ook als vrienden langskomen, zijn ze altijd later. Gisteren zei een vriend om 21:30 dat hij langs zou komen, hij was er rond 23:00. Vind dat wel chill, geen haast bij ons

3 likes

Dit is echt mijn nachtmerrie.

97 likes