Stel je persoonlijke vraag #19

Geen van allen.

Al zou ik best weer eens witte sneakers kopen. O, en ik heb wel een scheur in mijn screenprotector, maar die wordt vervangen.

1 like

Ohh oeps die optie was ik vergeten, heb hem erbij gezet!

Als ik anoniem zo’n bericht zou krijgen zou ik echt denken dat het een troll is.

1 like

Ik vind seks echt zo’n niet-bijzonder onderwerp. Ik praat liever over eten :speak_no_evil: :neutral_face:

16 likes

Ik ook inderdaad. Ik wil alle details dan weten en ook hoe jij het als buitenstaander weet. Bij niet-anoniem zou ik echt niet méér denken dat je mijn partner in zou willen pikken.

1 like

Ik dacht dat er van die hersenonderzoeken waren waarbij werd gemeten hoe vaak PER DAG je aan seks denkt.
Ik voel me nu echt een alien als ik deze poll lees maar ik ga er maar vanuit dat ik niet de enige ben die vaak op een dag eraan denkt :’)

https://www.psychologiemagazine.nl/artikel/waarom-vrouwen-minder-vaak-aan-seks-denken/#:~:text=Mannen%20denken%20elke%20zeven%20seconden,mee%20bezig%20zijn%20dan%20vrouwen.

1 like

Saaaammeee.
Love goed eten.
Iemand nog een lekker recept?

3 likes

Ja ik denk ook wel meerdere keren per dag aan seks maar was bang dat ik de enige zou zijn die dat zou antwoorden als ik die optie meenam in de poll lol

1 like

Oh dat klinkt echt interessant! Soms denk ik dat ik misschien ook werk zou moeten zoeken dat met seks te maken heeft, omdat ik het dus zo interessant vind, het onderwerp komt me echt nooit m’n neus uit haha.

1 like

Toen ik 7 was kreeg ik een boek over seks, seks enzo heette het geloof ik? Vond ik echt machtig interessant.

1 like

Ik vond dat soort boeken juist super interessant haha maar durfde ze niet te pakken als ik met m’n moeder naar de bieb ging lol

1 like

Niet als een gek katten fokken

1 like

Alleen huisdieren (in dit geval dus katten) nemen als je er zelf genoeg (buiten)ruimte voor hebt.

1 like

Hahaha ja was thuis ook altijd een hit met vriendjes en vriendinnetjes. En dan giebelen om alle gedetailleerde tekeningen die erin stonden :joy:

3 likes

Haha als 7 jarige speelde seks zeker een rol in de verhaallijnen die ik met mijn barbies speelde. En ik kreeg toen ook een kinderboek over seksualiteit, wat ik heel graag wilde hebben.

6 likes

Ik denk dat mijn interesse vooral gewekt werd door de break out. Zo lief dat mijn moeder die voor ons kocht!

3 likes

Oja seksende barbies, dat herken ik ook :joy:

3 likes

Ze deden niks anders. Alleen soms kwamen ze aan op hun date op de barbiescooter en soms was het op het cruiseschip.

30 likes

Ik vind seks een heel interessant onderwerp en denk er ook wel geregeld over, maar ik heb niet echt veel ervaring op dat gebied waardoor ik in gesprekken/polls niet altijd goed mee kan doen

2 likes

ah dat herken ik wel, ik ben heel geïnteresseerd in seks, maar werd pas vrij laat echt seksueel actief en ben ook hele lange periodes niet seksueel actief geweest. Inmiddels heb ik dus wel wat ervaring, maar dat was heel lang helemaal niet zo.

1 like