Stel je persoonlijke vraag #19

Ik ben nu geïnteresseerd of iedereen ook daadwerkelijk op die celebrities lijkt en ik volg het halve forum ook wel op insta maar insta accounts en forum usernames koppelen is moeilijk :+1:

10 likes

Iemand zei een keer tegen mij dat ik op Linda de Mol leek. Nog steeds een trauma van

69 likes

Huh

3 likes

Ja precies dat :joy:

1 like

Hahahahaha en toen gaf je hem een enkeltje Specsavers?

4 likes

Ik moet hier gewoon hardop om lachen :rofl: Iemand kan er niet nog meer naast zitten toch

2 likes

Jaaaa maar jij volgt mij hoor! Weg

1 like

Je titel is daar dan een beetje ongemakkelijk bij haha

2 likes

Haha ojaa!! Maar dan zie ik de gelijkenis inderdaad ook wel haha

1 like

Ik ben je ook gaan volgen :hugs:

1 like

Oh heb je even gestalkt en ik zie de gelijkenis wel!

1 like

Ik heb wel echt een dubbelganger uit de buurt, laten we haar Jolanda noemen. Ik kwam een tijd terug nog wat vaker in die stad (waar Jolanda woont) en ik ben echt meer dan vijf keer aangesproken met: Heeee Jolanda - en daarna werden er wat awkward blikken uitgewisseld. Mensen uit die buurt begonnen ook wel eens met He, weet je op wie jij echt lijkt? en dan zei ik Jolanda zeker? :joy:.
Ik liet toentertijd ook een foto zien aan m’n moeder, een selfie van Jolanda, en toen dacht ze ook dat ik het was. Haha, heel bizar. Ikzelf zag overigens wel een gelijkenis, maar niet alsof ik in de spiegel keek.

(Leerlingen vinden me op NikkieTutorials lijken, dat is echt first class bullshit, maar goed. Perceptie. Blond? Make-up? Nikkie.)

4 likes

Aaah super leuk al die nieuwe volgers er meteen bij haha.

Ik vind Victoria wel een lievere uitstraling hebben! @Juuldie

Ik vind jou een beetje lijken op Lotte van Lottelovesbeauty :flushed::flushed: maar denk vooral door het (mooie) haar

5 likes

een semi-stalker van me ooit stuurde me een keer “toen ik je in die steeg zag had je echt veel weg van anne hathaway”

:sob::joy: ik lijk in de verste verte niet op haar

5 likes

Meestal meer een bepaald type. Al heb ik de vreemdste dingen gehoord. Mijn favo was Rihanna, door een blonde geneeskundestudent die denk ik mijn Diamond wilde laten shinen. Enige (helaas) wat ik nl gemeen heb met Rihanna is dat we beiden bruin zijn.

7 likes

Godzijdank zei je niet Sarah Rebecca

11 likes

Lijk niet op een bekend persoon, maar wel op mijn beste vriendin. Mensen denken dat we zusjes zijn en zelfs vrienden vergissen zich soms :joy: ik zie wel een paar gelijkenissen, maar zusjes is wel overdreven

Zelf je eigen haar bleken

• Zou ik wel aandurven
  • Zou ik niet durven
  • Anders

0 stemmers

Ik zeg doen!