Stel je persoonlijke vraag #19

Oh nee ik zou het zelf nooit doen. Valt het zeker uit :scream:

1 like

Jij bent echt de enige ooit waar het zo mooi gelukt is

3 likes

Ik heb een aantal jaar geleden mijn haar van geverfd zwart naar blond gebleekt. Wel met kappersspul, dus geen kruidvat blondeermiddel. Iedereen verklaarde me voor gek en ik had me op het ergste voorbereid, maar ging prima. Blondeer mijn uitgroei nu nog steeds voor ik het verf

2 likes

Ben benieuwd hoe het je gaat staan! :blush:

1 like

Ik ben expert blondeermevrouw dit komt helemaal goed

@Karl_Lagerfeld Ik heb denk ik heel veel geluk en de zegen van de haarverfgoden gehad

2 likes

Had ik gelijk mijn account opgezegd

1 like

Mijn vriend zei gister dat ik op Ruth Wilson lijk:

En anderen zeggen wel eens Olivia Wilde:

Ik zie het beide niet, maar vind het een compliment haha

7 likes

Ik hoorde onlangs:
54ad859c02323dda310915c9c0d6ca0a

M.n. de vorm van het gezicht, ik zie het verder niet zo.

Ook al vaker gehoord:
images
Kate Winslet in haar jonge jaren

En tot zover de grootste belediging:
https___specials-images.forbesimg.com_imageserve_5ac620f74ec139e39eb6921756ed4cb0_0x0
Kristen -doodse blik- Stewart

Needless to say dat ik die twee ook niet zo zie. Al was het leuk geweest als Kate Winslet echt had geleken.

Edit: de overeenkomsten bij alle drie zijn wel de rode haren. Dát klopt dan weer wel.

2 likes

Ik hoor aaaaaltijd van iedereen dat ik op Doutzen lijk hihi, helemaal mee eens natuurlijk!!

:rofl:

36 likes

Enige vergelijking die iemand ooit maakte:

Ben ik het compleet mee eens

84 likes

Hierover gesproken; er was gisteren een vrouw op televisie (type onverzorgd, vet haar op het hoofd, niet persé een mooie vrouw om te zien (hoe zeg je dit tegenwoordig netjes?)) en het eerste wat mijn dochter zegt: ‘Kijk mama, jij lijkt op die mevrouw!’. Waarop mijn man zegt: ‘Ja, maar mama is wel iets knapper’. Bedankt lief. Dat maakt het inderdaad stukken beter :facepalm:

25 likes

Het is ook pure jaloezie hoor. Ik heb nu eenmaal meer een kop voor Shameless UK dan voor The OC.

4 likes

Toen ik als 17jarige m’n haar donkerbruin geverfd had kreeg ik te horen dat ik op Angelina Jolie leek. Het enige wat overeen kwam was het donkere haar, lichte ogen en volle lippen. Wat dus zo’n beetje iedereen geweest kon zijn :’)

A-272343-1511997220-7711.jpeg

:sweat_smile:

Kut nu heb ik Damn I think I love you in m’n hoofd.

5 likes

Oh ik vind Kristen Stewart wel heeeel knap hoor, niet echt een belediging!

13 likes

Haha ik leerde een tijdje geleden een nieuw iemand kennen en blijkbaar deed ik haar erg denken aan een vriendin van haar. Ze begon er steeds over en liet me op 3 verschillende momenten een foto zien van die vriendin met “kijk dan, je lijkt echt heeeeeel erg op haar!”
En ik zag op de foto… een meisje met ook blond haar. Verder zag ik echt geen gelijkenis haha. Ben wel benieuwd als ik die vriendin in het echt zou zien, of ik dan wel dingen zou herkennen.

Ja het is ook heel subjectief natuurlijk maar ik dus niet haha

Ik zag per ongeluk dat een vriend van mij dit plaatje gebruikte voor mij in zijn gsm.

Spot on.

39 likes

@SpeedOfSound
Hahaha love deze reactie eronder :blush:

2 likes

Ik heb ook zelf m’n haar gebleekt haha en doe het nog steeds zelf maar heb inderdaad wel 1 pluk afgebroken haar :speak_no_evil: die ik gelukkig goed kan verbergen. Maar nu ik een beetje geoefend ben lukt het prima en spaart een hoop geld uit.

Plus ik zoek nog steeds een excuus om m’n haar gewoon een keer te millimeteren dus als ik het een keer écht verpest!