Stel je persoonlijke vraag #19

Oh als je het vaker van verschillende kanten hoort?! We hebben allemaal toch een doppelganger schijnt :wink:

Ik heb weleens gehoord; Touriya H., Amal Clooney en Gloria Estefan in haar jonge jaren.

Heb de indruk dat het heel erg van haarstijl/kleur en manier van opmaken/wenkies afhangt.

O ja en geen bekend persoon maar nu al aantal keer aangezien voor iemand een muzieklerares kennelijk. Ouders zijn op een terras naar me toegekomen, 1x in een zaakje in Rdam-centrum. Wel geinig, benieuwd of zij het ook andersom ook heeft

1 like

Kennelijk lijk ik op Amalia. Vind ik niet echt. Mijn IG stalkers mogen zelf oordelen :joy:

6 likes

Nee, maar m’n man hoort te pas en te onpas dat hij op Thierry Baudet lijkt :drooling_face:

9 likes

Ik hoor vaker van mensen afzonderlijk ā€œdie ene van 50 shadesā€, Dakota Johnson, maar ik zie het in de verste verte absoluut niet. Hoor het alleen in het echt en niet als reactie op m’n foto’s. Kristen Connolly van Cabin in the Woods hoorde ik toen die film uit kwam ook vaak, zie ik ook absoluut niet.
Vroeger hoorde ik wel eens Christina Ricci, maar dat was gewoon m’n hoge voorhoofd en dat ik toen heel dun was.
Wat mij betreft lijk ik echt op niemand die bekend is.

Edit: hahahah okĆ© als je foto’s zoekt waarop je hetzelfde gezicht trekt kan je volgens mij op iedereen lijken. Hier naast elkaar snap ik het voor het eerst een beetje:

10 likes

Al heel vaak van verschillende mensen gehoord haha (Victoria Justice).

6 likes

afbeelding

Ik vind haar irritant en ook een vervelend hoofd hebben dus vind het nooit zo leuk om te horen, maar helaas zie ik het wel :disappointed:

2 likes

Niet Nina Dobrev? Die 2 lijken zooo erg, mooie dames ook

Robin Martens, speelde in GTST maar is nu geloof ik ~influencer~ die in het nieuws kwam omdat ze een politie agent sloeg

2 likes

Ik hoorde best vaak dat ik op Emma Stone leek maar dat vind ik niet per se een compliment en ik denk ook dat dat alleen maar kwam omdat ik rood haar had toen, en dan komen mensen al snel daarop uit :thinking:

Ik heb een paar keer Nina van GTST gehoord. Vind ik zelf niet en vind ik ook niet echt een compliment eigenlijk…

Van oude mensen wel eens:

Ik snap de gelijkenis want dik zwart haar, bleek en oogvorm- en kleur, maar dan nog ben ik het erg lelijke achternichtje. :laughing:

15 likes

ik heb alleen een aantal jaar geleden een paar keer uit verschillende hoeken gehoord dat ik op Jenette McCurdy leek (de blonde van iCarly)

Ik zie het zelf niet direct, maar als ik wat dingen vergelijk snap ik wel een beetje waar t vandaan komt (haar, wenkbrauwen, wangen bijv.), maar niet het geheel per se

1 like

Zie het wel een beetje!
Heb weleens voor de gein met vriendinnen zo’n tool gebruikt. Kreeg toen Priyanka chopra en Camilla Alves maar denk idd alleen door de gelijkenis in pose (en het kapsel)

1 like

Lijken we dan op elkaar? :scream:

1 like

Ooooh, ja dit heb ik ook wel eens gehoord maar dan als ā€˜Elena van Vampire Diaries’! Ik kijk dat verder helemaal niet maar kwam het net tegen op Google

Ik zie de gelijkenis wel maar Nina heeft een smallere neus en Victoria heeft iets bollere wangen haha.

1 like

Ik ben nu geĆÆnteresseerd of iedereen ook daadwerkelijk op die celebrities lijkt en ik volg het halve forum ook wel op insta maar insta accounts en forum usernames koppelen is moeilijk :+1:

10 likes

Iemand zei een keer tegen mij dat ik op Linda de Mol leek. Nog steeds een trauma van

69 likes

Huh

3 likes

Ja precies dat :joy:

1 like

Hahahahaha en toen gaf je hem een enkeltje Specsavers?

4 likes