Als ik dit zo lees heb ik echt exact hetzelfde figuur als jij. Ben er trouwens wel blij mee. Als ik dan aankom, dan liever op mn kont en dijen dan op m’n buik. En omdat ik 1.80 ben is de verdeling wel goed. Al zou er momenteel wel iets van af mogen. Zeg ik terwijl er een Big American in de oven zit
Ik denk dat veel mensen precies weten hoe ze zichzelf goed op de foto moeten zetten (waarbij goed voor veel mensen betekent; er zo slank mogelijk uitzien), en ook goed weten hoe ze zich moeten kleden, en dat het daarom niet zo opvalt. Als je een spiegelfoto naast een foto van mij legt die door een ander op een ongelukkig moment is gemaakt, zit daar ook zo 20 kg verschil tussen haha.
Waarom niet? Sinds wanneer hebben maten iets met sexy te maken?
Nouja dus om mijn eigen ervaring. Eeehm, had ook wat te maken met dat je dan een kinderlichaam had. Nou echt, feel sorry voor die trut die dat zei. Maar misschien kan ik dit beter verwijderen.
Dan mag “nog enigszins vrouwelijk” ook meteen weg als je toch bezig bent
Ik ben niet Nederlands dus ik heb niet gestemd (ik heb wel overgewicht ahah), maar wat ik merk is dat mijn Nederlandse vriendinnen die ik slank zou omschrijven over het algemeen wel een stuk steviger zijn dan mijn Italiaanse vriendinnen, en dat mijn Italiaanse vriendinnen zichzelf over het algemeen een stuk eerder dik vinden dan mijn Nederlandse vriendinnen. Ik heb daarom het idee dat er in Nederland relatief veel mensen rondlopen die volgens BMI-maatstaven misschien wel overgewicht hebben, maar die in feite een hartstikke gezond gewicht hebben en er ook slank uitzien.
Fuuucking moeilijk om over gewicht te praten, trouwens, ik heb dit berichtje duizend keer opnieuw getikt omdat ik steeds bang ben dingen verkeerd te formuleren en iemand onbedoeld te kunnen kwetsen. Echt kut dat zo’n cijfertje zo’n beladen onderwerp is voor veel mensen.
Mijn BMI was nooit te zwaar, maar vaak wel te licht. Toch was ik de dikke van de klas en van de school. Echt fucked up.
Ik zag gisteren een middelbare scholier met een boekentas op wieltjes. Dit idee
Let niet op het ontwerp/de kleur van de tas zelf, maar het concept
- dit had ik NOOIT gedragen op de middelbare school
- dit had ik best wel gedragen op de middelbare school
- ik wou dat dit er was toen ik op de middelbare school zat
- als ik dit nu zie lijkt het me handig en een goede oplossing
- als ik dit nu zie lijkt het me niet handig en geen goede oplossing
- dit had ik vroeger stiekem ook handig gevonden maar had dat nooit willen toegeven
- ik had dit vroeger cool gevonden
- Ik had dit toen ik op school zat en gebruikte het ook
- ik had dit toen ik op school zat maar gebruikte het niet
- ik heb nog steeds een hernia van mijn boekentas op de middelbare school
- ik weet niet wat ik hier vroeger van gevonden zou hebben
- dit is privé, ga weg met je vragen
- ik wil hier iets anders over zeggen namelijk…
0 stemmers
Bij mij op school was er elk jaar wel een brugklasser met zo’n tas. Er was zelfs een woord voor bij ons, trolleywup ofzo?
Ik liet altijd al mijn boeken in mijn locker liggen en nam geregeld een fucking handtas mee naar school, zo’n mini Eastpak, of in de brugklas een gedrocht van Friis & Company waar ik dan alleen mijn mp3-speler, mobiel en een flesje Spa in bewaarde.
Wat voor tas(sen) nam jij meestal mee naar school?
- Een trolley.
- Een rugzak van Kipling.
- Een rugzak van Eastpak.
- Een rugzak van JanSport.
- Een pukkel/postbodetas.
- Een handtas.
- Een buideltas.
- Een tote bag.
- Een ander soort tas.
0 stemmers
Ik had een rugzak van Yes or no. En in de laatste jaren een eastpak schoudertas
Eerste jaar een veel te grote Kipling rugzak want toen dachten we dat je nog alle boeken mee moest nemen. Jaren erna een Eastpak die steeds leger raakte en op den duur nog maar 1 boek of schrift bevatte
Haha ja ik ook. Daarna gauw in het kluisje gepropt. Behalve die van Duits, want ookal gebruikten we die nooit, als je het niet bij je had dan kon je de hele les op de gang staan alsof je in één of ander strafkamp zat
Ik had volgens mij in de 4e een tas die op je rug hing, maar die je schuin vastmaakte met klitteband, die ging over 1 schouder
Zoiets dus:
Bij mij hadden een hoop leraressen trolleys, meer als excuus om de lift te pakken naar de 2de verdieping.
Ik heb wel 4 of 5 invito tassen gehad en elke keer gingen de handvaten stuk omdat die helemaal niet bedoelt zijn voor schoolboeken.
Hahaha dat vind ik vet schattig! Ik zat op de basisschool bij een meid in de klas die twee oudere zussen op de middelbare school zat en ons klasgenoten had ingelicht over hoe je echttt niet als een nerd met een grote rugzak mocht komen opdagen!1! Ze had wel meer wijze lessen, net als dat je geen tent mocht dragen maar zeker op de middelbare echt naar strings moest overstappen.
Ik kreeg overigens (gelukkig) 20 euro zakgeld per maand ofzo, maar mijn droom was om een Miu Miu Bow Bag te hebben en die als schooltas te gebruiken. Bizar eigenlijk, op mijn twaalfde was ik veel meer op de hoogte van de tassenmode dan nu.
Heb er destijds zelfs op Livejournal over geschreven. Hvj Miu Miu tas. <3
Love you to the moon and back
- Ik cringe van deze quote
- Vreselijke quote
- Ik gebruik deze quote ook wel eens
- Ik vind het een leuke quote
- Ik heb geen mening over deze quote
0 stemmers
Dit model Birkenstock
- Vreselijk
- Leuk
- Alleen leuk als je het goed combineert
- Mwah
- Geen mening
- Leuk, maar in een andere kleur
0 stemmers
Ohh ik heb hier ooit een zwarte nepperd van besteld bij de Chinese prullaria hofleverancier van het egf, trendstyle! Kwaliteit was nog verrassend goed
Wow dit is net de birkenstockversie van crocs. Waarom heeft iemand ooit bedacht dat je die dingen na moet willen maken?