Stel je persoonlijke vraag #19

Wij hadden elke week/maand een nieuwe klassenvertegenwoordiger en dan was je verantwoordelijk voor het klassenboek waar oa afwezigheid in geschreven stond. Dus het was super chill als vrienden verantwoordelijk waren voor het boek want dan kon je nog proberen om je eigen afwezigheid in dat boek weg te werken, of soms vergaten vrienden dan het boek en werd er niets genoteerd.

1 like

Ja soms. Als ik 's morgens ga hardlopen doe ik mijn haar zonder borstelen in een staart. Als ik dan terug kom en het is ook nog eens zo bezweet moet ik het echt eerst borstelen, anders kom ik er na het wassen niet meer doorheen. Lang leve je haar ontkleuren :tada:

Ik heb een tijdje terug een droge worst gejat haha, ik kon nergens vinden waar ik dat ding kon scannen dus ik was er klaar mee haha. :rofl::see_no_evil: Heb echt minutenlang gezocht en kon ook niemand vinden.

(Ik zie nu dat dit bij een andere poll hoort trouwens, die van @midheavenmoon haha)

1 like

Een tip voor de mensen die hello fresh te duur vinden: ik bestel vaak van die eenpansgerechten of salades die binnen 30 min klaar zijn, dan bestel ik 3 gerechten voor 3 personen bijvoorbeeld(wij zijn met z’n 2e).
Door de hoeveelheid kunnen we daar dan 6 dagen mee doen(haal ik uit 1 gerecht 4 porties). Doordat ze moeilijk bijvoorbeeld 1.5 ui op kunnen sturen, ontvang je vaak wat meer dan je nodig hebt aan ingrediƫnten.

Als je een keer lid ben geweest met actie en afmeld, bellen ze na een tijdje met kortingsaanbieding bijv 4x een box met 10 euro korting. Wij hebben dus meestal voor 12 ā€˜porties’ voor 40 euro waardoor je maar rond de 3.50 betaald per portie, daar kan ik geen (verse) boodschappen voor doen. :ok_hand:

Als het te weinig is eten we nog soep of stokbrood of wat extra groente erbij, maar meestal prima te doen voor 2 dagen.

2 likes

& @George ja precies dat! maar vrienden van me vinden het maar raar haha dus dacht ff een poll erin gooien

1 like

Haha ook een gierige Gerda hier hoor, had het toen besteld met een kortingscode. Maar eigenlijk geen idee hoe je daar aan komt, degene waar ik m van had gekregen had zelf een abonnement en dan krijg je dus codes om weg te geven.

1 like

Hahaha een vriendin van mij was ook een jaar vertegenwoordiger geweest. Hebben we na dat schooljaar dat boek ook verbrand :joy:

En was je reactie meer dit
source
Of toch dit
FinishedMeanArawana-size_restricted

:joy:

6 likes

Huh, ik zou zweren dat die scĆØne met een druif was ipv een aardbei! :scream:

1 like

Het was heerlijk! Iets te compact naar mijn zin (ik hou van iets luchtiger) maar erg lekker. En vers en knapperig inderdaad.

De andere producten die we bestelden waren ook lekker. Helaas waren de espresso-koeken niet leverbaar en sindsdien zijn ze er ook niet meer. :sob:

1 like

Vanmiddag stond er een bezorger van PostNL meteen tuinbank, of ik die aan kon nemen voor 3 deuren verderop. Ik neem normaal bijna alles aan, maar nu dacht ik echt wtf doe normaal.

2 likes

Ik heb kortingscodes voor Marley Spoon maar ik woon in Belgiƫ dus ik weet niet of dat werkt.

Stuur maar DM mocht iemand het willen proberen, kan er nog 5 weggeven.

Ja meestal laat ik het thuisbezorgen omdat ik hoop dat ze het bij de buren afleveren. Maar er is echt geen pijl meer op te trekken tegenwoordig of ze dat doen. De ene keer wel, de andere keer een 2e poging de volgende dag, weer een andere keer gelijk naar een bezorgpunt…

Iemand die me hier de logica van kan uitleggen, graag!

2 likes

Afgelopen weekend heb ik samen met vriendinnen een etentje georganiseerd voor andere vriendinnen. Dit doen we ieder halfjaar ongeveer. Een aantal organiseren alles, maar de rest betaald wel gewoon mee aan de kosten. 1 van de vriendinnen die zou komen, meldt zich de laatste tijd bij iedere gelegenheid last minute af omdat ze moe of niet lekker is. Dus ook deze keer, drie uur voordat we zouden beginnen, omdat ze hoofdpijn had. Maar we hadden wel al rekening met haar gehouden qua inkopen. Ze heeft ook een aantal allergieƫn dus hadden naast een grotere hoeveelheid eten, ook eten gekocht dat paste bij haar dieetwensen.

Nu hebben we het dilemma: sturen we haar alsnog een tikkie met haar deel van de kosten of laten we het zitten? Als ze niet mee zou betalen, zouden we op €5 extra pp uitkomen. Wat zouden jullie doen?

• Tikkie sturen
  • Laten zitten
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje gek dat je verwacht dat jouw buren het altijd voor je aannemen als je er niet bent. Kun je het dan niet beter bij je ouders/werk/een pakketpunt laten bezorgen? Ik kan me voorstellen dat het jouw buren ook niet altijd gelegen komt om iets aan te nemen.

14 likes

Maar ik zou wel een appje sturen, hƩ jammer dat je niet kon komen/je niet lekker voelde, maar volgende keer horen we dat liever iets eerder in verband met de boodschappen en kosten die wij nu op ons genomen hebben. Iets in die richting

33 likes

We zouden met 8 zijn, nu dus met 7 en zouden dus of €30 of €35 pp kwijt zijn. Idd duur maar het was een soort wijnproeverij idee, dus veel wijn ingekocht en veel tapasachtige dingen. Dit is trouwens het budget dat we normaal gesproken ook ongeveer kwijt zijn, het is echt een hele avond dineren met meerdere gangen zeg maar haha

3 likes

Als dit een keer is gebeurd zou ik geen tikkie sturen. Maar je zegt dat ze dit de laatste tijd bij iedere gelegenheid doet. Dan zou ik het zat zijn en lekker een tikkie sturen hoor.

2 likes

Ja, dat is inderdaad waarom we twijfelen. Het lijkt nu een beetje een (vervelende) gewoonte te worden…

1 like

Ik denk dat mijn buren het wel zouden doen (want ik doe het ook voor hen en ik heb weleens eerder een pakketje opgehaald bij hen) dus ik denk niet dat dat het is…

@George Oh ik vind dat niet zo raar. Ik ben er 8 van de 10 keer wel en ik doe het ook voor hen. Kleine moeite toch.

@FISSA Je reactie komt erg fel op me over. Bovendien doe je een aanname: ik ben zoals hierboven te lezen vaak gewoon thuis. En ik doe dat ook voor hen en dat maakt me echt helemaal niets uit.