Stel je persoonlijke vraag #19

Het is wel een goede manier om te leren vind ik. De dingen waar je vingers vies van worden zijn vaak wat ruwer en dus makkelijker vast te pakken. Maar ik heb het andersom geleerd dus misschien slaat het nergens op wat ik nu zeg.

Ik at vroeger wel paprika frietjes met een lepel. Dan deed ik ze in een bakje en dan lepelde ik dat zo op. Wie heeft er tijd om die dunne dingetjes 1 voor 1 te eten??? Mocht wel alleen bij mn opa en oma

29 likes

Als je bij iemand op bezoek gaat die (tamme) ratten in een kooi heeft, wat vind je daar dan van?

• Leuk
  • Schattig
  • Smerig
  • Eng
  • Interessant
  • Neutraal
  • Uniek

0 stemmers

Geweldig :heart: Tamme ratten zijn echt 1 van mijn favoriete dieren, ze zijn zo leuk!

2 likes

Ben echt heel bang voor muizen en ratten dus liever niet😂

1 like

Uniek als in: apart. Ik zou er zelf niet voor kiezen.

3 likes

@macaron heeft dit :stuck_out_tongue: geen spatie gebruiken na een punt waardoor.bijvoorbeeld dit gebeurt en woorden een link vormen, valt me op haha

7 likes

Haha nu je het zegt: klopt helemaal haha! Meestal typ ik maar gewoon en dan let ik er niet meer op, ik let dan altijd alleen nog op d/dt fouten e.d (die er vast ook nog wel ergens inzitten). Maar die stomme neppe linkjes hebben me verraden :joy: Ga er nu op letten, hopelijk geen linkjes meer.

1 like

Vleermuizen zijn

• Leuke beessies
  • Mwah, wel leuk in de dierentuin of in films of zo
  • Echt stom
  • Doodeng!

0 stemmers

Vind het wel cool om ze te zien vliegen als het begint te schemeren of vroeger als je met badminton de shuttle in de lucht sloeg en ze daarop afkwamen. Maar wanneer ze je huis binnen vliegen of je gebeten wordt lijkt me minder fijn.

1 like

59 likes

Opzich cute maar krijg er ook wel een beetje veenmol vibes van

Leuke beesten op zich maar jammer dat ze zo ontiegelijk meuren. De huisgenoot van m’n vriend had ze vroeger en dat hele huis rook ernaar altijd.

1 like

In Burgers Zoo heb je in zo’n overdekt deel een vleerhond die daar rondvliegt (of misschien meer, ik heb er 1 gezien).

Wij stonden bovenin uit te kijken en toen kwam die vleerhond echt super dichtbij aan het plafond hangen. Er was verder op dst stukje niemand, dus hij bleef ook even. Was echt interessant om te zien zo dichtbij, die zijn best groot!

4 likes

Jaaa in het land down under heb je heel veel ‘flying foxes’ zoals ze daar heten. Echt heel koel om ‘s avonds te zien en hun vleugels in de lucht horen klapperen.

1 like

Zielig. Alle dieren in kooitjes thuis vind ik alleen maar zielig.

5 likes

Dan hield hij de kooi niet goed schoon, ratten stinken helemaal niet erg.

Je bent nog aan het studeren toch? Toen ik 22/23 was kocht ik een auto uit 2003 en die was ook iets van 90 euro per maand voor WA. Volgens de verzekeraar kwam dit door de combinatie jong persoon en een oude auto, want veel verzekeraars denken dan dat je de auto aan gort gaat rijden omdat het een “oud barrel” is.

Ik ben toen begonnen met de veilig rijden verzekering van ANWB, dan krijg je korting op je premie als je netjes rijdt. Zodra ik afstudeerde ben ik overgestapt naar promovendum (verzekeringen voor hoger opgeleiden), die konden me 20% korting geven op mijn huidige verzekering. Dat kan ik je in ieder geval aanraden!

1 like

Ja dat is ook de reden dat ik op smerig stemde. Een vriendin van mij had ratten en op zich waren ze schattig, maar haar huis rook enorm naar die kooi. Haar kleding daardoor ook overigens, dus zelfs als ze buitenshuis was rook je af en toe een vleugje rattenkooi :sweat_smile:

Engels douchen (alleen deo, niet onder de douche)

3 likes