Stel je persoonlijke vraag #19

Mijn kat heeft jaren geleefd zonder tuin en nu kan hij wel naar buiten. Hij wil maar 1x per dag naar buiten ongeveer, maar ik schrok er wel van hoe zichtbaar je hem ziet genieten.

Voor mensen die graag een kat willen, maar geen buiten hebben: goed aangeven bij een opvang/asiel en denken aan FIV/blinde/dove katjes. Die mogen sowieso niet buiten.

2 likes

Ik whatsapp niet met mijn partner dus ik denk niet dat ik dat zou herkennen. Ik zou het eigenlijk nog steeds trollerig en stokerig vinden om dat anoniem te sturen naar iemand die je al jaren niet kent of spreekt ja, zelfs al is het waar. Ik zou me echt afvragen waar je je mee bemoeit als je niks van mijn leven af weet verder.

Maar over dit soort dingen lopen de meningen altijd erg uiteen, het is zo persoonlijk. Anderen zijn er juist wel ‘blij’ mee. Ik zou het alleen willen horen van mensen die dichtbij me staan en ook iets afweten van hoe ik in mijn relatie sta, andere mensen hoeven zich niet met mijn relatie te bemoeien. Misschien zijn er wel afspraken gemaakt over vreemdgaan oid, als je daar niks over weet zou ik niks zeggen.

Ik snap het argument: ‘Niet mee bemoeien, want misschien hebben ze wel een open relatie of afspraken over vreemdgaan’ nooit zo goed. Want als dat zo is, is er toch niks aan de hand als je het iemand vertelt?

Ik zou het zelf mensen wel kwalijk nemen als ze het wel zouden weten, maar mij niets zouden vertellen. Dat ik als een soort domme gans in een leugen leeg, waarvan de rest van de wereld op de hoogte is en toekijkt. Thanks, but no thanks.

12 likes

Als je pizza besteld bestel je dan meestal dezelfde/je favoriete of meestal een andere?

• Meestal kies ik voor dezelfde pizza
  • Meestal kies ik een andere
  • Ik bestel nooit pizza

0 stemmers

Als je 1 van deze taarten als bruidstaart op je eigen bruiloft moest uitkiezen. Welke zou je kiezen?

befunky-collage-12-1

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

0 stemmers

Ik had deze poll anders moeten maken dat je op het plaatje kan stemmen.

4 likes

We kennen allemaal complottheorieën over 9/11, platte aarde en noem maar op.

Maarrrrr hebben jullie een complottheorie over het forum of een forummer?

• Ja, over beiden
  • Ja, over het forum
  • Ja, over een forummer
  • Misschien, ik ben nog op zoek naar bewijs
  • Misschien
  • Nee joh
  • Nu je het zegt…

0 stemmers

En anoniem voor de schijterds

• Ja, over beiden
  • Ja, over het forum
  • Ja, over een forummer
  • Misschien, ik ben nog op zoek naar bewijs
  • Misschien
  • Nee joh
  • Nu je het zegt…

0 stemmers

En durf je die te delen? Niet anoniem

• Ja, hier komt 'ie
  • Alleen met m’n forummatties
  • Nee
  • Ik heb geen complottheorie

0 stemmers

1 like

Qua looks 6 maar smaak geeft de doorslag: 2 (mokka / turco). :drooling_face:

1 like

Is die ene nou een stapel pannenkoeken? :joy:

5 likes

Ja of bijvoorbeeld dat dit forum eigenlijk gebruikt wordt voor sluikreclame #FFcollab. Misschien zijn alle forumtrends wel gestart door het bedrijf dat het betreffende product heeft gemaakt? Wake up sheeple…

33 likes

Laat je fantasie maar losgaan :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja, nouja officieel is het een crêpe bruidstaart maar dat is dus gewoon een mega dunne pannenkoek.

1 like

Die wil ik! Mijn moeder maakte vroeger op vakantie als taart “pannenkoekentaart” als er wat gevierd werd dus good old memories. Is ze er toch een beetje bij. En het is mijn favoriete eten :stuck_out_tongue:

5 likes
1 like

Oh ja, dat denk ik wel eens bij het ‘nieuwe producten in de supermarkt’ topic.

9 likes

Ik heb in mijn relatie de afspraak dat als hij vreemdgaat en het eenmalig is, hij het niet aan mij vertelt en vice versa dus dan zou ik er echt niet blij mee zijn als iemand anders het mij het zou vertellen. We hebben die afspraak omdat een eenmalig slippertje niet per se einde relatie betekent. Maar als ik weet dat het gebeurt is, verandert je vertrouwen en daarom hebben we die afspraak van niet vertellen. Ik vind dat je het iemand pas moet vertellen als je zeker weet dat diegene het ook wil weten.

3 likes

Anders, namelijk:

50 likes

Ja ik denk dat daar meer van zou worden gegeten dan een standaard bruidstaart. Volgens mij komt dat überhaupt nooit op.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar dan nog: als je weet dat dat gebeurt, ga dan eerst na bij de ander of diegene het wil weten.

@anon44064118 Nee, want zoals ik al zei is het vertrouwen dan wel weg. En als je het niet weet is het vertrouwen er gewoon nog.

1 like

Ja, ik zou me echt een dom schaap voelen. Als je je lul dan in iemand steekt, doe het een beetje discreet. Zou het niet prettig vinden als mensen het gevoel hebben een masker bij me te moeten op hebben door dolle gedragingen van mijn partner.

6 likes

Ik zou een ander nooit dom noemen om deze reden, maar ik zou me zelf vooral erg zo voelen. Ben erg op mijn privacy gesteld en zou me dan echt te kijk gezet voelen. Ik vind het gewoon respectloos naar mij toe en me dan wel aangetast voelen in mijn persoon door die persoon. Uiteindelijk voelt denk ik een groot deel van de mensen een soort medelijden en daar zou ik niet op zitten te wachten. Maar zou nooit een ander een sukkel vinden oid.

12 likes