Stel je persoonlijke vraag #19

Overstrekken is dat toch? Ik wist tot mijn 20e ofzo niet dat dat niet de manier van staan moet zijn en je last van je rug heupen etc kan krijgen.

Ik ben wel hypermobiel ja haha maar ik kan alleen mijn handen niet plat op de grond doen maar als ik dat wel doe/probeer te doen is mijn rug (die snel pijn doet) ook niet zo happy.

1 like

Ik kan normaal alles, ben hypermobiel, maar merk dat ik al een beetje meer moeite krijg met 3 nu ik een zwangerschapsbuikje begin te krijgen.

Ik kan 4 nog veel verder met allebei m’n armen, echt helemaal in een boog. Eens in de zoveel tijd wordt dat altijd weer een gespreksonderwerp en moet ik het laten zien :sweat_smile:

Ik vind haar best een beetje op Lindsay Lohan Lijke.

Lijk je daar ook op of dat dan weer totaal niet?

Wilde idd net zeggen. Dit plaatje ken ik!
Toen de fysio laatst opmerkte dat ik hypermobiele trekjes had. Eerst werd ik heel blij “hey dat klinkt stoer” nou bleek helemaal niet zo positief

Thuis verder research gedaan (gegoogled) en toen kwam ik deze testen tegen. Het gekke is; ik ben juist niet lenig, kon vroeger nog net een halve koprol.

Wel kraakt en piept het al heel erg, hypermobiliteit kan ook leiden tot jicht/(vroege) reuma en dat komt wel veel voor in de fam

Oh ja ik stond altijd met m’n knieĂ«n overgestrekt (overstrekt?) vroeger! En ik vond het altijd ~cool~ om op random momenten aan mensen te vragen of ze ook zo hun duim tegen hun pols konden leggen.

Ik ben blijkbaar ook hypermobiel volgens m’n fysiotherapeut maar niet heel heftig - bij sommige van die plaatjes is t een beetje net wel/net niet of ik t echt kan. Heb er verder niet echt last van. Ja ik ga makkelijk door m’n enkel soms maar of dat ermee te maken heeft weet ik niet (ik ben ook gewoon lomp) en ik heb nu een hardloopblessure die er wellicht deels door komt/door versterkt wordt, maar geen gewrichten die uit de kom schieten oid

1 like

Hee ja ik zie het wel!

Ik heb wel eens Jessica Alba en Halle Berry gehoord. Het is denk ik maar een mini beetje wat overeenkomt, maar ik vind het prima want mooie vrouwen :sweat_smile:.

2 likes

Oh als je het vaker van verschillende kanten hoort?! We hebben allemaal toch een doppelganger schijnt :wink:

Ik heb weleens gehoord; Touriya H., Amal Clooney en Gloria Estefan in haar jonge jaren.

Heb de indruk dat het heel erg van haarstijl/kleur en manier van opmaken/wenkies afhangt.

O ja en geen bekend persoon maar nu al aantal keer aangezien voor iemand een muzieklerares kennelijk. Ouders zijn op een terras naar me toegekomen, 1x in een zaakje in Rdam-centrum. Wel geinig, benieuwd of zij het ook andersom ook heeft

1 like

Kennelijk lijk ik op Amalia. Vind ik niet echt. Mijn IG stalkers mogen zelf oordelen :joy:

6 likes

Nee, maar m’n man hoort te pas en te onpas dat hij op Thierry Baudet lijkt :drooling_face:

9 likes

Ik hoor vaker van mensen afzonderlijk “die ene van 50 shades”, Dakota Johnson, maar ik zie het in de verste verte absoluut niet. Hoor het alleen in het echt en niet als reactie op m’n foto’s. Kristen Connolly van Cabin in the Woods hoorde ik toen die film uit kwam ook vaak, zie ik ook absoluut niet.
Vroeger hoorde ik wel eens Christina Ricci, maar dat was gewoon m’n hoge voorhoofd en dat ik toen heel dun was.
Wat mij betreft lijk ik echt op niemand die bekend is.

Edit: hahahah okĂ© als je foto’s zoekt waarop je hetzelfde gezicht trekt kan je volgens mij op iedereen lijken. Hier naast elkaar snap ik het voor het eerst een beetje:

10 likes

Al heel vaak van verschillende mensen gehoord haha (Victoria Justice).

6 likes

Niet Nina Dobrev? Die 2 lijken zooo erg, mooie dames ook

Ik hoorde best vaak dat ik op Emma Stone leek maar dat vind ik niet per se een compliment en ik denk ook dat dat alleen maar kwam omdat ik rood haar had toen, en dan komen mensen al snel daarop uit :thinking:

Ik heb een paar keer Nina van GTST gehoord. Vind ik zelf niet en vind ik ook niet echt een compliment eigenlijk

Van oude mensen wel eens:

Ik snap de gelijkenis want dik zwart haar, bleek en oogvorm- en kleur, maar dan nog ben ik het erg lelijke achternichtje. :laughing:

15 likes

ik heb alleen een aantal jaar geleden een paar keer uit verschillende hoeken gehoord dat ik op Jenette McCurdy leek (de blonde van iCarly)

Ik zie het zelf niet direct, maar als ik wat dingen vergelijk snap ik wel een beetje waar t vandaan komt (haar, wenkbrauwen, wangen bijv.), maar niet het geheel per se

1 like

Zie het wel een beetje!
Heb weleens voor de gein met vriendinnen zo’n tool gebruikt. Kreeg toen Priyanka chopra en Camilla Alves maar denk idd alleen door de gelijkenis in pose (en het kapsel)

1 like

Lijken we dan op elkaar? :scream:

1 like