Stel je persoonlijke vraag #19

Kipfilet met augurk en boterhamworst met curry

2 likes

Pindakaas met pure pasta of vlokken. Pure pasta met banaan. Kaas, sambal en pindakaas.

2 likes

Kaas met hagelslag

3 likes

Pindakaas en appelstroop

1 like

Oh dit doet me eraan denken dat mijn stiefmoeder eens zei dat ik op Virginia wolf lijk en ik nog steeds niet weet of dat een compliment is

1 like

Kaas met gewone mosterd eet ik eigenlijk nooit maar wel kaas met zo’n potje mosterd dille saus. Oja en natuurlijk pindakaas met jam. Die mis ik.

1 like

Ik zou het allebei wel eens proberen als het goedkoper was. Maar nu denk ik telkens “Voor die prijzen kan ik ook chille dingen bij lokale speciaalzaakjes halen”

8 likes

Mijn zus werkte een tijdje als straatverkoper en verkocht oa Hellofresh en toen heeft zij mij ook zo’n abonnement weten te verkopen met heel veel korting. Het eten is ok, niet heel bijzonder, met name het vegetarische aanbod vond ik niet zo interessant. Het is denk ik voor de doelgroep die normaal veelal AVG eet wel eens wat anders wat nog steeds snel te bereiden is. Maar wat @Harrrie ook al zei het is gewoon veel te duur.

5 likes

Ik haal overigens wel eens inspiratie uit de recepten van de website maar vind het ook niet zooo boeiend dat ik er 6 of 7 euro per maaltijd per persoon voor over heb. En vind de voedingswaarden vaak ook erg hoog waardoor ik ingredienten zou willen vervangen voor magere varianten waardoor het best een gedoe wordt.

Kaas met choco

1 like

Hello Fresh lijkt me wel handig, omdat ik dan niet meer over het eten na hoef te denken en ik tenminste wat gezonds in m’n mik douw. Maar die prijs…

2 likes

Ik heb laatst via een kortingscode van een vriendin 3 dagen HelloFresh gehad voor iets van 11 euro. Vond twee dingen echt lekker, de derde was vooral een te kleine portie en niet heel bijzonder. Vond het voor het geld een geslaagd experiment maar zou er nooit het volle pond voor betalen

2 likes

Ik heb wel eens bij Hello fresh besteld en dan vooraf niet goed gekeken, dus dan wilde ik gaan koken en had de helft al gesneden en dan moest ik witte wijnazijn hebben en dat zat er niet bij en had ik ook niet in huis. En dan supermarkt hier tegenover had het niet en het regende kei hard dus wilde ook niet naar de andere supermarkt fietsen. Heb ook wel eens bij Marley spoon besteld en daar zat echt ALLES bij, nog net geen bestek om het op te eten maar zelfs olijfolie om in te bakken en peper en zout. Als ik dan toch zo veel geld betaal, dan wil ik ook echt alles hebben en niet nog zelf dingen moeten kopen. Vond Marley spoon ook veel lekkerder.

5 likes

Hadden jullie op de middelbare school een klassenhoofd?

• Ja
  • Weet ik niet meer
  • Nee joh
  • Ik was een keer klassenhoofd

0 stemmers

En op je vervolgopleiding?

• Ja
  • Weet ik niet meer
  • Nee joh
  • Ik was een keer klassenhoofd

0 stemmers

En stelde het wat voor?

• Ja zou het zo dikgedrukt op m’n cv zetten
  • Nee natuurlijk niet
  • Nvt

0 stemmers

Heb toevallig gisteren bananen gestolen omdat ik niet snapte waar ik t kon wegen en te moe hongerig en sad girl was om het te vragen. Sorry ceo of appie

11 likes

De kiwi gold stond niet tussen het fruit dus dan maar gewone kiwi aangeduid

8 likes

Ik kocht een keer 4 avocado’s, maar 2 ervan waren echt heel mini (maar ook écht, alleen de pit en een dun laagje ofzo). Dus toen heb ik er maar 3 gescand omg ik ga naar de hel :upside_down_face:

10 likes

borstel/kam jij je haar voordat je het gaat wassen/je gaat douchen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Juist in de douche, kan het alleen borstelen als het nat is

6 likes

Ja en anders is het na het douchen nog een groter drama om er doorheen te komen.

4 likes